• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James
    'HAHA! Grappig van het vetrollen liedje, heel grappig.' zegt James erg sarcastisch. 'Maar ik klaag er niet over en negeer het, want ik heb het niet, snappie dat?'zegt hij en zwaaide naar hem.
    'Drinken? Oké! Gaan we nu?' riep hij vrolijk en luisterde verder over Malfidus. 'HIJ?! Hij is het niet waard om niks met hem te doen of hem te negeren, we doen dat later wel bij de trainingen, Billy!'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:19 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik stop met grijnzen, en kijk naar de grond. Malfidus heeft mij tenslotte ook een paar keer te grazen genomen. "Ja," zeg ik. Welk meisje was dat? Ik besluit er niet naar te vragen. "Laten we gaan!" roept iemand.


    Tijd voor koffie.

    Olivier

    'Nou, kom op, vetpens!' zeg ik tegen James en ik prik hem nog een keer, wat ik vreselijk grappig vind aangezien hij geen wasbordje heeft. 'Hij is het wel waard. Hij vond het ook nodig om Bruna te martelen. En daar weet je van, James. Ontken het maar niet.' zeg ik een beetje neerslachtig.
    'Waar is Fred?' vraag ik dan en ik speur de gezichten af, zoekend naar het zijne of dat van Rebecca. 'Heb hem al een tijdje niet gezien.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Hij heeft wel een wasbordje (nerd)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Haha, oké dan. Ik vond het wel grappig om hem daarmee te plagen xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [begrijp ik ;) hij is zo leuk om te plagen he? xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [doden herdenking(huil) ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'Vetpens?! Oh... Nu ga je d'r aan!' zei hij en rende naar hem toe en pakte de hals van zijn t-shirt en tilde hem omhoog. 'We zijn vrienden he? Plagen kan, Billy.' zei hij en lachte en liet hem weer zakken. James klopte op zijn schouders. 'Kom dan gaan we nu echt. 3,2,1... RENNEN!' zei James lachend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Grunschnabel schreef:
    [doden herdenking(huil) ]


    [Ik heb ook gekeken, maar ik zat een ijsje te eten en blijkbaar vonden mijn ouders dat disrespectvol. Mijn vader zei zo: "REBECCA ZIT NIET ZO TE SMAKKEN!" en ik smakte helemaal niet :C ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Olivier

    Ik rende de benen uit mijn lijf en haalde James met alle gemak in. 'Waarom doen we dit eigenlijk nog, je wéét gewoon dat ik sneller ben, hehehe,' lachte ik en ik keek hem plagend aan met het puntje van mijn tong uit mijn mondhoek. 'Of niet soms?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {Wij kijken ook altijd, vorig jaar waren we ook in Amsterdam}

    Evana
    Ik trap lusteloos tegen een steentje. Hij heeft het weer gedaan, die Malfidus. Mijn stemming is helemaal verpest, en hij was er niet eens bij! En blijkbaar heeft hij Bruna ook een keer te grazen genomen. De sukkel. Ik loop ook richting het café.


    Tijd voor koffie.

    [dan praatte je vader dus tijdens die 2 minuten :c]
    james
    'Ik weet zelf dat ik sneller ben.' zei hij en ging van rennen naar sprinte en James en Olivier zagen allebij het eindpunt. Bijna was James er en kwam net als eerst aan. 'Ha! Ik kwam als eerst aan... Oh je liet mij expres winnen he?' vroeg James een beetje teleurgesteld.
    'Sorry van net. Met dat optillen.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {nee? Het was helemaal stil}


    Tijd voor koffie.

    [ik bedoelde Rebecca :x sorry]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Owh ;P, xD]


    Tijd voor koffie.