• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Luidspreker: Carter-Lee Threath - District 5, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    Snatergaai schreef:
    [Worden we nu één voor één opgeroepen of zo?]


    Jep.. Je bent net optijd Xd.. Degene voor jouw is net omgeroepen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Carter-Lee - 5
    Ik slaak een zucht en loop de trainingszaal binnen. De Spelmakers hebben ogen zo groot als schoteltjes en hun harten kun je hier horen kloppen. "Carter-Lee district 5." Mompel ik verveelt. Ik werp een aantal speren en doe het camouflage gedeelte. Al zijn ze hun aandacht rond die tijd alweer verloren. Ze smoezen alleen nog met elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Was dat het? XD Sorry..]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jup.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Luidspreker: Slois Dorsane - District 6, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    ben de hele tijd vergeten abo te nemen... :$

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:04 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Solis Dorsane - 6
    Mijn hart bonkte als een idioot toen ik mijn naam hoorde. Trillend liep ik naar de linkerdeur.
    De spelmakers zaten een beetje onderuitgezakt op hun stoelen, en waren met elkaar aan het praten.
    "Solis Dorsane, district zes," zei ik. De spelmakers werden weer een beetje stil en keken naar me. Ik ging naar de plek waar wat planten stonden en zocht een goede tak uit.
    Het kostte me wat moeite, maar ik had uiteindelijk een goede boog gemaakt, misschien zelfs wel beter dan de vorige. Ik liep naar de oefenpoppen toe. Oké, dit was belangrijk, ik moest nu raken.
    Mijn eerste pijl raakte de pop. Enorme opluchting. Niet helemaal in het midden, maar hij raakte hem. De tweede was netter, de derde nog beter. Heel erg opgelucht draaide ik me om en ik maakte een klein buiginkje.
    "Je mag gaan," werd er gezegd, en met een laatste glimlach uit beleefdheid vertrok ik.
    [


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    { bew }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [7 is niet aanwezig dus word eerst overgeslagen]

    Luidspreker: Ryker Landon Tarquin - District 8, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    {ik moet straks eten en volges mij ben ik hierna, dus vandaar dat ik hem nu al stuur.}
    Broan-9
    Eindelijk wordt mijn naam omgeroepen. Dit heeft echt zo lang geduurt! Al die tijd heb ik ongeduldig zitten wachten. Ferm sta ik op en loop met grote passen naar binnen. Recht kijk ik in de ogen van de spelmakers terwijl ik op de verhoging klim en ferm zeg: "Broan Libitina district negen." Na dit gezegt te hebben loop ik recht naar de spelmakers hun tafel waar een groot varken met een appel in zijn mond ligt. Ik pak de appel en neem een hap terwijl ik door mijn knieen buig en weer wegloop. Bedankt voor uw aandacht roep ik nog net voordat ik de deur uitloop.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Dit wordt flut stukje want ben inspiratieloos]
    Ryker - 8
    Verveeld en ongeïnteresseerd loop ik de zaal binnen. Als ik zie dat de spelmakers niet op mij letten schraap ik luid mijn keel. Ik grijns een beetje arrogant wanneer ze me opmerken. Dan strek ik mijn spieren even en loop ik naar het speerwerpen. Ik laat mijn handen over de speren glijden en kies er uiteindelijk eentje uit. Met de speer in mijn hand loop ik naar het gedeelte waar de dummies staan. Nadat ik die adem heb gehaald werp ik de speer. Ik richtte eigenlijk op de buik maar de speer komt terecht op de plek waar het hart zit. Niet dat dat erg is want zo lijk ik alleen maar beter. Veel meer heb ik niet te laten zien, nouja eigenlijk wel maar dat bewaar ik liever voor de arena. Ik knik nog even naar de spelmakers en loop vervolgens de zaal uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luidspreker: Marella Mea Fentum - District 10, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    Marella - 10

    Onzeker sta ik op als mijn naam wordt omgeroepen. Ik loop de zaal binnen en zeg zachtjes mijn naam. Ik liep naar het planten herkennings onderdeel waar ik de test nog een keer doe. Een beetje on ongemakkelijk kijk ik naar de spelmakers die zowat liggen te slapen. Ik ben in paniek, een slechte score betekent minder sponsors. Ik loop naar het messen onderdeel en hoop op een wonder. Maar ze zijn allemaal mis en ik hoor de spelmakers lachen. Ik krijg een brok in mijn keel en loop huilend naar de lift.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    KOEKKIEZZZ schreef:
    {ik moet straks eten en volges mij ben ik hierna, dus vandaar dat ik hem nu al stuur.}
    Broan-9
    Eindelijk wordt mijn naam omgeroepen. Dit heeft echt zo lang geduurt! Al die tijd heb ik ongeduldig zitten wachten. Ferm sta ik op en loop met grote passen naar binnen. Recht kijk ik in de ogen van de spelmakers terwijl ik op de verhoging klim en ferm zeg: "Broan Libitina district negen." Na dit gezegt te hebben loop ik recht naar de spelmakers hun tafel waar een groot varken met een appel in zijn mond ligt. Ik pak de appel en neem een hap terwijl ik door mijn knieen buig en weer wegloop. Bedankt voor uw aandacht roep ik nog net voordat ik de deur uitloop.



    { Heb je de boeken wel gelezen? Er zit een krachtveld tussen.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.