• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    james
    Hij werd chagerijnig van dat 'blijf njiet bij haar, ze heeft rust nodig'. Calyce valt flauwen ik vang haar net optijd op. Liep snel naar de ziekenzaal en legde haar bij haar bed, negeerde de leerlingen die hem aanstaarde en liep naar waar Evana heen liep.
    Ze gilde en hij rende er heen, James stopte toen hij een pijn scheut kreeg in zijn been en was optijd om Evana te zien. Op de grond.
    'Evana? waarom lig je daar, kom...' en hij ging op de grond zitten pakte haar bij de armen zodat ze rechtop zit. Dan hoorde hij stemmen van een arrogant meisje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Andromeda

    'Bella, stop!' schreeuwde ik toen ze 'Crucio!' riep.
    Er kwam een andere jongen aanrennen, hij viel bij het meisje neer en pakte haar beet.
    Mijn afschuwwekkende zuster lachte van plezier toen het meisje schokkend en gillend uit zijn armen rolde.
    'BELLA!' schreeuwde ik nog een keer en zag nu Rodolphus gierend van het lachen onze kant op komen lopen.
    Ik kon dit niet aan, ik kon niet geloven dat Bellatrix de Cruciatusvloek op een onschuldige leerlinge gebruikte. Enkel en alleen door haar afkomst. Ik werd zó misselijk bij de gedachte dat ze hetzelfde elk moment ook Ted aan kon doen, dat ik er bijna van begon te kokhalzen.
    Bliksemsnel griste ik mijn toverstok uit mijn broekzak en richtte hem op haar rug.
    Zonder ook maar één seconde na te denken schreeuwde ik met een duidelijk hoorbare paniekerige ondertoon in mijn stem: 'Expelliarmus!'
    Haar stok vloog enkele meters van haar vandaan en het meisje stopte met schokken.


    Fuck the government.

    [itsy bitsy baby Potter xD dat zei bellatrix bij hp 5 :p]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Gloob schreef:
    [itsy bitsy baby Potter xD dat zei bellatrix bij hp 5 :p]

    [Ze is gwn zo hardcore dat ze tientallen geliefde personages kan uitroeien en dan nog steeds honderden fans heeft xD]


    Fuck the government.

    [heee je bent online, ik zal schrijven]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij keek hoe Bellatrix, Evana met een cruciatus vloek betoverd. 'BEN JE GEK GEWORDEN!' en stormde op Bellatrix af en sprong op haar, lag op haar en greep haar bij de keel.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Andromeda

    Precies op het moment dat Bellatrix' stok kletterend op de vloer neerkwam, vloog de jongen met het grootste geweld op haar af. Nu pas herkende ik hem: het was Potter, de seeker van het Quidditchteam van Gryffindor.
    Ik kon niet bevatten wat hij deed terwijl hij haar stevig bij de keel greep.
    Heeft die jongen geen toverstok of zo? dacht ik fronsend bij mezelf.
    Ik vond het eerlijk gezegd vrij amuserend om Bella zo naar adem te zien happen, maar ik kon haar dood en het feit dat ze gestorven was als een Dreuzel absoluut niet op mijn geweten hebben. Ik richtte mijn toverstaf op Potter om hem van haar af te krijgen.
    'Depu -' maar ik werd afgekapt door een woeste Rodolphus van Detta.
    'DETENTIO!' de zwartharige jongen werd in zwarte touwen gewikkeld, waardoor hij gedwongen werd Bella los te laten.
    Ik vroeg me af wie ze nu voor het eerst aan zou vallen als ze haar stok weer te pakken zou krijgen: mij, Potter of het beverige meisje.
    'Accio, toverstok,' het magische stuk hout zweefde naar me toe en kwam in mijn vrije hand terecht.
    'Bella, kalmeer,' zei ik met een serene stem, maar zodra ik doorkreeg wat ik zojuist gezegd had rolde er lach over mijn lippen.
    Bella, in zo'n soort situatie, kalmeren? Voor nog geen miljoen Galjoenen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:34 ]


    Fuck the government.

    James
    'Laat mij onmiddelijk vrij!' schreeuwde hij en de touwen zaten strak om zijn been. 'Nu!' en kreunde van de pijn en Rodolfus mopest alleen lachen.

    {ik weet echt niets meer te schrijven :c}


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik houd mijn adem in terwijl ik de voetstappen dichterbij hoor komen. Ik heb het gevoel dat mijn bonzende hart alles zal verraden. "Wie hebben we hier?" hoor ik ineens, en ik kijk op- recht in het gezicht van Bellatrix van Detta. "CRUCIO!" hoor ik, en ik val van mijn hurken op de grond. Ik gil het uit. Mijn been lijkt open te scheuren, mijn hoofd lijkt te barsten, en mijn lichaam lijkt binnenstebuiten gekeerd te worden- terwijl ik in brand sta.
    "Expelliarmus!" hoor ik, en de pijn houd op. Verslagen en vol pijn blijf ik op de grond liggen. Ik snik zachtjes, maar blijf liggen zoals ik lig.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Gaat het Evana?' wist hij niog te zeggen als ze bij bewust zijn was.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [sorry maar ik kan alleen echt verder schrijven als bellatrix gaat schrijven :3]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ja, dat heb ik ook op het moment :). Andee wacht op de uitbarsting van Bella omdat ze haar uitlachte en Cally ligt bewusteloos in de ziekenzaal...]


    Fuck the government.

    Bellatrix Zwarts
    Ik kijk woedend, nee furieus, naar Andromeda.
    "Geef. Mij. Mijn. TOVERSTOK!" roep ik.
    Rodolphus is nog aan het lachen en ik schenk hem een boze blik. Ik trap tegen het meisje dat op de grond ligt en nu in elkaar gedoken zit.
    Ik kijk naar Potter die op de grond ligt te worstelen met zijn touwen, en ik grijns gemeen naar hem. Dan kijk ik weer naar mijn zus die mijn staf nog steeds vasthoudt. Ik doe een stap naar haar toe, en steek mijn hand uit. Dromeda weigert nog steeds.
    "Ben jij zo'n dreuzelvriend Dromeda? Zo'n bloedverrader?" sis ik. Als ze nog steeds weigert, spring ik op haar af, en probeer ik naar mijn staf te grijpen.
    "ACCIO TOVERSTOK," schreeuw ik.


    Tijd voor koffie.

    Andromeda

    'Ben jij zo'n dreuzelvriend Dromeda? Zo'n bloedverrader?' siste ze.
    'Liever een Bloedverrader dan jouw zus,' snauwde ik.
    Doordat ik door woede verblind was kreeg ik niet door dat Bella Accio gebruikte om haar toverstaf weer te bezitten.
    'Paralitis!' schreeuwde ik richting Van Detta die bijna leek te stikken van het lachen maar toen opeens verlamd op de grond viel waardoor Potter zich uit de greep van de touwen verlossen kon.
    Toen richtte ik me weer op Bellatrix.
    'Alerte Ascendare!' ze vloog enkele meters de lucht in en kwam toen met een harde klap weer op de grond terecht.

    [Wisten jullie dat er een spreuk is waarmee je een standbeeld van een konijn in een echt konijn kan laten veranderen? Dat vind ik echt cool xD]


    Fuck the government.

    BOOM VOL
    Wie maakt de nieuwe?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 Lalalalalalalalala

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:48 ]


    Tijd voor koffie.