• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Exxen zijn gestoord' zei ik. Wat? Het was gewoon een feit.


    El Diablo.

    [okeey tnx]

    Samantha
    Ik vang flarden op van het gesprek tussen Tyler en Amelia. Ik zucht. Natuurlijk was ik weer alleen. Zoals altijd. Iedereen praatte met iedereen maar niet met mij. Nooit kwam er iemand op mij af. Dat lag niet aan hen, maar aan mij, dat wist ik.


    [sorry maar moest ff zielig doen xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Wil je dat ik Taylor op je afstuur? of moet Amelia je erbij betrekken xd]

    Amelia

    Ik zuchtte, 'Inderdaad,' zei ik mompelend. Ik mocht er niet over piekeren maar alsnog, was het zo? Ik schudde de gedachte weg maar het kwam toch steeds in me op. Mijn gedachte begonnen af te dwalen en ik keek voor me uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Gaat het?' vroeg ik, en keek haar aan. Crusher deed hetzelfde.


    El Diablo.

    [Samantha kan wel naar Alexis op de bank, die is ook een loner..]


    El Diablo.

    Amelia

    Schrok op uit mijn gedachte en kon nog een glimlach op mijn gezicht toveren, 'Ja het gaat,' zei ik en stopte mijn telefoon weg, even geen shit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samantha

    Ik sta op en loop naar het meisje op de bank. 'Heey.' zeg ik en plof naast haar neer. 'Ik heet Samantha, maar zeg maar Sam. En jij?'

    [thanx]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexis

    'Heey' zei ik, en keek het meisje aan. 'Ik ben Alexis' glimlachte ik, en aaide Abbey op mijn schoot.


    El Diablo.

    Samantha

    'Cool!' zeg ik. 'Lieve protector.' zeg ik en wijs naar Abbey. Lupin blijkt erg jaloers want komt op mijn voeten liggen. Ik grinnik. 'Klein jaloers beest.' zeg ik maar ik snap het helemaal. Ik aai hem over zijn kop en hij jankt een bedankje.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tyler

    'Mooizo' glimlachte ik. Ik keek wat rond, en zag de koks de laatste voorbereidingen maken.


    El Diablo.

    Alexis

    'Dankje' glimlachte ik, en Abbey keek ook op. 'Weetje dat je protector net zo oud is als jijzelf? Las ik in een van de studieboeken. Je protector is op precies hetzelfde tijdstip als jijzelf geboren' zei ik zacht.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik glimlach en wordt een beetje knorrig omdat het eten nog niet klaar is, dat heb ik altijd. Wordt ik chagrijnig van, 'Wanneer is het eten nou klaar,' mompel ik ongeduldig en met lichte irritatie in mijn stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samantha

    Ik grijns. 'Vet cool, en als je protector dood gaat ga jij dan ook dood? En andersom?' vraag ik en ik denk na. Dat zou wel logisch zijn maar ik wist het niet zeker.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexis

    Ik grinnik, 'inderdaad' zeg ik. 'Alleen kan je protector niet eerder dood' zeg ik.

    Tyler

    Ik grinnik weer. 'Ik gok straks' grijns ik


    El Diablo.

    Samantha

    'Das waar.' grijns ik. 'Ken je hier al mensen?' vraag ik dan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel