• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alexandra Violetta

    'Is goed' Andwoorde ik glimlachend, ik hoopte van harte dat mijn verloofde niet zo zou zijn, maar waarschijnlijk zou dat valse hoop geven, ik loop nog een beetje door de gangen en vind dan de deur die naar het dek leid en kijk naar alle mensen die er staan, het eerste wat me opvalt is dat er twee mensen zijn die er waarschijnlijk niet horen te zijn, veel kan het me niet schelen, het was toch een vrij land?


    Don't be like the rest of them, darling

    Bethany Davis.

    Er komt nog een meisje op Michael en mij afgelopen. Crew aan de kleding te zien.
    "Hebben jullie nog hulp nodig?"
    Vragend kijk ik naar Michael en dan bekijk ik even de zaal.
    "Ik denk dat het wel handig is," lach ik.
    "De verwende krengentjes zijn vervelend."
    Ik haal een hand door mijn bruine haren.
    "Ik ben Bethany, Beth. En jij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine Melrose Roux

    Hij trok me ruw tegen zich aan. ''De volgende keer kom de direct, begrepen?'' siste hij, en ik knikte vluchtig. Hij leek er tevreden mee en trok me de suite in, en toen mijn ouders in zicht kwamen deed hij poeslief. ''Help je even mee, lieverd?'' zei hij, en ik had echt het gevoel dat ik moest overgeven. Ik liep naar mijn koffer, en ritste die open.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Everdeen schreef:
    (...)

    [Haha, is goed. Dan laat ik Elisa wel naar het dek lopen voor de derdeklas voor beter uitzicht en botst ze tegen hem op of zo? Elisa is trouwens eerste klas, weet niet of ik dat al gezegd heb.]

    [that's okey (: ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maria McArthur
    'Maria, aangenaam' zeg ik glimlachend en pak een schort, wat ik vervolgens over mijn kleding aandoe, waarna ik een schrijfblokje en een pen pak, waarna ik naar de klanten loop om te vragen wat ze willen hebben. 'Zoals u wilt' knik ik vervolgens en loop weer terug, om de drankjes in de schenken en vervolgens weer naar de klanten toe te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gabriël Walter Moody
    Ik loop terug naar het dek voor de derde passagiers, de passagiers praten hier honderduit en het aantal is gestegen. Ik had al verwacht dat er veel mensen zouden zijn, maar ik weet niet of ik er zóveel had verwacht als dat ik er nu al had gezien. Ik hoor een bekend geluid en kijk omhoog, zoals ik had verwacht zag ik een hoop vogels, meeuwen. Ze krijsen luid, hoogstwaarschijnlijk op zoek naar eten. Ik glimlach en graai in de diepe zakken van mijn jas, helaas voor de meeuwen vind ik niets.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    [Wie wil er met Alexandra praten? ze is op het dek van de 1ste & 2de klas..]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Met Mr. Noodles op mijn arm probeerde ik uit de koets te stappen. Dankbaar nam ik de uitgestoken arm aan van mijn schoonzoon Frederick aan, die me uit de koets hielp. Ik keek over mijn schouder naar mijn kleinkinderen. Het waren schatten van kinderen, ook al waren ze ietwat verwend! Al snel werd onze bagage richting de boot vervoerd en ook wij gingen te voet richting de boot. Het was werkelijk waar een gigantisch stuk werk. Noodles begon ongeduldig te keffen. Het was een rothond, maar hij was van mijn man geweest. Een van de crewleden stak een hand uit om me op de boot te helpen. Frederick liet onze kaartjes zien en we werden naar onze luxe suite gebracht. Ik was gewend aan de luxe, maar ik was niet verwaand.

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Met een koffer in mijn hand liep ik de boot op. Ik had mijn uniform al aan. Vol van jaloezie keek ik naar de eersteklassers die hun kaartjes lieten zien. Zij zouden naar alle feesten gaan, rondlopen in de meest mooie kledij en verblijven in de meest luxe verblijven. Ik liep meteen door naar de crewkamer. Ik gooide mijn koffer in een hoekje en ging nors naast het koffiezet apparaat zitten. Geen haar op mijn lijf dat ik vandaag iets ging doen! Ik had spijt van die vechtpartij. