• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek naar achteren, het zag er wel vol uit dus het was vast wel iets goeds, ' Dat lijkt me inderdaad een goed idee,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ik heb soms zo mijn momenten,' zei ik met een glimlachje.

    [Veel kunnen we niet verder. Ksie dat Ry offline is XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Klopt XD ]

    Alexander Rivera

    ' Echt? Ik zie ze anders niet veel,' plaag ik haar dan en prik haar even in haar buik. Ik ga tegen een paaltje aan staan en pak dan een pakje sigaretten te voorschijn. Ik hou het voor haar neer, ' Wil je? En als je niet wil vind je 't erg?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik ga Me is Tired and le is going to bed.. xd slaaplekker ! x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja ik ga ook lekker ;d Dag dagg]

    Lakisha Gilmore

    'Je kent me nog maar net! Beetje oneerlijk om daar nu over te oordelen,' zei ik met een lachje. Ik prikte hem speels terug. 'En ja, dankjewel. Dat ben jij mij wel verschuldigd.' Ik haalde er een sigaret uit zijn pakte en viste een aansteker uit me broek. Om de één of andere redenen had ik die altijd bij. Ik stopte de sigaret in me mond en stak hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    Na 10 minuten waren we dan ook eindelijk aangekomen, en we zagen Alex en Lakisha al staan. 'Hey' zei ik terwijl ik uitstapte, en ging bij hun staan. ik stak ook een sigaret op, en nam rustig trekjes.


    El Diablo.

    [Had iemand cath nog nodig? Internet is traag hier daarom reageer ik nu pas :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Tyler, Alexander, Lakisha en Amelia zijn naar de club D: ]


    El Diablo.

    [Oh dus Cath is zo'n beetje alleen? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Je kan ook naar de club ^^ ]


    El Diablo.

    catherine

    Ik besloot toch maar naar de club te gaan, dus ik trok even een jurkje aan en werkte mijn make-up bij. Uiteindelijk trok ik mijn pumps aan, en stapte naar buiten. De frisse avondlucht omarmde me, en een rilling kroop over mijn rug. Na een tijdje kwam ik aan bij de club, en zag ze al staan. Ik liep naar ze toe. "Hey" groette ik hen, en glimlachte even.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ze staan nog buiten..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik pas het wel even aan :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander Rivera

    ik begon te lachen, ' Het leven is oneerlijk,' Ik stak de sigaret op en nam rustig een paar trekjes. Tyler en Amelia waren ook al gekomen en ze saken beide ook een op 'Na deze naar binnen,' zei ik nog tussendoor.

    Amelia Rivera

    Ik keek het meisje aan, ' Amelia, als je het nog niet wist of weet ik veel wat,' Tja, weet ik veel als Alex me heeft genoemd. Ik keek om ons heen en Catherine was er ook ij komen staan, ' Hey,' glimlachte ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Lakisha,' zei ik tegen het meisje, die zich net had voorgesteld als Amelia. Ik glimlachte. De naam van de andere jongen was ik kwijt, of hij was nog niet verteld. Er kwam nog een meisje erbij staan. Haar kende ik ook nog niet.

    [Ben vanmiddag wel ff weg..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you