• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton-12
    Nerveus sta ik op als mijn naam geroepen word, ik weet nog steeds niet precies wat ik moet doen. Ik loop naar het podium en zeg: "Axton Cathmore, district twaalf" niemand kijkt, ze zijn echt helemaal niet geinteresseerd. Ik gooi ze in verschillende dummies die met een klap achtrtovervallen als ze in hun nek geraakt worden. Het eerste mes gooi ik echter tegen de muur waar hij vonken achter laat en een scherp geluid maak. Hierna loop ik weg. Laat ik maar hopen dat het niet te slecht is.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Eden Nevaeh Willow - District 12


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Eden - 12
    Het is eerste wat me opvalt als ik de zaal inloop is dat de spelmakers het eten een stuk interessanter vinden. Ik loop naar het onderdeel waar je vallen moet maken en fluit dan hard op mijn vingers. Als een paar van de spelmakers opkijken glimlach ik zwakjes naar hun en begin dan met mijn lange slanke vingers behendig een paar vallen in elkaar te zetten. Wanneer de vallen klaar zijn pak ik een paar van de dierendummies en laat zo de vallen afgaan. De meeste werken perfect. Ik twijfel even maar besluit dan toch maar nog naar het boogschieten te gaan. Ik pak een boog en een paar pijlen. Nadat ik even diep adem heb gehaald richt ik de boog op een dummie. Mijn armen hou ik iets gebogen, zoals het meisje van 5 had gezegd. Ik laat de pijl los die vervolgens in de nek van de dummie vliegt. Niet eens zo slecht. Ik knik nog even naar de spelmakers en loop daarna de zaal uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (We kunnen sowieso nog niet aan de interviews beginnen als we nog geen punten hebben... xd)


    help

    Tolkien schreef:
    (We kunnen sowieso nog niet aan de interviews beginnen als we nog geen punten hebben... xd)


    idd


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Willen alle mensen die hun privésessies nog niet gedaan hebben, die eerst doen? Het maakt niet uit in welke volgorde het is, zet er wel klaar en duidelijk je District en naam bij ;)


    help

    Tolkien schreef:
    Willen alle mensen die hun privésessies nog niet gedaan hebben, die eerst doen? Het maakt niet uit in welke volgorde het is, zet er wel klaar en duidelijk je District en naam bij ;)


    Okai *gaat post schrijven*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aa... Wat moet ik toch zonder jullie?
    Ik moet zo weer weg.. Keek alleen even of alles goed gaat.. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe Hubbs - 3

    Ik tril als een rietje als de tributen van 1 en 2 naar de zaal gaan, en zelfvoldaan terugkomen. Zouden de Spelmakers teleurgesteld zijn omdat er tussen beroepsdistricten 1,2 en 4 een ongetraind district zit? Er is geen tijd om me dat af te vragen, want mijn naam schalt door de luidsprekers en ik kijk even rond, alsof er iemand anders moet zijn met precies dezelfde naam die ze bedoelen, en loop dan naar binnen. De Spelmakers zijn nog vol aandacht. Tenminste één voordeel van 3: ze hebben nog weinig te zien gekregen.
    Ik maak een lichte buiging.
    'Cheilanthe Hubbs, district 3.'
    Ik loop naar een pad vol met takjes, bladeren en andere dingen die een hinderlijk geluid kunnen maken, en loop er zonder geluid te maken overheen. Daarna graaf ik een kuil, leg er een laag bladeren en takken overheen en sluit het met een ingewikkelde installatie zo aan, dat dieren meteen vast zullen zitten. Mensen hopelijk ook.
    De Hoofdspelmaker geeft een goedkeurend knikje.
    'Je kunt gaan.'
    Nog een lichte buiging en ik loop weer terug naar de gang, waar ik opgelucht ademhaal en mijn medetribuut succes wens.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ik heb nog nodig:

    man en vrouw van 3
    man en vrouw van 7
    vrouw van 8
    man van 9
    man van 10

    Nog 7 6 mensjes die moeten invullen :Y). Dan heb ik er nog eentje van waarvan ik geen punten heb gekregen en twee die nog geen totaal hebben...)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:08 ]


    help

    TheRumIsGone schreef:
    Aa... Wat moet ik toch zonder jullie?
    Ik moet zo weer weg.. Keek alleen even of alles goed gaat.. :Y)


    Haha, zonder Tolkien zal je bedoelen. Zij heeft alles geregeld.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    Haha, zonder Tolkien zal je bedoelen. Zij heeft alles geregeld.


    (Kan wel zijn, MAAR IK HEB NOG PUNTEN NODIG. *schoolmeesterstaar*)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    (Kan wel zijn, MAAR IK HEB NOG PUNTEN NODIG. *schoolmeesterstaar*)


    Sorry kan ik nu niet doen.. Ben nu op de IPad van m'n vader die elk moment kan binnenkomen..

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Sorry kan ik nu niet doen.. Ben nu op de IPad van m'n vader die elk moment kan binnenkomen..


    Kuttig, gsm?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Okay xd. Maar ik had het eigenlijk over Space. DIE NIET ANTWOORD. *strengere schoolmeesterstaar*)


    help