• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roxanne
    'Nee ik denk het ook niet... James, weet je misschien hoe het kan komen?' vroeg ik tegen James en hij keek mij bedenkelijk aan. Hij knikte van nee. 'Oke, jammer, je had ook een droom kunnen hebben? Dar kan je ook van zweten.' zei ik en ging zitten naast Bruna.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Als ik wakker word, heb ik niet normaal veel hoofdpijn. Ik ga overeind zitten, maar grijp met een hand naar mijn hoofd, terwijl ik met mijn andere mezelf omhoog houd. Ik slik, maar mijn keel is heel droog. Wacht, was gisteren... Fuck! Ik laat me achterover vallen. Als ik een tijdje gelegen heb, drink ik een beetje water, voordat ik in de wc-bril kots. Ik schuifel naar de andere, met rode wangen, ik schaam me kapot.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Ik heb geen idee. Het kan misschien met een droom te maken heeben.' hij ging weer zitten en probeerde weer op te staan maar viel.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Hey, volgende week ben ik een week weg, dan heb ik een werkweek van school, we gaan naar Berlijn :D, ben dus niet on :S
    Bye!)


    Tijd voor koffie.

    [yaaaaay ik had net mijn frans examen en ik ben (denk ik) geslaagd :D ik had op internet gekeken en mijn antwoorden nagekeken en ik had 35 van de 48 punten :D ben zoooo blij :3]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Veel plezier in Berlijn, Sophie!
    Geweldig, Rox! Gefeliciteerd!]

    Bruna Luanne

    'Dat dacht ik dus ook al,' zei ik tegen Rebecca. 'James, ik denk echt dat je naar ma'm Pleister moet. Ik weet dat het geen pretje is om naar de ziekenzaal te moeten, maar je ziet groen en paars door elkaar! Kom op, we dragen je wel als het moeilijk gaat,' probeerde ik James over te halen.
    In de tussentijd had ik wat water uit mijn toverstok een glas in laten stomen om het vervolgens aan James te geven.

    James
    Hij werd opgetilt door Fred en toen hij zijn ogen weer open deed schrok hij. 'Neeeeeeeeeeee! Ik ben niet ziek! Ik ga terug naar mijn eigen bedje.' zei hij stapte uit het ziekenhuis bed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Neeeeee! Dacht hij. En hij was in een chocolade rivier. Eerst was het witte chocola, daar was James dol op. Hij zwom en het werd donkerder. Het de chocola puur was. Zo puur dat het zwart werd en James draaide. Een draaikolk werd het. Hij werd erin gezogen. Toen kwam hij in een wereld van niets. Er stond een spiegel en James liep erheen. Hij zag zich zelf maar dan donkerder. Duisterder leek het wel. Tot dat hij begon te praten.
    'Hallo, James... Aaa.. Ik ben jou. En jij bent mij. Mmm.' en de duistere James begon te lopen. Hij ging door de spiegel heen en hield zijn hoofd schuin. 'Verwarrend? Je hebt niets hoor. Het lijkt alleen zo.. Ts ehh.. Ik kan van alles doen met jou. Jou overnemen?' zei hij verleidelijk en op een lage stem.
    'Nee doe dat m-maar niet. Ik ben gewoon maar mij-zelf, hehe.' zei James.
    De andere knipte in zijn vingers en ze stonden op een watertoren.
    'Wat ga je doen?!' vroeg James. 'Ik? Jij zul je bedoelen, want jij ben ik en andersom!' zei hij boossaardig en liep naar James toe. Deed zijn hand door zijn haren en keek James nu aan.
    'We staan hoog he? Ik, jij, gaan vallen en ik zal overleven en jou overnemen. Leuk plan he?' en hij bukte en pakte Janes aan zijn Vans, naar beneden.
    ----
    James deed zijn ogen open en lag nog steeds op zijn bed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Evers
    Met een kleine zucht laat ik mijn hoofd in mijn handen rusten, argh ik heb geen idee wat er met mijn gevoelens aan het doen zijn, maar ik weet dat ik er niet weg van ben.
    Hoe kan ik, Lily Evers bezorgd zijn om Potter hij pesten Sev mijn beste vriend.
    Misschien is het slim om er met Sev over te praten, hij is uiteindelijk mijn beste vriend.
    Met grote passen loop ik richting de ziekenboeg, ik duw de grote deur open.
    "Hey james" zeg ik ongemakkelijk.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James
    Hij hoorde een bekende stem. Het was Lilly. Hij schrok wakker van zijn nachtmerrie en zag Lilly bij het gordijn. 'Hi.' meer wist hij niet te zeggen. James werd rood. Dat werd hij altijd bij Lilly. Ze liep dichterbij en ging zitten.
    'W-waarom zit je hier?' fluisterde ze. 'Geen idee. Ze sleepte mij hier heen, omdat ik koorts had ofzo.' zei hij zenuwachtig en werd nog roder.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bruna Luanne

