• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begin:
    Ze komen allemaal aan bij het huis..

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:08 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik lach, en kijk weer naar de film. Deze film is gewoon leuk.


    El Diablo.

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Ik grinnikte even om de ongemakkelijke blik in zijn ogen, en haalde daarna mijn rode aansteker tevoorschijn.
    'Alstjeblieft,' zei ik, terwijl ik hem naar hem toewierp.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leila May Donovon

    Ik voelde in mijn zakken toen Brandon vroeg om vuur. 'Alstjeblieft,' hoorde ik naast me. Ik keek op en zag dat het meisje, dat zich net voorstelde als Carmelle er al één had gegeven. Ik glimlachte maar een beetje. Mijn aansteker had nu toch niet veel nut. Bovendien kon ik hem niet vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brandon Kilian Noway
    Behendig ving ik de rode aansteker en bedacht me dat deze goed kleurde bij mijn Hummer, die nu waarschijnlijk ik de prak werd gereden door Raab. Snel stak ik mijn sigaret aan terwijl ik hem met een grote grijns terug gaf aan Carmella. 'Zo, dus blijven we hier de helle dag staan of gaan we wat doen?' Vroeg ik, terwijl ik de kring weer rondkeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Mijn blik schoot even bedenkelijk over Brandon heen. Ik stak de aansteker weer in mijn broekzak.
    'Wat had je dan voor spannende dingen in gedachten?' vroeg ik terwijl ik m'n wenkbrauwe iets optrok, en de rook over mijn lippen ontsnapte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Great, ik moet naar m'n werk.

    Byee *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leila May Donovan

    Ik keek de twee personen eventjes aan. Zoals ik nu een beetje van ze hoorde waren ze compleet anders dan mij. Paste ik hier wel tussen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie zijn er nu allemaal in de woonkamer? Van Tyler en Cymbeline weet ik het.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James

    "Als jij wat in gedachte heb dan hoor ik het graag want ik heb echt
    geen ideeën en ook geen zin om hier de hele dag te blijven staan" zei
    ik tegen Brandon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brandon Kilian Noway
    Ik grinnikte even om de opmerking van Carmella, waarna ik haar aankeek en met mijn wenkbrauwen begon te wiebelen. 'Nou, het bed zag er goed uit.' Grijnzde ik. Ik hield dit immers niet lang vol en schoot in de lach. Maar James zette me wel aan het denken. 'Ik hoorde dat er hier een saktepark is. Dus wie kan er skatenboarden?' Ik kon er niks aan doen. Maar altijd als er een plek was om te skateboarden, moest ik hier gebruik van maken. en met meerdere mensen skaten is altijd gezelliger als in je eentje.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik geloof alleen zij :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Lemieux

    Ik loop toch maar even mijn kamer uit om rond te gaan kijken. Ik loop de eerste trap af en kom in een hal met verschillende deuren. Ik negeer ze verder en loop naar beneden, de keuken vind ik veel interessanter. Als ik daar aankom, staan er al best veel mensen.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    [Wie zijn er nu allemaal in de woonkamer? Van Tyler en Cymbeline weet ik het.]

    Dylan is in de woonkamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tyler

    Ik hoorde wat mensen bij de trap. Ik grijns, 'komen jullie niet gezellig naar de horror kijken' riep ik. En keek toen naar de tv.


    El Diablo.

    Leila May Donovon

    'Eh, als je gaat skaten blijf ik hier,' zei ik tegen Brandon. Ik keek eventjes omlaag. 'Ik kan dat namelijk niet.' Ik keek eventjes naar de andere jongen. Hij was me nog niet eens opgevallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you