• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA. Weet je, Valentino, ik doe niet zo vanwege mijn vrienden. Ik doe zoiets omdat ik het er niet mee eens ben. En kijk eens naar jezelf, je doet zelf ook net zo hard mee met asskissing.
    Grappig dat je mij iemand vindt die zonder vrienden niets is. Ik ben namelijk iemand die gewoon zegt waar het op staat. Dat jij zonodig denkt dat ik een levenloos persoon, het zij zo.
    Enne, nerveus, jammer dat jij je ook schaart bij zo'n iemand. ;)


    Sorry hoor, maar ik ben het met Valentino eens. ;) Ze vertelt alleen haar mening, nou dat doe ik ook. Dus maak het niet erger dan het is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA. Weet je, Valentino, ik doe niet zo vanwege mijn vrienden. Ik doe zoiets omdat ik het er niet mee eens ben. En kijk eens naar jezelf, je doet zelf ook net zo hard mee met asskissing.
    Grappig dat je mij iemand vindt die zonder vrienden niets is. Ik ben namelijk iemand die gewoon zegt waar het op staat. Dat jij zonodig denkt dat ik een levenloos persoon, het zij zo.
    Enne, nerveus, jammer dat jij je ook schaart bij zo'n iemand. ;)


    Dat denk ik inderdaad, omdat je op mij zo overkomt. Maar het is goed met je. En ik doe niet mee met asskissing, ik heb altijd mijn eigen uitgesproken mening, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar even voor de duidelijkheid: ergens mee eens zijn is iets anders als asskissing.
    En dan nog iets; je bent een triest, zielig meisje. Met je fantasiewereldje, waarin je als een dictator leeft. Sorry hoor, hoe oud ben je nou? Acht?
    Maar goed, dat is mijn mening. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel.
    Ik ben blij voor Lizz, en ik ben blij voor Amy. Maar iedereen lijkt ze te verafgoden en dat vind ik nogal asskisser-gedrag. Don't get me wrong, maar sorry hoor, mensen hier worden met de dag erger.
    Nogmaals, het gaat hier niet over Lizz of Amy zelf.



    Ik las dit op de eerste pagina en ik vond het toch schrikbarend dat mensen niet eens meer blij mogen zijn voor iemand... Ik heb daar ook veel gereageerd, maar met name omdat ik Lizz graag mag en omdat ik het ergens toch best fijn vind om in het Engels te converseren met mensen. Ik kreeg ook al van die vage reacties op een topic over mij en mijn vriendje - over wie ik het halve forum onderspam, dat hoeven jullie me niet nóg een keer te zeggen - die toch wel contact heeft met bepaalde mensen van Quizlet, via mij, op MSN. Ik heb het eens aan hem gevraagd waarom hij geen account aanmaakte. En dat was om de doodsimpele reden dat mensen hier zo bitchen tegen elkaar, meestal zeg ik wel wat er zoal gebeurt hier of stuur ik de pagina door... Kunnen we niet iets aardiger zijn?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoezo doet ze aan asskissing? Ze verteld toch gewoon haar mening en hoe zij erna kijkt. Ik zie niet in waarom dat asskissing zou zijn.

    Lol, dat is echt obvious. Maar ik heb er geen zin in om weer een hele discussie op te starten. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leela schreef:
    (...)


    Ik las dit op de eerste pagina en ik vond het toch schrikbarend dat mensen niet eens meer blij mogen zijn voor iemand... Ik heb daar ook veel gereageerd, maar met name omdat ik Lizz graag mag en omdat ik het ergens toch best fijn vind om in het Engels te converseren met mensen. Ik kreeg ook al van die vage reacties op een topic over mij en mijn vriendje - over wie ik het halve forum onderspam, dat hoeven jullie me niet nóg een keer te zeggen - die toch wel contact heeft met bepaalde mensen van Quizlet, via mij, op MSN. Ik heb het eens aan hem gevraagd waarom hij geen account aanmaakte. En dat was om de doodsimpele reden dat mensen hier zo bitchen tegen elkaar, meestal zeg ik wel wat er zoal gebeurt hier of stuur ik de pagina door... Kunnen we niet iets aardiger zijn?


    Als dat het enige is wat je hebt gelezen dan is mijn enige reactie: Lees grondiger. Voor de rest ga ik hier niet op in.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Barnabas schreef:
    (...)
    Lol, dat is echt obvious. Maar ik heb er geen zin in om weer een hele discussie op te starten. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.

    Lolololol. Ik weet niet wat jij asskissing vind maar dat wat Valentino doet is geen asskissing. Maar whatever, als je niet eens durft te discusseren over dat wat je zegt vermoed ik al dat je weet dat het niet waar is :W

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "Nee Rebecca"



    -nouff said. I'll creep back underneath my warm and comfy stone-

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:50 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Valentino schreef:
    (...)

    Als dat het enige is wat je hebt gelezen dan is mijn enige reactie: Lees grondiger. Voor de rest ga ik hier niet op in.


    Heb de rest ook gelezen, maar ik vond dit de moeite waard om op te reageren :3. Als ik ga reageren op alles hier kom ik straks over als een peacehippie of iets dergelijks.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee Rebecca, ik weet niet wát je ermee wilt bereiken maar dat wil ik hier niet hebben. Ik weet niet wie je nu blij wilt maken ermee, maar het lukt niet.


    Your make-up is terrible

    Weet je hoe leuk dit is om dit allemaal te lezen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    Weet je hoe leuk dit is om dit allemaal te lezen :Y)

    Yes, yes. I know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Nee Rebecca, ik weet niet wát je ermee wilt bereiken maar dat wil ik hier niet hebben. Ik weet niet wie je nu blij wilt maken ermee, maar het lukt niet.

    Jij ownt het topic ook echt helemaal.
    Ik vind dat ze wel gelijk heeft. Een beetje minder zeiken en wat meer sociaal doen, wordt niemand slechter van.


    I am an idiot, I move.

    NewUsername schreef:
    Weet je hoe leuk dit is om dit allemaal te lezen :Y)


    Ik vind het eerder zielig. Van iedereen. Maarja, dat is mijn mening, hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Jij ownt het topic ook echt helemaal.
    Ik vind dat ze wel gelijk heeft. Een beetje minder zeiken en wat meer sociaal doen, wordt niemand slechter van.


    Ja, maar dat mag ze ergens anders doen. Hier wil ik het niet hebben.


    Your make-up is terrible

    Leela schreef:
    (...)

    Heb de rest ook gelezen, maar ik vond dit de moeite waard om op te reageren :3. Als ik ga reageren op alles hier kom ik straks over als een peacehippie of iets dergelijks.


    Dan had je er ook bij mogen zetten dat ik meerdere malen heb gezegd dat ik OOK blij voor ze ben, en dat het niet aan hen gericht is.


    We'll still love each other, forever and always. <3