• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [ Ik ook, ben pas later er weer moet nu al ff gaan kijk als ik nog kom]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Mijn sigaret was op, 'gaan we?' vraag ik. En kijk de anderen aan.


    El Diablo.

    Felice

    ''Gaan we?'' vroeg Tyler, en ik knikte. Ik haalde alvast mijn ID tevoorschijn, en keek de anderen afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Denk niet dat we nu heel ver komen zonder Amparo ;d Ik laat me poppetje wel bij die van haar, aangezien ik zelf zo ook weg ben]

    Lakisha Gilmore

    Ik keek naar me sigaret, die nog maar half op was. 'Ehm, gaan jullie maar vast. Wij komen er zo aan,' zei ik en ik keek even naar Alex en Amelia.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ I'm back..]

    Alexander Rivera

    Ik trapte het uit en keek ze aan, Amelia was alvast met Tyler en Catherine mee gegaan. Ik keek Lakisha aan, ' Zullen we gaan?'

    Amelia Rivera

    Ik keek Tyler aan, ' Ik heb geen zin om mijn ID te laten zien,' en liep toen door. De portier keek me aan en ik glmlachte waardoor hij me gewoon naar binnen liet,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik kwam ook gewoon binnen, ik zie er ook niet uit als iemand jonger dan 16. Ik liep meteen naar de bar, en nam een Martini.


    El Diablo.

    [Ik ben zo wel weg ;d over half uurtje denk ik of zo..]

    Lakisha Gilmore

    'Zullen we gaan?' vroeg Alex. Ik knikte en trapte me sigaret uit. 'Echt wel, wil jou laten zien dat ik kan dansen,' zei ik met een lachje en liep toen naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Catherine

    Ook ik kwam binnen, en liep direct naar de bar. Ik nam een shotje, en dronk het in één teug op. ''Lang geleden'' mompelde ik toen, en dat was ook echt zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander Rivera

    Ik begon te lachen terwijl we naar binnen liepen. 'Eerst wat drinken en daarna gaan we dansen,'grijns ik.

    Amelia Rivera

    Ik grijnsde en keek naar de barman. Hij loopt naar me toe en vraagt me wat ik moet drinken. 'Baco,' zeg ik simpel en krijg het dan ook meteen. Ik neem een slok en loop richting Tyler toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik keek nep sip naar hem. 'Zuip dan maar door,' zei ik met een lachje. 'Ik heb nog geen dorst.' Toch liep ik met Alex mee naar de bar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Wil je dan eerst dansen? Kan ook zeg maar,' lachte ik even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan ik ergens inspringen? (:]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lakisha Gilmore

    Ik haalde mijn schouders op. 'Je mag wel eerst drinken. Dit liedje vind ik toch geen zak aan,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    Hey' grijns ik als Amelia naar me toe komt. Ik kijk de club wat rond, en daarna naar Amelia.


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Ik schudde mijn hoofd, 'Is goed, wil je zeker weten niets?' vroeg ik nog extra. Ik ging bij de bar staan en wenkte de barman.


    The duty of youth, is to challenge corruption.