• Het aantal asskissers op Quizlet. En degene die ik bedoel hebben het zelf niet door en gaan hier dan op reageren: 'Ja, echt hé!' of iets in die richting.
    -niet dat iedereen die het hier mee eens is een asskisser is, maar ik weet precies wie er zo gaat reageren die ook werkelijk zo doet-
    Pfft, het is een tijdje heel weinig geweest maar het aantal gaat nu zeer snel omhoog. Denk eens voor jezelf, je hoeft echt niet door iedereen leuk gevonden te worden of aan iedereen 100x je leven te vertellen, want we willen het niet weten.


    Your make-up is terrible

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat denk ik inderdaad, omdat je op mij zo overkomt. Maar het is goed met je. En ik doe niet mee met asskissing, ik heb altijd mijn eigen uitgesproken mening, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar even voor de duidelijkheid: ergens mee eens zijn is iets anders als asskissing.
    En dan nog iets; je bent een triest, zielig meisje. Met je fantasiewereldje, waarin je als een dictator leeft. Sorry hoor, hoe oud ben je nou? Acht?
    Maar goed, dat is mijn mening. (:

    O, ik ben een triest, zielig meisje? Omdat ik gewoon voor de grap zeg dat ik een dictator wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik dat wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik mensen wil overheersen, vermoorden en onderdrukken?
    Weet je, als je dat denkt, dan ben je in mijn ogen geen haar beter dan sommige mensen hier.
    Ik heb gewoon mijn mening gezegd over Assassin en DarkSavior en daar blijf ik bij. Heel veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ook een aantal wel. En het maakt me geen ene moer uit wat mensen van mijn mening vinden. Want sinds een aantal jaar weet ik gewoon dat sommige mensen op me willen bitchen en andersom. Ik zeg niet dat ik een heilige ben, maar om me nu zo te betitelen vind ik érg laag.
    Dat dictator gedoe is gewoon een uit de hand gelopen grap, als je daar niet mee kunt dealen, jammer dan. :') Op een gegeven moment zijn toch alle mensen dat weer vergeten. En de meeste mensen rakelen het zelf op, niet ik.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fantasia schreef:
    (...)
    Misschien is dat wel jouw probleem.. Dat je altijd al een idee vormt voor jezelf waarom mensen iets doen en wat ze daarbij denken. Laat haar lekker? :')


    Ik vind het gewoon niet fijn als mensen random dingen tussendoor gaan posten en dat is wat ik in eerste instantie ook zei hoor, jullie blijven erover door gaan, terwijl zij het allang weer weggehaald heeft. Nu is er toch niets meer aan de hand?


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    O, ik ben een triest, zielig meisje? Omdat ik gewoon voor de grap zeg dat ik een dictator wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik dat wil worden? Denk je nu wérkelijk dat ik mensen wil overheersen, vermoorden en onderdrukken?
    Weet je, als je dat denkt, dan ben je in mijn ogen geen haar beter dan sommige mensen hier.
    Ik heb gewoon mijn mening gezegd over Assassin en DarkSavior en daar blijf ik bij. Heel veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar ook een aantal wel. En het maakt me geen ene moer uit wat mensen van mijn mening vinden. Want sinds een aantal jaar weet ik gewoon dat sommige mensen op me willen bitchen en andersom. Ik zeg niet dat ik een heilige ben, maar om me nu zo te betitelen vind ik érg laag.
    Dat dictator gedoe is gewoon een uit de hand gelopen grap, als je daar niet mee kunt dealen, jammer dan. :') Op een gegeven moment zijn toch alle mensen dat weer vergeten. En de meeste mensen rakelen het zelf op, niet ik.


    Ja, maar dit was toch niet een topic om je mening te geven over Assassin en DarkSavior, maar toch over asskissers :P Of zit ik verkeerd?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon niet fijn als mensen random dingen tussendoor gaan posten en dat is wat ik in eerste instantie ook zei hoor, jullie blijven erover door gaan, terwijl zij het allang weer weggehaald heeft. Nu is er toch niets meer aan de hand?


    De Wombles krijgen stiekem gewoon een hele horde fans erbij

    I already killed the dream :c. Naja. Let's forget about it, eh?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Weet je (cat)
    Deze hele discussie is eigenlijk begonnen door de reacties van Barnabas en gedeeltelijk Audacity. Daarvoor werd er redelijk normaal op gereageerd.

    Just saying.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitchell, nu niet weeeeer een discussie beginnen... Je weet dat Annabeth en Sarah hier weer op gaan reageren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Weet je (cat)
    Deze hele discussie is eigenlijk begonnen door de reacties van Barnabas en gedeeltelijk Audacity. Daarvoor werd er redelijk normaal op gereageerd.

    Just saying.

    Ja en jullie moesten er zo nodig op reageren, klaar. Nu is 't over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Ja en jullie moesten er zo nodig op reageren, klaar. Nu is 't over.


    Ja, wil jij hem nu sluiten voor me?


    Your make-up is terrible

    Leela schreef:
    Mitchell, nu niet weeeeer een discussie beginnen... Je weet dat Annabeth en Sarah hier weer op gaan reageren.

    Ja, maar ik wilde even duidelijk maken dat er op dit topic op zich heel normaal gereageerd werd. Meer niet. Als ze er iets op zeggen willen moeten ze dat vooral doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, wil jij hem nu sluiten voor me?

    Doe ik :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'