• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Popi Patje. (cat) almsot everyone thinks he's handsome.]

    Patrick Hathaway
    'Harris, Harris,' mompel ikt erwijl ik mijn notitieboekje pak. al snel vind ik de bladzijde met zijn naam en begin ik te schrijven.
    Stil, rustige stem.
    'Je zit in zaal 2,' zeg ik emt een glimlach, waarna ik naar het gebouw wijs. jusit dan gaat de etensbel. Gelukkig. 'Zet je spullen daar maar bij een bed en kom dan naar de cafetaria voor het avondmaal.'

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Jace glimlacht, en pas nu zie ik hoe aantrekkelijk hij werkelijk is. Verdorie, waarom liggen deze twee niet bij mij in de zaal? Er zou vast niet veel geslapen worden, maar hé, wat zou dat? Als hij een eindje in het water is, zwem ik weer dichter naar hem toe.
    "Je bent mooier als je lacht," fluister ik in zijn oor terwijl ik een lok van zijn natte haren wegduw. Hierna laat ik hem abrupt weer los en zorg ervoor dat er weer een beetje afstand tussen ons in is. Het werkt niet bij iedereen, aantrekken en afstoten, maar om de een of andere manier denk ik dat Jace wel het type is dat er op reageert.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle
    Nadat ik nog eventjes bij het meer had gezeten, was ik teruggegaan naar zaal 4 en kleedde me om. Na mijn make-up bijgewerkt te hebben hoor ik de etensbel. Zachtjes zucht ik en loop naar het cafetaria. Binnen ga ik aan een lege tafel zitten.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    ik kijk verbaasd toe hoe Sasha daarna weer een eindje weg zwet, en tot mijn grootste verbazing voel ik mezelf zelfs blozen.
    Dat kan niet goed zijn. snel duik ik door het koele water in de hoop dat de roodheid wegtrekt van mijn wangen. Had iemand me ooit zoiets vertelt?
    Mijn enige vriendje had me altijd verteld dat ik lief was, maar mooi? Met een klein glimlachje besloot ik dat Sasha toch neit zo eng was.

    Cassia Sterling
    De etensbel gaat, en met een zucht schud ik mijn hoofd.
    'Ga naar de cafetaria, alexis. hier hebben we eht nog wel over.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dôh, Chase Crawford, onomnomnom :9~]

    Matthew Rowan Harris
    Ik bedank hem voor de aanwijzingen en loop dan in de richting van zaal twee, die Patrick me net heeft aangewezen.
    Snel zet ik mijn koffer bij één van de bedden en maak deze al open. Ik zucht en vis mijn GSM uit mijn broekzak. Ik heb één nieuw bericht, van Samuel. Al snel vormt er zich een glimlach op mijn gezicht en ik open het berichtje.
    Ik heb erover nagedacht en ik wil dit niet meer. Ik hou nog veel van je, maar als je wilt 'genezen' is het beter dat we niet meer met elkaar praten. Veel succes nog in je leven.

    Hailey Miller
    De bel, waarover Patrick mij al had geïnformeerd, gaat. Zuchtend hijs ik mezelf recht en loop de slaapzaal uit. Gelukkig bevindt de cafetaria zich naast de slaapzaal van de begeleiders, waardoor ik niet ver hoef rond te dwalen op het domein.

    Alexis

    Ik knik, en loop naar de cafeteria. Eenmaal binnen begin ik over mijn wonden te krabben. Die na een paar momenten al open zijn door mijn scherpe nagels. Ik negeer het bloed, en krab steeds dieper.

    [Straks wordt Alexis ook depri ;o]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    [Sasha's Patje (cat).]

    Sasha

    Ik grinnik als ik Jace hoor onder duiken. Ik heb niet eens gelogen, ik vind hem werkelijk knap. Ondertussen heb ik mijn aandacht weer op Julian gericht. Ik wil hem net aanspreken wanneer de bel, die aangeeft dat het etenstijd is, gaat. Met gefronste wenkbrauwen kijk ik naar de cafetaria. Slechte timing, heel slechte timing. Als ik niet in een goede bui was, moest er iemand moeten. Ik zucht even.
    "Nou, laten we dan maar gaan eten voor ze ons dat ook afnemen," zeg ik droogjes. Ik grijp Julian bij de pols en trek hem achter me aan. Als we uit het water zijn wacht ik even op Jace. Ik besluit maar lekker zo te gaan, misschien jaag ik wel enkele begeleiders op stang. Dat zou een heerlijk toetje zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling

    Zodra alexis naar binnen loopt ga ik de slaapzalen nakijken. nummer één is leeg, met geen nieuwe koffers, dus die sla ik over. Daarna loop ik maar naar zaal 2, waar ik een onbekende jongen zie, met zijn rug naar mij toe.
    'Hallo,' zeg ik voorzichtig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Wat een rot timing, het water was net zo fijn. Met een zucht klim ik het water uit, waarna we richting de slaapzalen lopen. Tegen de tijd dat ik er ben heeft de hete zon me al gedroogd en is alleen mijn haar nog een beetje nat. Ik trek dus alleen snel een nieuwe dikke trui aan waarna we richting de cafetaria gaan. Grote pannen met spaghetti staan al klaar. Beter dan de havermoutpap...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Als de bel gaat heb ik al zo'n vermoeden waar we heen moeten. Rustig sta ik op en trek ik de trui over al mijn blote lichaamsdelen. Ik heb het wel vaker koud maar vandaag zit het in mijn voeten. Langzaam slenter ik richting het cafetaria waar al wat mensen zitten.
    "Hola," roep ik nog redelijk vrolijk. Laat ik mezelf maar gewoon zijn dan hoef ik ook niet op te passen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew Rowan Harris
    Ik schrik en schuif mijn GSM snel in mijn broekzak. Ik veeg de tranen uit mijn ogen en kijk over mijn schouder wie er binnen gekomen is.
    Een vrouw met donkerrood geverfd haar kijkt me bezorgd aan.
    "Hallo," antwoord ik stil.

    Cassia Sterling
    'Ik ben Cassia,' zeg ik zachtjes als ik de tranen opmerk. Ik neem een klein stapj dichterbij de jongen. 'Ik ben een van de begeleiders. Wat is jou naam?'
    ik moest echt namen beginnen te leren. Ik wist alleen dat de veel te bekende Sasha in deze zaal zat, samen met het Catherine meisje.
    'ik ben hier om je te helpen,' heriner ik hem zachtjes om hem niet af te schrikken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik doe mijn korte baseballjack aan, omdat het toch best koud werd. Het jasje kwam net onder mijn borsten maarja. Ik keek op, niemand had mijn wonden gezien. Maar het bloed was wel te zien in de witte stof..


    El Diablo.

    Sasha

    Nog steeds in mijn zwembroek, begeef ik me samen met Julian en Jace naar de cafetaria. We staan net aan te schuiven wanneer er een meisje binnenkomt.
    "Hola," roept ze vrolijk. Ik moet er even om lachen. Ze lijkt me ook een flinke portie lef te hebben. Met haar maak ik straks wel kennis. Ik neem een bord spaghetti en ga ermee aan een tafel zitten. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger en zit maar wat met mijn vork in mijn bord te prikken. Mijn ogen houden de ingang in de gaten, op zoek naar een teken van Patje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.