• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:09 ]


    El Diablo.

    [Dat probleem heb ik dus ook :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Nou, Tyler, Aria en Catherine zijn nog @ de club misschien kunnen jullie daar verder gaan, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik liet me mee trekken door Alex. 'Het komt wel goed,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik ging naast hem zitten en hield onbewust zijn hand nog vast. Zachtjes kneep ik erin. 'Echt, het komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Layla
    Ik hield zo van uitgaan dus ik was thuis gebleven. En daar naast ik was nog nooit uit gegaan. Dat had zo zijn redenen en ik zat dus voor de tv. Niet dat er leuks op tv was maar goed


    Physics is awesome

    Alexander Rivera

    Ik zuchtte en glimlachte even toen ze in mijn hand kneep, 'Dankje,' zei ik nogmaals en keek naar Amelia. Het was nu rond zo'n half 3. Ik keek naar Amelia en zag dat ze haar hand bewoog. Meteen stond ik op waarna ik naar haar toe liep. Langzaam gingen haar ogen open en ze trok even een moeiijk gezicht, 'Gaat het?' vroeg ik toen bezorgd. 'Hoofdpijn,' zei ze met een schorre stem en ik knikte, 'Kisha, wil je bij haar blijven, dan zoek ik even een dokter,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte. Ik schoof wat dichterbij en glimlachte naar Amelia. 'Doe jij maar rustig,' zei ik met een glimlach tegen Amelia. Ik keek weer even naar Alex. 'Ga maar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia Rivera

    Ik glimlachte en knikte naar Alex dat hij kon gaan. 'Dankjewel,' zei ik nog tegen haar. Ik probeerde recht op te zitten en zuchtte even.

    Alexander Rivera

    Ik knikte naar beide en liep toen de gangen op opzoek naar de arts. Eenmaal gevonden liepen we weer terug naar de kamer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Geen dank,' zei ik met een glimlachje tegen haar. Ik hield haar tegen toen ze wou gaan zitten. 'Blijven liggen jij,' zei ik met een glimlachje. Ik keek even de ingang, waar even later Alex weer kwam met een dokter. Ik keek naar Amelia. 'Nou kan je vragen of het wel verstandig is om te gaan zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia Rivera

    Ik begon te lachen, 'Alex, je vriendin hier laat me niet zitten,' zei ik terwijl ik mijn tong even uitstak. Alex lachte en ging naast haar zitten en vervolgens keken we met z'n allen naar de dokter, 'Ik wil even een paar testjes doen,' zei hij terwijl hij mijn wond bekeek, met een lampje in mijn ogen scheen en nog een paar andere gekke testjes deed. Toen hij klaar was begon hij weer met praten, 'Nou Amelia, het ziet er heel goed uit, als het goed is mag je later naar huis,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik schrijf zo stukkiej.. Moet nu eerst eten en dan me tas doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lakisha Gilmore

    Ik wou tegen Amelia zeggen dat ik Alex zijn vriendin niet was, maar de dokter begon al vage testjes met haar uit te voren. Ik trok een wenkbrauw op toen hij een lichtje in haar ogen scheen. Als ik Amelia was had ik hem een stomp gegeven. Dat lichtje leek me helemaal niet fijn. Ik glimlachte toen ik hoorde dat ze later hoogstwaarschijnlijk naar huis mocht. Ik keek even naar Alex. 'Ik zei toch dat alles goed kwam.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte, 'Inderdaad,' zei ik en bedankte haar nog. Ik keek Amelia aan, 'Trouwens, ze is ehh mijn vriendin niet,' zei ik nog even ter verduidelijking. 'Wat jij wil,' zei ze nog schouderophalend en ik schudde mijn hoofd, 'Zusjes,' mompelde ik daarna. Ik keek haar aan, 'Mag ik eindelijk gaan?' De dokter keek haar nog aan, 'Als je volledig bent uitgerust mag je gaan, ik geef je nog een recept voor de apotheek voor bepaalde pijnstillers én je zal voorlopig niet eer uit kunnen,' Amelia zuchtte jammerend maar knikte toen toch beleefd. 'Dan mogen jullie met haar naar huis,' zei hij en liep weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Er zijn veel meer leukere dingen dan uitgaan,' glimlachte ik naar Amelia. Ik glimlachte naar beide. Alex had al tegen Amelia gezegd dat ik zijn vriendin niet was. 'Straks dan maar gelijk naar de apotheek?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aria Cast
    Ik laat me vallen op mijn bed en zucht diep. Ik ga vandaag maar het normale doen: Doelloos rondlopen in het winkelcentrum en daarna bij Starbucks alleen maar koffie drinken. Ik open mijn tas en ik schrik als ik de inhoud zie. Mijn vader had deze tas dus ingepakt en hij heeft vast zo'n persoontje geregeld dat me volgt om te zien of ik wel die kleding aanhad. Ik haal maar de eerste de beste schoenen uit die ik zie en pak dan mijn oranje blazer. Ik zoek naar een top, maar die is niet in deze tas te vinden en pak dus ook maar een jurkje. Ik kleed me om en pak mijn auto-sleutels. Ik loop naar buiten en zie mijn auto al staan. Een zwarte volvo, gekregen van mijn vader voor mijn verjaardag. Ik start de auto op en rijd richting het winkelcentrum.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Rivera

    'Onderweg naar het appartementen complex kunnen we wel even stoppen,' zei ik toen ik het recept had gekregen. Amelia zuchtte nog wat en knikte uiteindelijk toch naar Lakisha, 'Zullen we dan zo gaan?' vroeg ik terwijl ik de kamer rond keek. 'Deze kamer maakt me namelijk aardig depressief,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.