• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    sjaa ik ben het zat om me overal aan te ergeren hier, ik heb het ook gedaan hoor, daar niet van maar ben het gewoon zat.Daarom zit ik hier puur voor mezelf en antwoord haast alleen maar piercing topics of topics die gewoon nergens over gaan,want in dat drama en gedoe heb ik gewoonweg geen zin meer. ik zit hier ook voor paar verhalen en that;s it :)
    Het leven is te kort om je overal kort en klein aan te ergeren :()


    I solemny swear i am up to no good

    Dat heb ik eigenlijk nog nooit opgemerkt..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm, ik denk dat het aan de persoon ligt. Je kan zeggen wat je wilt maar op Q zitten best veel mensen die gepest worden of gepest werden. Die zien hier gewoon een mogelijkheid om bij een groep te horen. Tja, over de rest die meeloopt dat zijn gewoon van die karaktereigenschappen.
    Dat is mijn verklaring hier voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I lolled. Misschien, heel misschien heb ik dezelfde mening als haar? En ik quote niet alles van haar, vaak formuleer ik ook mijn eigen mening. Maar omdat die vaak hetzelfde is als die van haar en ik lui ben quote ik gewoon die van haar.

    En the fuck mensen. Als jullie een probleem hebben met dat ik zeg dat ik Nikki geweldig vind mag je het best in me face zeggen hoor. Stelletje zeikerds.

    Jullie vermaken mij echt heel erg. (bloos)

    Glad to entertain ya :]. Maarre.. ja om die reden heb ik mijn post ook openbaar gegooid, ipv het te PB'en.
    Ik heb nergens problemen mee overigens - as I mentioned before, 't is maar een analyse. Een analyse van een student die heel veel fouten maakt, daarom zal hij ook niet feilloos zijn :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb haat aan asskissers. Net alsof ze zelf geen mening hebben. Kan ik me zo aan ergeren, ugh.


    Me so good.

    Haha, als iedereen eens moest zeggen wat ze zo verschrikkelijk vinden...
    Door dit te posten ga je het niet zo maar veranderen hoor, eerlijk gezegd gaat het juist niets uithalen. Mensen veranderen niet.

    Assassin schreef:
    En in het echt hebben wij genoeg discussies waarbij hij het niet met mij eens is.

    En dat kan voor al die, volgens jou asskissers, ook gelden. Misschien zijn ze in het echt ook niet zo'n meelopers en dergelijke.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Haha, als iedereen eens moest zeggen wat ze zo verschrikkelijk vinden...
    Door dit te posten ga je het niet zo maar veranderen hoor, eerlijk gezegd gaat het juist niets uithalen. Mensen veranderen niet.

    (...)
    En dat kan voor al die, volgens jou asskissers, ook gelden. Misschien zijn ze in het echt ook niet zo'n meelopers en dergelijke.


    Nou, hier wel, en daar ging het me om. (cat)
    -het leukste is dat hij wel tegen me in gaat maar ik altijd win-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, hier wel, en daar ging het me om. (cat)
    -het leukste is dat hij wel tegen me in gaat maar ik altijd win-

    Dat is inderdaad wel zalig om altijd te winnen! Dat gevoel ken ik (bloos)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel zalig om altijd te winnen! Dat gevoel ken ik (bloos)


    Haha precies. Volgens mij komt het gewoon omdat we vrouwen zijn. Mijn moeder wint ook altijd lol. En als Mitchell dan eens gelijk krijgt is hij zó blij, dat is wel lief.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha precies. Volgens mij komt het gewoon omdat we vrouwen zijn. Mijn moeder wint ook altijd lol. En als Mitchell dan eens gelijk krijgt is hij zó blij, dat is wel lief.

    Awh :'D.
    Ach, dat komt doordat jongens gewoon verbaal niet zo sterk zijn :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Awh :'D.
    Ach, dat komt doordat jongens gewoon verbaal niet zo sterk zijn :'D.


    Hm, dat zal het zijn ja.


    Your make-up is terrible

    O, 'k dacht dat het vroeger juist erger was op Quizlet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Okamoto schreef:
    O, 'k dacht dat het vroeger juist erger was op Quizlet.


    Het is een tijdje heel erg geweest, maar daarna was het juist heel veel minder. Toen was het eigenlijk wel leuk ook al zeurde iedereen dat ze de oude tijd terugwilde haha.


    Your make-up is terrible

    Opzich ben ik het er wel mee eens..
    maar omdat ik weet dat ik dat zelf ook wel eens doe niet helemaal. Misschien snappen sommigen niet waar het forum voor is, en hoe ze moeten reageren.
    Heb ik ook wel eens. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is een tijdje heel erg geweest, maar daarna was het juist heel veel minder. Toen was het eigenlijk wel leuk ook al zeurde iedereen dat ze de oude tijd terugwilde haha.


    Hmm, jammer dat ik dat niet heb meegemaakt. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.