• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Jean-Piero Shedden

    "Nou, ik weet wel dat ik dan zo snel mogelijk zou willen douchen." zei ik grijzend. "En mijn kleding willen wassen of verbranden. Verbranden is makkelijker dus ik zou dat kiezen." Ik nam de laatste trek en doofde toen mijn sigaret.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    'Ja ja. Ik kom,' zei ik en ik liep gauw achter haar aan. We gingen nog een trap af en kwamen aan in het binnenbad. Onbewust werden mijn ogen groter. Ik keek de kamer rond. Ik liep verder naar binnen en legde mijn handdoek op een stoel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lilly Wilson

    Ik keek even mijn ogen uit. "Mooi hé?" vroeg ik toen aan Jay. Hopend dat hij niet rijk was en dit al kende. Ik legde mijn handdoek op een stoel naast hem en sprong in het water. "Hmmm, lekker!"

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Precies wat ik gedaan heb." knik ik. Ik had bijna mijn kleren ter plekken uitgetrokken en in de fik gestoken, maar naakt gaan rondlopen is ook goor.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Wacht, je hebt serieus je daar uitgekleed en je kleding verfikt?" vroeg ik nieuwsgierig. Dat leek me best.. opwindend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jay Shawn Armstrong

    Ik knikte lichtjes en volgde haar voorbeeld. Ik lachte een beetje. 'Je hebt gelijk,' zei ik en ik ging tegen de rand zitten. Weer keek ik om me heen. Wat had dit gebouw nog meer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Roxanne Lémieux

    "Natuurlijk niet." Zeg ik kort. "Ik ben daar wezen douchen en heb dáárna mijn kleding in de tuin afgefikt."


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Hahaha, slecht hoor." zei ik lachend. Ik keek haar glimlachend aan. "Maar ach een beetje gek moet de mens toch kunnen zijn, anders is het zo saai."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Dat is niet gek, maar heel normaal! Wat had jij dan gedaan?" vraag ik. Ik neem een wat groter trekje dat ik weer door mijn neusgaten de uitweg laat vinden.


    Your make-up is terrible

    Lilly Wilson

    "Natuurlijk heb ik dat." zei ik lachend en ging op mijn rug zwemmen, "Ik ben een meisje en die hebben dat altijd." Ik draaide me om en gooide wat water in zijn richting. "Kom erbij!"

    Jean-Piero Shedden

    "Hmmm." zei ik nadenkend, "Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Maar misschien zouden andere mensen het anders doen." Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Ik vraag me af of er wel mensen bestaan die het hadden aangehouden of die kleren zouden hebben gehouden." Ik frons even, nee dat is niet mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden

    "Ja, die zijn er. Zo'n eentje was ik ook." zei ik rustig en keek haar aan, "Vroeger had ik ook niet veel hoor. Ik zou ze toen in de was hebben gegooid in de hoop dat het er allemaal uitging." Ik ging weer liggen. "Alles wat ik nu heb heb ik zelf opgebouwd."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Echt?" vraag ik verbaasd. "Maar zoiets zou je toch niet nog eens aan willen?" Ik ben werkelijk waar verbaasd. Ik beschouw mezelf niet als verwend, maar blijkbaar is het toch erger dan ik dacht.


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Armstrong

    'Ja kom erbij?' zei ik terwijl ik water terug spetterde. 'Ik zit er al in, hoe ver dichterbij moet het?' Ik keek naar haar. Ze zwom op haar rug. Ik zelf bleef nog zitten waar ik zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    "Ja echt waar, mijn ouders waren niet rijk. Dus moest ik zuinig zijn met dat wat ik had. Dus ja ik zou het nog eens aanmoeten of ik wil of niet." Ik zuchtte zachtjes. "Daarom probeer ik nu nog steeds zo zuinig mogelijk te leven, gewoon omdat ik weet dat het ook anders kan zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.