• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Amelia Rivera

    Dat kind durfde me nog een keer te duwen en ik haalde uit naar haar gezicht. Ik gromde en duwde haar, 'Durf me godverdomme nog één keer te duwen,' wierp ik woest terwijl er meer mensen om ons heen kwamen staan,

    Alexander Rivera

    Ik was Amelia vergeten en had nu alleen nog oog voor Lakisha en ik begon te lachen, 'Niks,' zei ik en trok haar weer iets dichter tegen me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik deed een paar stappen naar achter, en stak een sigaret op. Dit werd vechten..


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    'Wat niks,' zei ik met een lachje toen hij me weer iets dichter naar zich toe trok. 'Laat je beste dansmoves zien,' zei uitdagend. Achter Alex stonden wat mensen ergens naar te kijken. Ik fronste lichtjes, maar keek al gauw weer met een glimlach naar Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aria
    Ik keek suf om me heen en liep weer de club in. Mijn oog ging gelijk weer naar de bar en ik bestelde maar een martini.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Rivera

    Ik lachte en liet wat van mijn 'beste' moves zien waarna ik haar lachend aan keek. Vroeger zat ik op hip hop en breakdance maar stopte toen ik het te druk kreeg met school.
    Ik keek haar lachend aan tot ik Amelia hoorde. Ik draaide me ruw om en liep toen naar haar toe, 'Wat is er gebeurd?!' een meisje werd afgevoerd en ze bloedde uit haar hoofd.

    Amelia Rivera

    Ik kreeg een harde klap tegen mijn achterhoofd met een fles en gromde. Ik pakte een random glas uit iemands hand en smeet het tegen haar hoofd aan. Kort erna gaf ik haar nog een knietje. Op een gegeven moment werden we uitelkaar gehaald en werd ze buiten gezet. Het verbaasde me dat ik niet weg moest, 'Ze zoekt wel wat vaker ruzie met meisje van jou soort,' Ik keek hem vreemd aan, 'Hoezo mijn soort,' hij wuifde het weg en ik voelde dat mijn achterhoofd bloedde. Alexander was er ook al bij komen staan, 'Wat is er gebeurd?!' riep hij toen. De muziek wasiets zachter en hij keek me verward aan, 'Die chick zocht ruzie en toen,' hij zuchtte en schudde toen zijn hooofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    Ik zag toen pas het meisje van net en rende naar haar.
    "Gaat 'ie?" vroeg ik bezorgd.
    Ik studeerde dan geen geneeskunde, maar dit ziet er slecht uit, heel slecht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lakisha Gilmore

    Lachend klapte ik in mijn handen om hoe hij danste. 'Je bent geweldig,' zei ik met een lachje. Mijn lach verdween toen hij zich ruw omdraaide. Wat was dat nou weer. Ik wou hem weer terug trekken en vragen om uitleg. Ik liep naar hem toe, maar kwam toen tot de ontdekking dat er wat aan de hand was. 'Wat is er gebeurd?!' hoorde ik hem roepen. Ik keek met hem mee en zag Amelia en een meisje dat werd afgevoerd. Amelia zei iets met ruzie. Ik fronste een beetje. Ging al lekker hier. Ik keek weer even naar Amelia. 'Gaat het met je hoofd?' vroeg ik aan haar. Ik ging achter haar staan en bekeek haar hoofd. 'Dat ziet er niet goed uit..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia Rivera

    Ik glimlachte naar beide, 'Het gaat wel,' probeerde ik nog.
    Uit het niets werd alles duizelig en greep ik meteen vast aan Lakisha en Tyler. Ik grinnikte nog wat en wou nog zeggen dat alles goed ging. Ik opende mijn mond maar viel toen op de grond omdat alles zwart viel.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    Geschrokken keek ik naar haar.
    "Ze moet naar het ziekenhuis," zei ik.
    Het ziet er niet goed uit, het ziet er alles behalve goed uit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Nee echt' zei ik sarcastisch, oké misschien niet het goede moment maarja.


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ze zei dat het goed ging, maar voor ik het wist werd ik al vast gegrepen. Ik keek naar aan en zag haar mond open gaan. Ik schrok toen ze wegzakte. Ik ving haar zo goed mogelijk op en ging bij haar op de grond zitten. Ik liet haar hoofd steunen op mijn schoot. Ik keek naar het vreemde meisje die zei dat ze naar het ziekenhuis moest. 'Bel er dan één!' riep ik. Toen keek ik gauw naar Alex. 'Of we kunnen haar brengen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Ik breng haar wel,' zei ik toen nog steed in shock. Ik vloekte nog even, hoek on ze nou zo stom zijn. Ik tilde haar op. en liep toen naar de uitgang. Mijn shirt zat nu helemaal onder het bloed terwijl ik haar nog even bij bewustzijn probeerde te krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:12 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lakisha Gilmore

    'Ik breng haar wel,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij er behoorlijk geschrokken uit zag. Hij tilde haar op en liep weg. Ik keek eventjes naar de rest en stond toen ook op. Ik liep gauw naar Alex. 'Ik ga met je mee. Ik let wel op haar in de auto,' zei ik met een glimlachje. Hem in deze toestand laten rijden was al geen goed idee, maar ik zelf kon al helemaal niet rijden dus dit was het beste wat ik kon bedenken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek haar dankbaar aan, 'Dankje, je bent echt geweldig,' ik liep snel naar de auto en opende het portier, ik legde haar achterin en keek Lakisha aan, 'Je ehh, waar ga je zitten?' vroeg ik toen terwijl ik ging zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.