• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dankjewel," fluistert Jace.
    Ik ril even. Juist woord, juiste toon, verkeerde situatie. Ik moet me inhouden niet stante pede één van deze twee strelingen voor het oog te bespringen. En hoe moet ik ze in godsnaam bepotelen zonder dat ze het in de gaten krijgen van elkaar? Er verschijnt een grijns, die ik probeer om te vormen tot een glimlach op mijn gezicht.
    "Wie wil zwemmen?"
    Ik kijk van Julian naar Jace en weer terug. Op dit moment zou ik zelfs voor één van de twee settelen. Misschien is het ook maar beter, eerst apart. Daarna zien we wel of ze zin hebben in nog een ritje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [of gewoon emt beide. :Y)]

    Cassia Sterling
    Nadat ik de keukens had gecontroleerd liep ik weer naar buiten. Het eten was al bijna klaar, dus had ik niet veel meer te doen vandaag. mijn ogen vielen op één van de meisjes, een sigaret i haar mond. Met een zucht liep ik er naar toe en pakte het ding af.
    'je weet dat die verboden zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Het enige ding dat me nog een beetje ontspant wordt afgepakt' zucht ik dramatisch. Ik leg mijn hoofd op mijn armen en kijk voorruit. Ik zeg het nog een keer, strafkamp.


    El Diablo.

    Jace Dream Duval
    Met een knikje schuif ik dichter naar de rand van het meer. Deze twee wisten toch al van mijn armen af, en het water zag er belachelijk heerlijk uit. Dus uiteindelijk besloot ik er maar voor te gaan. Ik deed voorzichtig de bloedbevlekte trui uit.
    'Eigenlijk klikt dat best als een goed idee,' zeg ik met een flauwe glimlach. ik weet dat ook Julian gek ik op zwemmen, die zal ook wel geen nee zeggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Miller
    "De eerste therapiesessies zijn morgen pas," hoor ik dezelfde stem zeggen. Ik veer meteen recht en voel het bloed meteen naar mijn wangen stijgen.
    Goed bezig, Hailey. Nu zal hij zeker geen slecht beeld van je hebben. Wat moet hij ook eigenlijk van mij denken? Ik kom hier te laat aan en ga dan maar meteen op bed liggen.
    "Oh, oké. Bedankt om het te melden," zeg ik en ik glimlach zwakjes. "Om hoe laat is het tijd voor het avondeten?"


    [Waar kan ik Matthew naartoe sturen? Hij is net aangekomen.]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:33 ]

    Mignon

    Een beetje verbaast kijk ik Patrick na en schud dan mijn hoofd. Zoek het dan maar allemaal lekker uit hoor. Als ik hier niet weg mag zal ik zorgen dat jullie hier weg vluchten. Ik zucht zachtjes en sla mijn boek open. Tot mijn grote verbazing zuigt het verhaal me nu wel op. Er is toch een voor baksteen uit mijn maag verwijdert. Misschien heeft praten wel zin. Snel schud ik die gedachten uit mijn hoofd. Ik zal nooit toegeven aan zulk soort mensen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'opstaan,' zeg ik streng, terwijl ik mijn rode lokken achter mijn oor schuif. ik ben helemaal neit goed in streng zijn, maar ik moet het proberen en ik weet zeker dat dit niet de enige sigaret is die ze heeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (wat heb ik gemist?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    'over één uur denk ik, je zult de bel wel horen. rust maar tot dan.' Met die woorden loop ik de slaapzaal weer uit. alles begon langzaam maar zeker op zijn plek te vallen. gelukkig. Met een vermoeide zucht zie ik een nieuwe kampeerder staan, waar ik dan maar direct op afstap.
    'Patrick Hathaway, hoofd begeleider van Camp Springwood, en wie mag jij wezen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Had iemand iets tegen Catherine gezegt? En hoelaat is het ongeveer in de RPG? :3]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Ik sta zuchtend op, en kijk haar aan. 'Wat?' grom ik. Als ze me aanraakt sla ik haar echt neer, zo agressief ben ik als ik niet mag roken.


    El Diablo.

    (ja, is het nogsteeds de 1e dag?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    Tot mijn verbazing knikt Jace waarop hij dichter naar het meer toeschuift. Ikzelf sta op, ga naar de steiger en duik in het koele water.
    "Kom op dan," schreeuw ik lachend naar Julian. Ik krijg de indruk dat ik met Jace geduld zal moeten hebben, dus ik besluit het trucje dat ik met Julian had uitgehaald niet met hem te proberen. Nog niet. Je zult me vast wel gek verklaren, dat ik het wachten ervoor over heb. Maar dit is net het leukste deel er aan, de jacht. Iemand die aanvankelijk niet wil toch overtuigen.
    Ik zwem naar Jace toe en spetter wat water over hem heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew Rowan Harris
    "Patrick Hathaway, hoofdbegeleider van Camp Springwood, en wie mag jij wezen?" Ik sta oog in oog met een man, eind dertig, die me bestuderend aankijkt. Hij is best knap, moet ik eerlijk toegeven.
    "Ik ben Matthew Harris," antwoord ik stilletjes.

    Jace Dream Duval
    Sasha spetterd me onder, waardoor ik het water wel in moet. Ik glimlach nu zelff, want eht voelt alsof er een enorm gewicht van mijn borstkas af gehaald is.
    Ook Julian duikt het water in, terwijl ik me er gewoon langzaam in laat zakken. Eigenlijk zijn ze beiden best aardig.
    Het water is koud en verfrissnd, ik voel me al een stuk beter. Julian durf ik niet meer aan te kijken.



    [Nog steeds de eerste dag, iemand amg wel schrijven dat de avondeten-bel gaat hoor. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.