• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Omg, jij weet het ook altijd zo te overdrijven. :'D
    Ik vind gewoon dat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken voordat ze zulke dingen plaatsen. En ik ben nu eenmaal gedreven ook mijn gelijk te krijgen, dat is mijn natuur.
    Anyway, het boeit me verder niks, maar ik haat het als mensen iets beweren wat ze zelf zijn.
    That's all I want to say.


    Helemaal mee eens! Oké ik ben nu toch geen asskisser :$


    SLOAN.

    Valentino schreef:
    (...)

    Dan had je er ook bij mogen zetten dat ik meerdere malen heb gezegd dat ik OOK blij voor ze ben, en dat het niet aan hen gericht is.


    Mag ik er even tussendoor. :'D Ik snap niet wat blij zijn ermee te maken heeft? Moet iedereen blij voor Lizz en Amy zijn dat Amy een account heeft gemaakt ofzo? Ik vat het niet. Iedereen wist toch al dat ze verlood waren en stuff.


    Your make-up is terrible

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat denk ik inderdaad, omdat je op mij zo overkomt. Maar het is goed met je. En ik doe niet mee met asskissing, ik heb altijd mijn eigen uitgesproken mening, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar even voor de duidelijkheid: ergens mee eens zijn is iets anders als asskissing.
    En dan nog iets; je bent een triest, zielig meisje. Met je fantasiewereldje, waarin je als een dictator leeft. Sorry hoor, hoe oud ben je nou? Acht?
    Maar goed, dat is mijn mening. (:

    Lol, naomy... Ze geeft haar "eigen uitgesproken mening" en je noemt het asskissen, maar volgens mij doet ze hetzelfde als jij doet?
    Weet je wat het hele probleem is? Iedereen hier die loopt te zeiken, zijn dezelfde mensen die zeiken over allerlei andere dingen. En als het geen zeiken is, dan zijn het zielige verhalen die we allemaal moeten aamhoren... Maar ho maar als een amder een probleem heeft.
    Lijkt me een goed plan als jullie eens nadenken over het verschil tussen vrienden die met elkaar praten/dezelfde humor delen en daarop doorspelen, en asskissers. Krijg eerder t idee dat een deel hier gewoon jaloers is dat ze zelf geen vrienden hebben om die dingen mee te delen, dan dat ze zich ergens aan ergeren.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mag ik er even tussendoor. :'D Ik snap niet wat blij zijn ermee te maken heeft? Moet iedereen blij voor Lizz en Amy zijn dat Amy een account heeft gemaakt ofzo? Ik vat het niet. Iedereen wist toch al dat ze verloofd waren en stuff.


    Ik snap niet eens hoe wij hier in betrokken zijn geraakt, maar goed. :'D
    Misschien moete we de discussie maar neerleggen? :Y) Nikki heeft haar mening gezegt, alle andere hebben hun mening gezegt, klaar?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar dat mag ze ergens anders doen. Hier wil ik het niet hebben.

    Ik zie niet in waarom jij dat wel mag en zij niet?
    Soit.

    Alleszins wat Gethsemane zegt is wel waar. Alles iedereen wat socialer doet (zeker ik bijvoorbeeld, 'k ben helemaal niet zo sociaal) en minder zaagt zou het heel wat beter zijn. Dan kunnen mensen hier zich vast vrijer voelen waardoor ze geen schrik moeten hebben dat ze aangevallen worden en zich dus kunnen gedragen zoals ze zijn, en zonder dat asskissen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik snap niet eens hoe wij hier in betrokken zijn geraakt, maar goed. :'D
    Misschien moete we de discussie maar neerleggen? :Y) Nikki heeft haar mening gezegt, alle andere hebben hun mening gezegt, klaar?

    Mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    Dan had je er ook bij mogen zetten dat ik meerdere malen heb gezegd dat ik OOK blij voor ze ben, en dat het niet aan hen gericht is.


    Ik bedoelde juist de rest die niet blij is, ik weet dat jij ook blij bent :3.
    OKAY OKAY I ALREADY REMOVED THE WOMBLES-SONG.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    madeupyou schreef:
    (...)
    Ik zie niet in waarom jij dat wel mag en zij niet?
    Soit.

