• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik weet dat je kans wil maken Sas, veel geluk," grijnst Alexis.
    Ik grinnik even. Fair genoeg.
    "Ik heet Sasha, Alexis. En als hij me zo makkelijk toelaat als jij, dan hoort het geen probleem te zijn," voeg ik er met een grijns aan toe.
    Ik weet niet goed wat ik van Alexis moet denken. Aan de ene kant is ze veel te makkelijk te krijgen, maar ze heeft een flinke portie lef. Het is nogal dubbel. Tevreden om mijn opmerking stop ik nu toch een lepel spaghetti in mijn mond die ik smakelijk wegkauw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pat wants Sasha. He just doesn't realise it, yet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    'Tuurlijk Sasha' grinnik ik, en draai ook wat spaghetti om mijn vork. Ik eet het snel op. 'Véél beter dan vanmiddag, ookal heb ik alleen maar met die drap gegooid' grijns ik.


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    Met een zucht negeer ik Alexis. Ik knik naar Hailey met een glimlach waarna de kok ook haar een bord geeft.
    'Het is ook goed,' antwoord ik. mijn ogen hou ik op eht bord gericht. 'Heb je alles een beetje kunnen vinden?' vraag ik haar dan. 'al kampeerders ontmoet?'

    Jace Dream Duval
    'Gaat wel,' zeg ik zachtjes met een vage glimlach. Ik voel me inderdaad al wat beter gelukkig. 'En met jou?' Het eten schuif ik weg als ik een kwart van het bord leeg heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [NOOW, Pat wants Alexis D: He just has to realise it XD]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:26 ]


    El Diablo.

    [Only I know what Pat wants. (wbw) It feels good to have power.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, faal, ik dacht dat Hailey ook eerst mocht eten, lol.
    EDIT: lol, ik ben traag. :W
    En stiekem wilt Pat Hailey(wbw)]

    Matthew Rowan Harris
    Ik schuif aan bij één van de tafels en krijg een bord spaghetti voorgeschoteld. Afwezig lepel ik een beetje in mijn spaghetti en draai aan de piercing in mijn lip.
    Ik krijg geen hap door mijn keel. Samuel zit constant in mijn hoofd. Waarom heeft hij het uitgemaakt? Hij wist wat mijn plan was: naar dit stomme kamp gaan, doen alsof ik 'genezen' was en daarna gewoon niets meer tegen mijn ouders zeggen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:27 ]

    HurtedHeart schreef:
    Jayden Jason Bright
    Ik hoor de bel gaan en doe gewoon een wit te vhals aan en loop de cafetaria in en ga naast een jongen zitten die ik nog niet ken. (Sasha) hij was best knap en mijn smaak. 'Heey ik ben Jayden.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk wat we te vreten hebben. Spagetti. Beter dan die havermoutpap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Miller
    "Nee, eigenlijk nog niet. Het spijt me trouwens dat ik zo laat ben, maar ik ben tamelijk ongeorganiseerd. Daarbovenop komt nog dat ik allerlei problemen thuis had, waardoor ik pas later kon vertrekken."
    Ik neem een hap van de steak die de kok mij voorschotelt en breng genietend een 'hmmm' uit.

    Sasha

    "Je maakt al vorderingen, zie ik," lach ik als Patrickzucht en zijn hoofd weg draait van Alexis. Ik sla even met mijn vuist op tafel omdat ik het zo grappig vind. Ik kijk even naar het meisje dat met Jace aan het praten is. Niet mijn type. Ik kijk nog even rond en zie een nieuweling binnenkomen, tenminste ik heb hem hier nog niet eerder gezien. Het ziet er een beetje een vreemd kereltje uit, met een piercing door zijn lip. Hij is knap, maar niet echt aantrekkelijk, om de een of andere reden. Ik haal mijn schouders op en eet verder. Mijn aandacht is verdeeld tussen Patje, Alexis, Jace en Julian wanneer er plots iemand naast me komt zitten die ik nog niet ken, maar wel al gezien heb.
    "Heey, ik ben Jayden," stelt hij zichzelf voor. Ik glimlach breed, altijd leuk als slachtoffertjes zichzelf komen aandienen.
    "Sasha," antwoord ik terwijl ik mijn hand naar hem uitstrek. Ik heb heus wel een paar manier geleerd toen ik klein was, altijd handjesschudden, dat is wel zo beleefd.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:36 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skyler
    'Ja met mij gaat het ook goed. En je bent veel leuker als je vrolijk bent.' Complimenteer ik hem. Ik eet mijn spagetti tot de helft op, maar dot was gewoon ranzig omdat mijn moeder geweldig kon koken en dit gewoon prut was vergelekencmet haar kookkunsten. 'Nog andere aardige mensen onmoet?' Vraag ik geintresseerd?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Cosette don't ignore Jayden :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik was net mijn post aan het aanpassen :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Geen priobleem, het kan gebeuren.' ik ben al lang blij dat zij, Felix en Cassia hier zijn. ik leg mijn bestek neer als het eten op is en kijk rond.
    'Cassia en Felix doen mrogen de activieiten,' zeg ik zachtjes tegen haar. 'Therapie ligt dan op onze schouders.

    Jace Dream Duval
    'dankje,' zeg ik zachtjes met een glimlach. 'alleen Sasha hier,' zeg ik met een knikje naar de jongen naast me, die inmiddels in gesprek was met iemand anders. 'voor de rest niemand.'
    Over de jongen in mijn zaal zeg ik maar niets, die heeft al te veel gezien en moet ik maar vermijden.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Ja toch, je ziet dat hij zich amper kan beheersen' grinnik ik. Ik kijk even naar Pat, en dan weer naar Sasha. 'En anders kan het altijd nog een trio worden, als hij echt niet kan kiezen. Grijns ik.

    [Alexis is erg


    El Diablo.