• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Mortenson schreef:
    [Kan ik ergens inspringen? (:]


    [Je kan het beste naar de club toe gaan.. Daar zijn 6 mensjes of zo?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    [Je kan het beste naar de club toe gaan.. Daar zijn 6 mensjes of zo?]


    [Okay. *begint met schrijven*]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Rivera

    Ik lachte, 'Hey,' zei ik en wou een slok nemen maar ik had geen rietje gehad, ik vroeg er nog snel één aan de barman en glimlachend pakte ik hem aan. Ik nam een slok en keek de zaal rond en toen ook weer naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd en ging op een kruk zitten. 'Nee, misschien straks na het dansen.' Ik glimlachte naar hem. Ik keek een beetje rond en hoopte straks op een leuk liedje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aria
    Ik kamde snel mijn lange haren en trok een jurk aan, ik bekeek mijn schoenen, maar pakte uiteindelijk toch afgetrapte All-Stars. Ik pakte mijn auto sleutels en vertrok naar de club. Eenmaal binnen liep ik gelijk naar de bar en bestelde vodka.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Rivera

    Ik hield mijn schouders op, 'Wat jij wil,' zei ik en bestelde wat voor mezelf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    Ik kende niet echt iemand van het college, maar ik had geen zin om nieuwe mensen te ontmoeten, dus dronk ik maar langzaam mijn vodka op en zong zachtjes de tekst van Amazing Grace. Ja, ik vond Amazing Grace een leuk liedje, maar alleen omdat de tekst zo prachtig is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Rivera

    Aan het einde van de bar zag ik nog een meisje staan, ik herkende haar en liep naar haar toe, 'Je zit toxh ook bij mij in het appartementen complex?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik zat te kijken hoe Alex zijn drankje op dronk. Het volgende liedje begon. Ik glimlachte en pakte Alex bij zijn arm en trok er zachtjes aan. 'Kom op,' zei ik met een grote glimlach.

    [Pech als jullie niet met het liedje mee eens zijn ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [May I ask to you, Amparo, who the fuck are you talking to? Yeah, toen ik tegen mijn deur aanliep, is niet alleen mijn heup de gewonde, ook mijn brein.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Aahh, beterschap xd maar.. ja het was dus tegen Aria, en ik ken het liedje wel ! Ik luister echt neit alleen rock hoor ;d ]

    Alexander Rivera

    Ik lachte en zette mijn glas op de bar waarna ik met haar mee liep richting de dansvloer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ghehe daar ging ik ook niet van uit ;d Kon zijn dat iemand hem niet leuk vond..]

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte toen hij zijn glas wegzette en met me mee liep. Ik stopte halverwege de dansvloer en draaide mee eigen naar hem toe. Ik gooide mijn armen een beetje in de lucht en bewoog mijn heupen op de ritme.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Thanks en okay.]

    Aria
    "Eh..Nee," zei ik.
    Ik keek naar haar en dacht dat ik hier ergens een jongen zag die op haar leek.
    "Heb jij een broer?" vroeg ik.
    Ik glimlachte en probeerde er vriendelijk uit te zien. Goh, zo moeilijk was dat toch niet?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Rivera

    Ik fronste, 'Ehh denk het wel en ja ik heb een broer,' zei ik toen iets botter. Ik keek van haar naar Alex en luisterde naar het liedje, dit beviel me wel en ik trok Tyler mee de dansvloer op, 'Kom je ook,' vroeg ik toen nog aan het meisje.

    Alexander Rivera

    Ik grijnsde en begon ook op het ritme te dansen, 'Je kan inderdaad dansen,' lachte ik. Vanuit mijn ooghoek zag ik Amelia ook komen en ik lachte. Dat kind is soms echt niet goed. 'Ik had eigenlijk ook niet anders van je verwacht,' zei ik nog tegen Lakisha.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catherine

    Na mijn tweede shotje zag ik Tyler staan. Ik liep op hem af. "Dansen?" Grijnsde ik naar hem, en keek hem vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''