• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Lilly Wilson

    "Meisjes zijn moeilijk te begrijpen toch? Nou succes hiermee" zei ik lachend en sloeg mijn benen over elkaar. Met mijn hand ging ik even door mijn haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jean-Piero Shedden

    Ik glimlachte breed en prikte in haar zij. "Nou nou, niet zo ego doen hoor. Dat is al zo'n standaard beeld voor rijken." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik haar nog steeds aankeek. 'Daar ga ik dus niet over na denken,' zei ik en zwom weer verder. 'Zo graag wil ik het nou ook weer niet snappen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    Ik giechel en vervloek mezelf daarna voor dat. Giechelen is voor mij zo'n beetje verboden maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij in mijn zij prikt. "Dat maakt mij niet uit, zo ben ik nou eenmaal." zeg ik een beetje bot.


    Your make-up is terrible

    [Zitten jay en lilly bij het buitenzwembad, want dan kan ik eindelijk wat met Christiano doen.. xd]


    El Diablo.

    [Roxy en Piero zitten wel buiten, dat is toch vlak bij het zwembad?]


    Your make-up is terrible

    [Nee, binnen]

    Jean-Piero Shedden

    "Dat maakt mij niet uit, zo ben nou eenmaal." zei ze een beetje bot. Ik haalde mijn schouders op. "Ik zeg toch ook niet dat je anders moet zijn of wel, je bent goed zo hoor."

    Lilly Wilson
    "Heel slim van je." Ik ging lekker liggen en keek naar elke beweging die Jay maakte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Jay en Lilly zitten in het binnenbad]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dan ga ik wel met Amely naar het binnenzwembad xd]


    El Diablo.

    Roxanne Lémieux

    "Jawel, je zei dat ik niet zo ego moest doen." merk ik op.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Armstrong

    Ik glimlachte. Ik zwom nog een tijdje door. Enige wat ik hoorde was het water dat bewoog. En dat ook nog is door mijn eigen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amely

    Ik werd wakker, en merkte dat ik in slaap was gevallen tijdens het lezen. Ik had het best warm, dus ik wou zwemmen. Ik deed snel mijn witte bikini aan, en liep naar beneden. Naar het binnenzwembad. Er waren al twee mensen, 'hey' zei ik. Ik ging bij het water zitten en deed mijn voeten erin.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Zo was het toch helemaal niet bedoeld." suste ik haar, "Ik maakte alleen maar een geintje Roxy."

    Lilly Wilson

    Na een tijdje hoorde ik iemand "Hey" roepen. Ik draaide me om en glimlachte naar het meisje dat binnenkwam. "Heeey." zei ik vrolijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik reageer weer eens te heftig blijkbaar. "Oké." zeg ik alleen maar. Ik ben al niet zo heel spraakzaam normaal, volgens mij is alles nu op voor mij.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ik ging ietsjes naar achter zitten en ging liggen op de stoel die ik nu naar achteren klapte. Ik genoot van de zon op mijn gezicht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.