    'Lariekoek. Niks "ze sleepten me hierheen", we droegen je hierheen. En dat was niet bepaald een makkie; je bent niet bepaald de lichtste en je was de hele tijd zo erg aan het woelen dat je meerdere malen bijna op de grond viel. We probeerden je nog wakker te maken, maar madame Pleister zei dat we je maar moesten laten,' zei ik zacht om ma'm Pleister en de andere patiënten niet te wekken, nadat ik van mijn stoel was opgesprongen en naar James' bed was toegelopen.
    Toen ik Lily zag schrok ik even op waardoor ik een klein sprongetje maakte.
    'O, hoi Lily!' begroette ik haar met een zwaai van mijn hand, de ander hield een boek vast dat ik tot kort geleden nog aan het lezen was.
    Ik keek even ongemakkelijk van James naar Lily en weer terug en besloot toen terug te lopen naar mijn post.
    'Eh, ik laat jullie wel even, alleen...' zei ik ongemakkelijk glimlachend terwijl ik op mijn typische manier op mijn tenen achteruit liep, het gordijn voor me trok en daarachter weer op mijn stoel ging zitten.
    Er speelde al veel te lang iets tussen die twee, er moest echt het moment komen waarop er actie werd ondernomen.
    Het was al diep in de nacht en ik was tot nu toe praktisch alleen geweest aangezien ik het enige wakkere wezen op wat enkele muizen na in de ziekenzaal was. Gelukkig had ik mijn boek bij me zodat zodat ik ten minste iets te doen had tijdens de uren waarin ik niet kon slapen. De anderen waren al naar bed en ik had aangeboden om hier nog even een oog op James te houden. Ik had met een beetje moeite madame Pleister weten over te halen.

    James Potter

    'Lariekoek? Ik wilde hier niet eens zijn...' zei James toen Bruna weg liep en keek weer naar Lily. Hij voelt dat ze zich ongemakkelijk voelt en glimlachte naar haar. 'Waarom voel jij je zo ongemakkelijk? Ben ik zo raar?' vroeg hij normaal. James kreeg het heet en was nog rood. Koorts kreeg hij. Hij deed zijn hand op zijn voorhoofd en deed het ook door zijn haar.
    'Wist je dat ik stapel op je ben?' zei James nu ongemakkelijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Stomme hoofdpijn! Het is echt verschrikkelijk. Ik wankel naar het waskraantje, en drink nog een liter water, wat moeilijk door mijn droge keel glijd. Ik trek een joggingsbroek en een vest over mijn pyjama heen, en loop naar madame Pleister.

    Aangekomen, zie ik James en Lily samen op het bed zitten. Ik bijt op mijn lip, James was toch verliefd op Lily? En nu zit James aan mij vast bij het bal. Zo stil mogelijk klop ik aan bij madame Pleister, die momperend een pil geeft, en iets goors door mijn keel giet. Ik wil zachtjes teruglopen, als ik tegen een bedpoot aanstoot en op de grond val. Snel sta ik op.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Hallo? Is daar iemand?' vroeg hij in de richting waar het geluid vandaan kwam.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.