• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [ Bwahah, Amelia trekt hem net de dansvloer op xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    "Eh..natuurlijk," zei ik een beetje afwezig.
    Ik liep de dansvloer op en begon op het ritme te dansen. Ik zat ooit op dansen, maar was ermee gestopt, omdat ik op boogschieten wou. Aan al die jaren dansen had ik mijn aardig slanke figuur te danken, iets waar ik best trots op was, maar ik zal het nooit op de verkeerde manier gebruiken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm nee?' vroeg ik lichtelijk verbaasd aan hem. Ondertussen danste ik verder. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat de andere ook al stonden te dansen. Ik keek Alex weer aan en glimlachte. 'Hoezo niet dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    Ik keek op, en stond op de dansvloer. 'Why?' vroeg ik grijnzend.


    El Diablo.

    Amelia Rivera

    Ik schudde lachend mijn hoofd, Catherine was er ook al bij gestaan, 'Omdat we met je en sowieso willen dansen dus doe nou niet moeilijk,' lachte ik nog. Ik dronk mijn halve baco nog in één keer op en legde mijn glas op de bar. 'Kom,' zei ik en trok hem en Aria mee.

    Alexander Rivera

    Ik zuchtte lachend terwijl ik danste, 'Je kan dansen, dat wou je toch bewijzen,' Ik trok haar iets naar de andere toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Je kan dansen, dat wou je toch bewijzen,' zei hij en hij trok me iets meer naar de andere toe. Ik lachte en knikte. 'Ja oké, dat is waar. Maar dat betekent niet gelijk dat je er daar ook vanuit ging. Dus je geloofde me gewoon?' zei ik met een glimlach. 'Dank je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Je ziet er gewoon wel uit als iemand die kan dansen,' zei ik shcouder ophalend. 'En alstjeblieft,' lachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aria
    Ergens voelde ik me niet op mijn gemak, volgens mij lag dat aan mij. Ik liep maar snel naar buiten en haalde een pakje sigaretten tevoorschijn. Nee, ik was niet verslaafd, alleen wanneer ik me niet op mijn gemak voelde, rookte ik er soms wel eens eentje. Ik haalde er een sigaret uit en stak hem aan. Ik inhaleerde diep en voelde me al een stuk kalmer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte weer. 'Dat zal ik maar opvatten als een compliment,' glimlachte ik. Vrolijk danste ik verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia Rivera

    Ik danste op het ritme van de muziek en grijnsde.
    Aria liep opeens weg en ik zuchtte, wat was er met haar? Ach, misschien lach het aan mij. Ik kreeg een shotje en grijnsde ik dronk het snel achterover en danste weer. Op een gegeven moment bogen een meisje me zomaar te duwen. Ik draaide me ruw achterom en zag dat ze nog expres ruzie zocht ook. Ik gromde en had de neiging om haar te slaan maar hield me rustig. Ik ging weer dansen maar ze begon weer. Ik draaide me ruw om en zag het kind grijnzen.

    Alexander Rivera

    'Moet je zeker doen,' knipoogde ik nog terwijl ook ik door danste. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat er iets niet klopte met Amelia en ik hield haar rustig in de gaten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Stiekem begon ik lichtjes te blozen. Ik bekeek Alex eventjes en lachte. 'Laat jij je dans skills eens zien,' zei ik met een lach. Ik danste wat meer naar hem toe en liet mijn heup speels tegen de zijne aan tikken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aria
    Ik zuchtte en ging zitten op een bankje. Ik had geen zin om weer naar binnen te gaan, ik zou hier wel de hele dag willen blijven. Ik gooide de sigaret op de weg en ging liggen op het bankje. Ik sloot mijn ogen en viel lichtjes in slaap.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Rivera

    Ik grijnsde en danste met haar mee. Ik zag haar nog licht blozen. Ik lachte even kort in mezelf en schudde mijn hoofd, 'Vrouwen,' mompel ik dan nog lachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Wat zei je daar?' vroeg ik glimlachend. Ik ging weer ietsjes naar achteren zodat Alex weer wat ruimte had. 'Nou, laat eens zien,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aria
    Er verscheen opeens een gedaante, een jongen, ik probeerde hem beter in zicht te krijgen en ik zag toen aan zijn gezicht dat het mijn beste vriend was. Ik kwam dichter bij, maar plotseling stak hij een mes in mijn keel en toen ook nog een in mijn maag, hij draaide het mes in mijn maag om en ik begon te gillen. Ik opende mijn ogen en mijn handen gingen gelijk naar mijn maag en keel. Niks, er was niks aan de hand.
    "Nooit meer roken voor je gaat slapen," zei ik tegen mezelf.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.