• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [Sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde het juist duidelijk hebben]


    Physics is awesome

    [Lovingstyles --> xHeavenlyx]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Lemmiwinks --> Mortenson]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Waar kan Lucy nog bij?]

    [ Bij Tyler? Daar is het gezellig XD ]


    El Diablo.

    [Kan Rooba trouwens nog reageren?]


    El Diablo.

    [wat is nu eigenlijk de kamerindeling want ik snap er echt niks meer van xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is goed :)]

    Lucy

    Ik keek bewonderend naar het gebouw dat vanaf nu mijn huis zou worden. Ik maakte even een korte masserende beweging bij mijn nek omdat ik aangezien ik bijna al mijn bij elkaar gespaarde geld aan de universiteit uit had gegeven, in een armzalige motelkamer op een hard en muffig matras had moeten slapen. Ik haalde even diep adem en opende de voordeur die meteen naar een geweldig grote hal leidde die er adembenemend mooi uitzag. Ik liep de trappen op naar de hogere verdieping en bij een willekeurige kamer aangekomen duwde ik de deur open. Er werd een prachtige kamer zichtbaar waarin zich al enkelen mensen bevonden.
    'Hallo,' begroette ik de mensen terwijl ik ietwat verlegen naar ze zwaaide.

    [Wat? Oh, had je iets gezegt? :'D Sorry, ik heb er overheen gelezen dan.. Wat was je post? ;x.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ry schreef:
    Tyler

    'Nope, ik werd altijd de keuken uitgeschopt' grinnik ik, en pak de zak bloem. Ik wil er net mee naar het aanrecht lopen, als ik half struikel. Ikzelf sta nog, maar de bloem zit over haar gezicht. 'Oops´ grinnik ik.


    El Diablo.

    [Sorry :"D]

    Catherine

    ''Nope, ik werd altijd de keuken uitgeschopt'' grinnikte Tyler, en pakte de zak bloem. Ik wou net iets zeggen, tot Tyler half struikelde en er bloem in mijn gezicht kwam. Ik bleef even zo staan, en keek Tyler verbaasd aan. Ik schoot even in de lach, pakte een handje bloem en gooide die over hem heen. Dit keer was het mijn beurt om te grinniken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Noo, mijn haar!' riep ik uit, en rende meteen naar de kraan om het eruit te wassen. Ik mocht dan wel een jongen zijn, ik geef toe dat ik vreselijk ijdel ben. 'Doe dat nooit meer' grinnikte ik, en probeerde snel mijn haar weer in model te krijgen.


    El Diablo.

    Catherine

    ''Noo, mijn haar!'' riep hij uit, en rende naar de kraan. Ik keek eerst verbaasd toe, maar barstte toen in lachen uit. ''Wie is hier nou het meisje?'' giechelde ik, toen Tyler zijn haar in model probeerde te krijgen. Ik liep even naar hem toe, en zette wat rechtopstaande plukjes goed. ''Maak je niet zo'n zorgen, je haar ziet er prima uit'' grinnikte ik, terwijl ik het bloem van mijn gezicht afveegde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Maar nu zie ik er niet meer foxysexy uit, alleen sexy' zei ik beledigd, maar grinnikte daarna. 'Gaan we nog die pizza maken, deze keer zonder iemands uiterlijk te verpesten' grijns ik onschuldig.


    El Diablo.

    Catherine

    Ik lachte even en porde hem in zijn zij. ''Gaan we nog die pizza maken, deze keer zonder iemands uiterlijk te verpesten'' grijnsde Tyler onschuldig, en ik grinnikte. ''Sure'' antwoordde ik, en pakte alvast de salami en mozerella. ''Wat vind je het lekkerst?'' vroeg ik hem toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''