• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    [ Ze weten het al van de gaves en ze hebben al hun protector gekregen gisteren]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik had de deur al geopend :P ]

    [Jupp i know maar Sam strooit er liever niet mee rond xD]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:56 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ahh, ik heb 't trouwens al veranderd ]

    Taylor Nasthaniël Westlane

    Ik was ook al bij de rest gaan staan, Niara was in de keuken gebleven, ik keek naar de rest. Ik zag Amelia staan, 'Ook wakker slaapkop,' Ik lachte even en ze keek me toen met een - heel grappig hoor blik - aan. Ik keek naar het nieuwe meisje en naar het andere meisje van uit de eetzaal, 'Ik ben trouwens Taylor,' glimlachte ik toen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:58 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha, okay, wie opende de deur?]

    Lily Mose Thompson

    "Hey." zei ik tegen het meisje dat de deur open deed. "Ik eh.. Sorry dat ik nu binnen kom vallen."
    Ik liep naar binnen. "Ik ben Lily." stelde ik mezelf voor. "Heb ik veel gemist?"

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:00 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    [ff ontbijten brb]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Samantha, en daarna kwam Amellia en daarna nog een Taylor xd ]

    Amelia Samantha Westlane

    Ik glimlachte naar het meisje, 'Aangenaam, je hebt wel iets gemist inderdaad,' Ik lachte even en dacht terug aan gister, 'We hebben onze protector gekregen,' Ik wees naar de zwarte panter die naast me kwam staan, 'Dit is Amare, mijn zwarte panter,' Ik glimlachte en keek het meisje aan. 'Ze passen bij je karakter en horen je te beschermen,' Taylor knikte en vervolgde mijn verhaal, 'Ze hebben een deel van je. Je kan het zien aan een details van hun uiterlijk maar ook aan hun gave, ze hebben dezelfde als jij,' Ik knike goedkeurend naar Taylors verhaal en glimlachte, 'Kom, in de deur opening staan heeft niet veel zin,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lily Mose Thompson

    "Aha." Ik keek naar de panter die naast het meisje stond. "Wow. Enne.. Krijgt iedereen zo'n protector? Ik bedoel, ik ook?"
    Een dier dat dezelfde gave had als ik? Was dat mogelijk?
    Ik keek naar de andere mensen die erbij stonden. Ik bleef me nog steeds erg awkward voelen. Waarom kwam ik nou niet gewoon op tijd?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tyler

    Ik werd gapend wakker, en sprong uit bed. Ik nam een snelle douche een deed wat gel in mijn haar. Daarna liep ik alleen in een joggingbroek naar beneden. 'Goedemorgen' gaapte ik, en plofte op een stoel.

    Alexis

    Ik werd rustig wakker, en zag dat Abbey me aankeek. Ze had dezelfde felblauwe ogen als ik, lachend aaide ik over haar vacht en liep toen naar de douche. Ik nam een warme douche, en deed daarna mijn outfit aan. Mijn haar deed ik in een hoge strakke staart, en liep daarna met Abbey op mijn schouder naar beneden. 'Goodmorning' zei ik, en plofte neer op en bank.


    El Diablo.

    Amelia Samantha Westlane

    Ik glimlachte, 'Ja, een dier dat bij je past denk ik,' Ik dacht na. Taylor had een wit luipaard gekregen die heel veel leek op mijn zwarte panter, we zijn tenslotte een tweeling. Ik schudde de gedachte weg, 'Als ik jou was zou ik een kamer gaan zoeken, chill rust uit als je terug komt, ik ben in de eetzaal,' zei ik en liep alvast die richting op. 'Goedemorgen,' zei ik nog teen Tyler en Alexis en plofte neer terwijl ik met mijn telefoon begon te spelen.

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik keek het meisje nog even aan, 'Dat was het zo ongeveer, zal ik je helpen?' vroeg ik toen beleefd. 'Ik denk niet dat je de weg namelijk al weet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lily Mose Thompson
    "Okay, bedankt." glimlachte ik. Tegen het meisje dat Amelia heette. Ze liep weg en ik keek de gang in. Taylor vroeg me of ze me moest helpen. Ik knikte beleefd. "Waar kan ik de verzorger vinden? Zo heet dat toch?" vroeg ik.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Taylor Nathaniel Westlane

    Ik pakte haar koffer van haar en liep richting de kamers, 'Ehh, ik heb eerlijk gezegd geen idee, die zal ook wel ergens rondlopen,' glimlachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lily Mose Thompson

    Ik wierp even een blik in de eetkamer. Daar zaten nog meer mensen. Ik zwaaide even en zei zachtjes: "Hi allemaal. Ik ben Lily. Ik eh... Ja, ik kom zo wel terug."
    Daarna rende ik achter Taylor aan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tyler

    Gapend rekte ik me nog een keer uit, en keek wat rond. Crusher keek me aan, en ik merkte nu pas dat hij dezelfde grijze ogen als ik had. Grijnzend aaide ik hem, en keek naar de anderen.


    El Diablo.

    [biw]

    Samantha

    Ik loop naar de eetkamer. Daar ligt Lupin op de grond, maar gromt blij als hij me ziet. Ik aai hem over zijn kop en ga tegen hem aan liggen. Zo blijf ik even liggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lily Mose Thompson

    Ik had mijn kamer toegewezen gekregen en liep naar binnen.
    Ik had nee geknikt toen Taylor vroeg of ik nog iets moest weten en bedankte haar.
    Er was niemand in de kamer. Ik zette mijn spullen neer.
    Precies op dat moment ging mijn mobiel. Ik pakte hem op, en hoorde gelijk: "WAAR BEN JE??" Ik zuchtte en drukte hem weg zonder iets te zeggen. Mijn ouders.
    Ik liet me op het bed vallen. Mooie kamer. "Ik ben benieuwd wie mijn kamer genoot wordt." mompelde ik zacht.
    Ik negeerde mijn telefoon, stond op en liep terug naar de eetkamer. Misschien was de verzorger daar en zou ik mijn protector te zien krijgen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:41 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen