• Met kerst heb ik een superleuk boek gekregen, dat al snel mijn lievelingsboek is geworden. Maar dat boek heeft een zachte kaft en nu valt die min of meer uit elkaar, een heleboel pagina's zitten los
    Kan je dat repareren?
    Hoe?
    Kan je ook boeken er tegen beschermen? Want nu heb ik deel 2 van die serie ook met zachte kaft en ik ben bang dat daar hetzelfde mee gaat bebeuren.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Plakband?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Welke serie is het?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Plakband is mijn beste vriend ;'d


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Voorzichtiger met je boek omgaan/plakband.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aladdin schreef:
    Plakband is mijn beste vriend ;'d


    Don't be like the rest of them, darling

    Bij de Action heb je van dat transparante folie op een rol. Daarmee repareer/bescherm ik mijn boeken. Een rol kost ongeveer 80 eurocent, geloof ik.
    Als je het boek openvouwt en dan zeg maar met je hand over strijkt, zodat het boek plat ligt, denk ik dat de bladzijdes hiervan lijden.


    Think before you act.

    Escritura schreef:
    Voorzichtiger met je boek omgaan/plakband.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Everdeen schreef:
    Welke serie is het?

    De Soulmates serie
    Ik denk niet dat je het kent, het is erg onbekend in Nederland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aladdin schreef:
    Plakband is mijn beste vriend ;'d

    Mijn boeken gaan nooit kapot, maar ik zou plakband aanraden om de pagina's te plakken en een transparante folie om de kaft te beschermen.
    Misschien kan je ook maar beter iets voorzichtiger met je boeken omspringen?


    comfort in c h a o s

    Zoek de Action af naar folie inderdaad. En plakband(:


    Food.

    je hebt van die speciale lijm, die gebruiken ze bij ons in de bieb ook, en je hebt ook wel adresjes ergens waar ze de boeken voor je repareren, uhm.. tja moeilijk te zeggen maar er is vast wel ergens waar jij woont zoiets, enanders inderdaad dat folie van de action, die is ook goed ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Austen schreef:
    Mijn boeken gaan nooit kapot, maar ik zou plakband aanraden om de pagina's te plakken en een transparante folie om de kaft te beschermen.
    Misschien kan je ook maar beter iets voorzichtiger met je boeken omspringen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Coriolanus schreef:
    (...)
    De Soulmates serie
    Ik denk niet dat je het kent, het is erg onbekend in Nederland


    Die wil ik ook gaan kopen :3.
    OT; plakband zoals de andere zeggen ?


    The odds are néver in our favor.