• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Nou.. Ik zou best naar ze willen luisteren. Als je snapt wat ik bedoel." zei ik, terwijl ik haar aankeek. Ik nam nog een grote trek en sloot mijn ogen eventjes.

    Lilly Wilson

    "Weet jij dan waar die is? Persoonlijk gok ik in de kelder, omdat dat het logisch is." Ik haalde mijn schouders op en deed mijn haar goed. "Eerst maar eens omkleden hé?" vroeg ik toen lachend. "Zie ik je zo hier?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Er is dus niemand?" vraag ik, hardop mijn conclusie trekkend. Hij is niet de enige die oplettend is. Ik neem zelf ook nog een trekje en blaas de rook dan langzaam door mijn neus naar buiten.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Eerste keer op een skateboard?' vroeg ik grijnzend. Ik skateboarde al sinds ik 5 was, dus ja.


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    Ik knikte langzaam. "Nooit geweest. Heb altijd alles zelf moeten doen." Ik glimlachte toen zwakjes. "Sorry dat ik nu weer zo loop te zeuren. Slechte manier om kennis te maken, denk je niet?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik haal mijn schouders op. "Valt mee, heb slechtere manieren gezien." Ik trek een grimas als ik denk aan die leuke jongen die over mij heen besloot te kotsen na onze kennismaken. Te dronken.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Nou vertel het eens." zei ik lachend, "Nu ben ik benieuwd." Ik trok mijn stoel iets dichter naar haar toe en ging er weer lekker op liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik knikte een beetje. 'Eh, ja. Is goed,' zei ik en ik liep de trap alweer op. Ik liep naar mijn kamer toe. Ik sloot de deur achter mij dicht en pakte mijn koffer op. Ik legde hem op bed neer en deed hem open. Ik griste de zwembroek eruit. Het was een simpele, eentonig kleur. Ik haalde mijn schouders op. Hij was functioneel. Ik kleedde mij eigen uit en deed de zwembroek aan. Ik liep naar een kast toe en trok een aantal laden open, totdat ik de la heb gevonden met een handdoek.


    Leila May Donovan

    'Eerste keer op een skateboard?' hoorde ik Tyler vragen. Ik keek hem aan en zag dat hij grijnsde. 'Misschien..' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Dat neem ik aan als een ja' grinnik ik. Ik deed snel een trucje, en deed daarna mijn capuchon af zodat mijn zwarte haar zichtbaar werd.


    El Diablo.

    Lilly Wilson

    Ik rende snel naar mijn kamer toe en rukte mijn kast over. Snel pakte ik een bikini en kleedde me om. Mijn haar stak ik op, pakte een handdoek en liep terug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik grinnik even. "De laatste was ik op een feestje, allemaal leuk en wel. En er was een leuke jongen, wel een corpsbal maar dat maakt niet uit, hij zag er goed uit, goede ouders." Ik besef hoe erg ik nu als mijn vader moet klinken. "Vergeet dat laatste maar. Dus hij komt aan het einde van de avond naar me toe, stelt zichzelf voor en achter zijn achternaam aan komt een heerlijke golf kots over mee." Ik trek een vies gezicht. "Dat is pas erg."


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ik grinnikte toen ze zei dat hij goede ouders had en knikte toen ze zei dat ik het moest vergeten. Toen ze vertelde dat ze over haar heen kotste barstte ik in lachen uit. "Ooh, sorry dat ik lag maar het is zo grappig." Ik dwong mezelf weer rustig te worden en keek haar weer serieus aan. "Dat lijkt me niet zo prettig."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leila May Donovan

    Hij deed een trucje, waar mijn ogen weer groter van werd. Hij deed zijn capuchon af. Zijn haren waren eerlijk gezegd best wel mooi. Ik besloot toch maar om me weer om te draaien en te wachten totdat Brandon weer verder ging.

    Jay Shawn Armstrong

    Met de handdoek onder me arm liep ik weer terug. Beneden bij de trap zag ik Lilly al staan wachten. Ergens vond ik dat knap. Meestal was het toch de jongen die moest staan wachten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lilly Wilson

    "Hehe, dat duurde lang." zei ik glimlachend, "Of ik ben gewoon snel. Zal dat wel zijn." Ik liep alvast voorop en draaide me toen om naar hem. "Kom je Jay?" Ik liep naar de kelder en ja hoor, daar vond ik het zwembad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Nee is het inderdaad niet." Ik glimlach. "Maar ik snap wel dat je moet lachen. Het was achteraf ook wel grappig."


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Ik grinnik, en skate dan weer de halfpipe op. Waar ik een paar trucjes op deed, en toen weer stopte bij de jongens.


    El Diablo.