    Alleszins wat Gethsemane zegt is wel waar. Alles iedereen wat socialer doet (zeker ik bijvoorbeeld, 'k ben helemaal niet zo sociaal) en minder zaagt zou het heel wat beter zijn. Dan kunnen mensen hier zich vast vrijer voelen waardoor ze geen schrik moeten hebben dat ze aangevallen worden en zich dus kunnen gedragen zoals ze zijn, en zonder dat asskissen.


    Het is mijn topic. (cat)
    Nee, een vrolijk filmpje tussendoor posten is totaal iets anders vind ik. In míjn ogen doet ze het vooral om aardig gevonden te worden.


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik snap niet eens hoe wij hier in betrokken zijn geraakt, maar goed. :'D
    Misschien moete we de discussie maar neerleggen? :Y) Nikki heeft haar mening gezegt, alle andere hebben hun mening gezegt, klaar?


    Ja, iedereen die ruzie zoekt verder schop ik eruit! Discussie mag, maar niet dat naar beneden halen van iedereen.


    Your make-up is terrible

    Weet je,
    Niet dat ik stiekempjes niet geniet van het gediscusseer en proberen het gelijk te halen, maar het ging toch over je mening te geven over die asskissers en toch niet je mening geven over alles wat een persoon zegt? Nou ja, ik kan er naast zitten, maar als we elkaars teksten al gaan analyseren dan kan het weleens een lange avond worden :P
    Maar ga vooral gerust je gang, ik lees wel xD
    ik doe ook maar een suggestie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Ik zie niet in waarom jij dat wel mag en zij niet?
    Soit.

    Alleszins wat Gethsemane zegt is wel waar. Alles iedereen wat socialer doet (zeker ik bijvoorbeeld, 'k ben helemaal niet zo sociaal) en minder zaagt zou het heel wat beter zijn. Dan kunnen mensen hier zich vast vrijer voelen waardoor ze geen schrik moeten hebben dat ze aangevallen worden en zich dus kunnen gedragen zoals ze zijn, en zonder dat asskissen.


    Ach ja, het is haar topic. En dan verander ik het wel. Mochten jullie het alsnog willen zien; het filmpje is: The Wombles - The Wombling Song.
    Wombles of Wimbledon, pompadom.

    Deze discussie gaat nergens meer over, nu is het meer eventjes elkaar op elkaars "fouten" wijzen e.d. . Als iemand een zogeheten "asskisser" wil zijn dan is hij of zij dat maar. Topic binnen --> iets wat je niet leuk vindt --> niet reageren --> wegmarcheren (zo zegt Annick dat tenminste)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is mijn topic. (cat)
    Nee, een vrolijk filmpje tussendoor posten is totaal iets anders vind ik. In míjn ogen doet ze het vooral om aardig gevonden te worden.

    Misschien is dat wel jouw probleem.. Dat je altijd al een idee vormt voor jezelf waarom mensen iets doen en wat ze daarbij denken. Laat haar lekker? :')

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is mijn topic. (cat)
    Nee, een vrolijk filmpje tussendoor posten is totaal iets anders vind ik. In míjn ogen doet ze het vooral om aardig gevonden te worden.

    Helemaal niet jouw topic. 'Ons' topic.
    Internet is vrij remember.

    En ze wil aardig gevonden worden, dat lijkt mij een vrij menselijke eigenschap. Het gaat hier toch niet zo ver dat we geen mens meer mogen zijn?


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is mijn topic. (cat)
    Nee, een vrolijk filmpje tussendoor posten is totaal iets anders vind ik. In míjn ogen doet ze het vooral om aardig gevonden te worden.


    And so what? Nikki, als je even ergens geen zin in hebt, zeg dat dan op een normale manier en ga geen conclusies trekken. Ik heb het al veranderd, al een paar minuten geleden.
    En ik doe het inderdaad om aardig gevonden te worden, jaja. Beter dat dan dat je door iedereen een saaie zuurpruim gevonden wordt, of irritant, of whatever.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat hangt iedereen toch weer heerijk de mens uit :Y) Typisch.


    "I shut my eyes in order to see.'