• Ik wil graag, voordat je dit leest, dat je even teruggaat en bedenkt of dit degelijk kan.:'D Daarna moet je terugkomen en je mening hier neerdroppen, en ook de tekst hieronder lezen.
    En alsjeblieft ga niet meelopen met anderen! Maar zet je eigen mening neer.










    Ik vind dat je Tokio Hotel niet kan haten. Ja, er is daar 200× een topic over gestart. Maar waar nog geen topic over is gestart: Je kan van Tokio Hotel ook niet houden, want je kent ze daarvoor niet eens persoonlijk ;)
    Waar je wel van houden kan, is de muziek.
    En je kan me nu helemaal uitschelden, ik doe er toch niks mee, het is alleen verspilde tijd.
    En mijn mening verandert ook niet, tenzij het een hélé goede argument is ofzo.


    x.

    Edit:
    Conclusie: Je kan iemand niet haten als je ze niet persoonlijk kent. Maar je kan er ook niet van houden.


    Nog iets:
    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    (...)

    maar kbegrijp jou ook wel.
    ik denk gewoon dat jij anders denkt dan ik.
    gewoon over dit onderwerp.
    sommigen vinden gewoon van wel anderen niet.

    :)

    Dat is waar, want het is immers een mening.:3


    ok

    Oh en trouwens.
    Als je wilt zeggen dat je het er niet mee eens bent, wil je dan ook even zeggen of je vind dat je Tokio Hotel kunt haten?;3


    ok

    Peepz, ik ga mijn huiswerk leren ^^

    Byebye.<3


    ok

    Whaa, Ik heb hier ook een topic ofer :D Warom Hater 0.o Dus ik ben het volledig met je eens :D


    Dunno ><

    Whaa, Ik heb hier ook een topic ofer :D Warom Hater 0.o Dus ik ben het volledig met je eens :D

    Heb je een link naar die topic?;3


    ok

    Toen ik bezig was met het typen van deze topic, had ik verwacht dat haast niemand het met me eens zou zijn. Ik dacht zelfs dat het topic gesloten zou worden vanwege ruzie.
    Ik ben blij dat dit niet het geval is.:Y)


    ok

    Ik snap wat je bedoelt. Ik hou van hen, in die zin dat ik hen knap vind en dat ik hun muziek goed vind, maar ik ben niet verliefd op hen. Hoe kun je nu verliefd worden op hen?? Je kent ze geeneens persoonlijk. Er is een groot verschil tuusen 'fan-verliefdheid' en 'echte verliefdheid'. En sommigen snappe da verschil gewoon niet. Dat meisje dat zelfmoord pleegde voor Bill. Ik vind dat er zwaar over, maar soit. Dat is mijn mening. Ieder zn eige mening...



    Got up on the wrong side of life today

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?


    mee eens :D (A)


    A Noble was Born in Chaos

    je kunt wél van tokio hotel houden.


    je houd van de groep,, want hun muziek hoort ook bij de groep.

    ik hou van tokjio hote, punt, en dat kan jij, en niemand verandere, ookeeej?

    Ik hoop dat je hier niet boos om gaat worden, maar hier ben ik het gewoon níet mee eens.
    Tokio Hotel muziek = Tokio Hotel.
    Maar Tokio Hotel = geen Tokio Hotel muziek.
    Dat is hetzelfde als dat je zegt:
    Tulpen zijn bloemen.
    Maar bloemen zijn geen tulpen?
    Tokio Hotel maakt muziek. Tokio Hotel bestaat uit vier bandleden, en uit muziek en uit weet ik veel wat. Jij houdt van de muziek, en ik heb het hierover de bandleden. Dat je niet van hun kunt houden.
    Damn, sommige mensen begrijpen me niet. Maar dit bericht is ook als een van de eerste geplaatst.


    x


    ok

    WAT BOEIT HET EIGENLIJK. als mensen van TH-houden dan houden ze gwn van ze en als ze ze haten dat haten ze KLAAR !

    (...)
    Heb je een link naar die topic?;3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=12956
    Tuurlijk heb ik die :D


    Dunno ><

    Je hebt wel gelijk.


    -

    WAT BOEIT HET EIGENLIJK. als mensen van TH-houden dan houden ze gwn van ze en als ze ze haten dat haten ze KLAAR !

    Ik heb er ook helemaal niks tegen! Ik mag er wel een topic over maken en mijn mening uiten, toch?:3


    ok

    Je hebt wel gelijk.

    Dankje Esmaye <3


    ok

    Helemaal gelijk ^^.


    Life is hard and then we die