• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik ben een asskisser. Jij bent een asskisser. Iedereen is hier op een manier een asskisser. Waarom? Omdat we mensen zijn en geen sociopaten.
    Dit is zo ongeveer wat ik over de kwestie kwijt wilde :].

    This, exactly (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tjah, er zijn wel meer dingen die steeds meer worden... Mensen die kritiek leveren op trends (so annoying), haters en dat soort dingen... Eigenlijk zijn die "asskissers" naar mijn mening er nog niet eens zoveel...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goh, ik durf hier al bijna niet meer te reageren. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aurelia schreef:
    Het aantal zeikers. Dat wordt ook steeds erger. Beetje jammer.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    En aan de reacties in dit topic kan je zien dat Assassin gewoon gelijk heeft. Iedereen vliegt helemaal op en moet opeens lullig tegen haar gaan doen. Ik zit nu 3 jaar op Quizlet en met de maand wordt de sfeer hier steeds rotter, omdat er zo nodig mensen een groep moeten vormen en het altijd met elkaar eens zijn, wat er ook gebeurd :S En ook met die fanfiction hypes enzo, vreselijk. Zo is het toch niet meer gezellig. Doe waar je zin in hebt, maar zorg gewoon dat andere er geen last van hebben. Echt zielig hoe sommige mensen meteen opvliegen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    En aan de reacties in dit topic kan je zien dat Assassin gewoon gelijk heeft. Iedereen vliegt helemaal op en moet opeens lullig tegen haar gaan doen. Ik zit nu 3 jaar op Quizlet en met de maand wordt de sfeer hier steeds rotter, omdat er zo nodig mensen een groep moeten vormen en het altijd met elkaar eens zijn, wat er ook gebeurd :S En ook met die fanfiction hypes enzo, vreselijk. Zo is het toch niet meer gezellig. Doe waar je zin in hebt, maar zorg gewoon dat andere er geen last van hebben. Echt zielig hoe sommige mensen meteen opvliegen.

    Omg, jij weet het ook altijd zo te overdrijven. :'D
    Ik vind gewoon dat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken voordat ze zulke dingen plaatsen. En ik ben nu eenmaal gedreven ook mijn gelijk te krijgen, dat is mijn natuur.
    Anyway, het boeit me verder niks, maar ik haat het als mensen iets beweren wat ze zelf zijn.
    That's all I want to say.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had het niet eens door (:


    Take risks and conquer your fears.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Omg, jij weet het ook altijd zo te overdrijven. :'D
    Ik vind gewoon dat mensen eerst naar zichzelf moeten kijken voordat ze zulke dingen plaatsen. En ik ben nu eenmaal gedreven ook mijn gelijk te krijgen, dat is mijn natuur.
    Anyway, het boeit me verder niks, maar ik haat het als mensen iets beweren wat ze zelf zijn.
    That's all I want to say.


    Ik overdrijven? Och shut up :S
    Dit bedoel ik nou, je moet er meteen iets over zeggen. Je doet het zelf net zo hard.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik overdrijven? Och shut up :S
    Dit bedoel ik nou, je moet er meteen iets over zeggen. Je doet het zelf net zo hard.


    Laat haar maar gaan, ze weet dat ze zonder haar asskissers geen zak is, daarom doet ze waarschijnlijk zo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Laat haar maar gaan, ze weet dat ze zonder haar asskissers geen zak is, daarom doet ze waarschijnlijk zo.


    It think so ;) Thanks :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weet je, persoonlijk vind ik dat mensen mogen zijn wie ze willen zijn, dus als mensen een asskisser willen zijn, ga je gang. :P Maar probeer het dan nog wel een beetje bedekt te doen om dit soort topics te voorkomen of wees erop voor bereid dat mensen er wat van gaan zeggen, want dat doen ze.

    Ik zelf vind eigenlijk dat je zelf een mening moet hebben en beter een eigen kijk op dingen kunt hebben. Je hoeft niet alles te kopiëren van iemand anders en blijf gwn jezelf joh. Je hoeft geen asskisser te worden als je dat niet wilt. Maar das mijn bescheiden meningtje :P
    Doe er je voordeel mee :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    IDGAF wie mijn vrienden zijn. Ik kan goed met vrijwel iedereen op Quizlet, zowel crew als popi-jopi-users als onbekendere users. Ik geef toe; ik sta volkomen achter Adolfina's plannen en ik vind Annick een mooie meid, maar voor de rest... Ik ga er niet achteraan lopen en zeggen; 'OMG IK HOU VAN JOU' of iets dergelijks.

    Ik word nog veel vermoeider door al die vreselijke zeikerds hier. Dan heb ik het niet over jou, Nikki, maar over de mensen die ik hier tegenkom op het forum.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Valentino schreef:
    (...)

    Laat haar maar gaan, ze weet dat ze zonder haar asskissers geen zak is, daarom doet ze waarschijnlijk zo.

    HAHAHAHAHA. Weet je, Valentino, ik doe niet zo vanwege mijn vrienden. Ik doe zoiets omdat ik het er niet mee eens ben. En kijk eens naar jezelf, je doet zelf ook net zo hard mee met asskissing.
    Grappig dat je mij iemand vindt die zonder vrienden niets is. Ik ben namelijk iemand die gewoon zegt waar het op staat. Dat jij zonodig denkt dat ik een levenloos persoon, het zij zo.
    Enne, nerveus, jammer dat jij je ook schaart bij zo'n iemand. ;)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een gezellig topic is dit toch... o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA. Weet je, Valentino, ik doe niet zo vanwege mijn vrienden. Ik doe zoiets omdat ik het er niet mee eens ben. En kijk eens naar jezelf, je doet zelf ook net zo hard mee met asskissing.
    Grappig dat je mij iemand vindt die zonder vrienden niets is. Ik ben namelijk iemand die gewoon zegt waar het op staat. Dat jij zonodig denkt dat ik een levenloos persoon, het zij zo.
    Enne, nerveus, jammer dat jij je ook schaart bij zo'n iemand. ;)

    Hoezo doet ze aan asskissing? Ze verteld toch gewoon haar mening en hoe zij erna kijkt. Ik zie niet in waarom dat asskissing zou zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.