• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte om wat hij over mij zei. Hij opende het portier en legde Amelia achterin. 'Je ehh, waar ga je zitten?' vroeg hij terwijl hij al ging zitten. 'Achterin bij Amelia,' zei ik met een glimlachje. Ik opende de portier weer en ging bij Amelia zitten. Ik legde haar hoofd weer op mijn schoot en begon zachtjes tegen haar te praten, in de hoop dat ze weer wakker werd. Het maakte mij niet echt uit dat me broek onder de bloed kwam. Waarom deed ik zo veel voor een vreemde?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Toen ze was ingestapt snelde ik ervan door. Ik smste de rest nog even, aangezien Amelia's telefoon daar nog was dat we al naar het ziekenhuis waren als ze het nog niet doorhadden. Dacht het wel maar je weet maar nooit.
    Eenmaal daar werd ze meteen behandeld. Na een paar testjes werd er dus gezegd dat ze moest worden geopereerd aangezien er een scherf te diep in haar schedel lag. Ik zuchtte en zakte toen neer op een stoel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik ging naast Alex zitten. Het moest vast rot zijn om hier te zitten terwijl een familielid daar lag. Ik keek eventjes naar Alex. Aarzelend deed ik mijn arm om zijn schouder en trok hem zachtjes tegen mij aan. 'Het komt goed,' zei ik zachtjes tegen hem. Dat was het enige wat in mij op kwam. Ook al haatte ik het zelf als mensen dat tegen mij zeiden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Uhuh,' mompelde ik nog. Ik snapte nog steeds neit hoe lomp zekon zijn maar oke. Na een tweetal uren kwam de dokter terug, 'Operatie is ehh gelukt alleen kan ze wel een herenschudding aan alles over hebben gehouden,' Ik knikte naar de man, 'Mag ze vandaag weer mee?' Vroeg ik toen bezorgd, 'Morgen ochtend mag ze mee, we moeten nog wat testjes doen als ze wakker is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga even douchen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik luisterde tussen de gesprek van Alex en de dokter. Ik keek eventjes Alex aan. 'Ik zei het toch,' zei ik zachtjes. Ik haalde mijn arm weer terug. Ik wist niet of hij het prettig vond of niet. 'Mogen we vannacht bij haar blijven?' vroeg ik aan de dokter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik knikte naar de dokter, 'Mogen we vannacht bij haar blijven?' vroeg Lakisha toen. Ik keek hem smekend aan en hij knikte, 'Zo lang jullie het rustig houden is er geen probleem,' glimlachte hij. Hij werd opgeroepen en liep toen meteen weg, 'Dankjewel,' glimlachte ik toen na haar. Ik trok haar even in een knuffel, 'Echt dankjewel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte en schrok lichtjes toen hij me knuffelde. 'Graag gedaan,' zei ik zachtjes en knuffelde hem eventjes terug. Ik stond op en stak mijn hand naar hem uit. 'Zullen we naar haar toe gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh god, moet gaan ben pas morgen avond er weer x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Owkeej, doei doei]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hello, what happened? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ehm Amelia is in het ziekenhuis, Lakisha en Alexander zijn daar. Alexander heeft naar Amelia haar mobiel ge-sms't -Die daar nog bij jullie in die club zit- met erin dat ze naar het ziekenhuis zijn]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarom is ze in het ziekenhuis? ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Gevecht @ Club, ]

    Alexander Rivera

    Twijfelend knikte ik, 'Is goed,' zei ik en stond op waarna ik haar zacht mee trok naar Amelia.
    Eenmaal in de kamer keek ik haar aan. 'Ik hoop dat het goed komt,' zei ik nog peinzend en ging op een stoel zitten terwijl ik naar haar keek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben er weer maar ik weet niet hoe ik precies verder moet gaan]


    Physics is awesome