• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jay Shawn Armstrong

    'Valt er überhaupt wel iets te snappen aan meisjes?' vroeg ik aan haar. Ik was gestopt met zwemmen en keek haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    "Kom anders hier zitten." zei ik grinnikend en klopte op mijn schoot. "Zou dat niet veeel lekkerder zijn?"

    Lilly Wilson
    "Ik denk het niet, maar ja, ik snap ook niks van jongens. Dus dat komt goed uit." Ik zwom weer naar hem toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik trok een wenkbrauw op toen ze weer naar me toe was gezwommen. 'Volgens mij zijn jongens lang niet zo moeilijk als meisjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lilly Wilson

    Ik schudde mijn hoofd. "Dat vind jij omdat je een jongen bent. Ik vind jongens juist moeilijk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    Ik kijk hem even wantrouwend aan maar denk dan aan mijn vaders woorden. 'Gedraag je niet zo bot en onsociaal als normaal, maak vrienden. Daar heb je meer aan dan als vijanden.' Ik glimlach toch en spring van de tafel af om mezelf voorzichtig op Piero's schoot te laten zitten. "Zit inderdaad wel goed."


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    Ik legde mijn handen op de leuningen van mijn stoel neer. Ik wilde geen rare situaties veroorzaken. "Zit inderdaad wel goed." zei ze. Ik glimlachte. "Zei ik je toch, een schoot is altijd beter."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dat is gewoon een feit,' zei ik met een lach en zwom weg. 'Jongens zijn makkelijker te begrijpen dan meisjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    "Ja, voor deze keer heb je gelijk." grijns ik naar hem. Mijn voeten raken de grond niet, waardoor ze een beetje in de lucht bungelen. Soms is het vervelend om zo klein te zijn.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Ik zal nog wel vaker gelijk krijgen." zei ik lachend, "Let maar op!" Haar voeten bungelen een beetje onder haar en keek er grinnikend naar. "Kleintje."

    Lilly Wilson

    "Okay, dat vind jij dan. Ik vind niet." Ik zwom naar de rand en stapte eruit. Ik liep naar mijn stoel en hing de handdoek om mij heen. Toen plofte ik in een stoel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Helaas, dit kleintje is een meisje en meisjes hebben vaker gelijk." Ik steek even kort mijn tong uit. Wat een kinderachtig gedrag vertoon ik nu eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    [Kan ik wat doen met Tyler, Amely of Christiano?]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Wel een kinderachtig meisje met veel gelijk dan." zei ik lachend en ging wat verder naar achteren liggen. De lucht was lekker blauw en het was fijn weer. "Ik ben wel blij dat het zo lekker weer is."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Not really I guess]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Verbaasd keek ik naar Lilly. 'Kom er bij zei zij.. Wie zit er nu aan de kant?' vroeg ik met een lach. Ik zwom naar de kant toe en liet mijn armen daar op leunen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    "Hm, misschien wel. Niet iedereen kan zo leuk zijn als ik." Ik sla mijn armen even over elkaar. "Ja, heerlijk."


    Your make-up is terrible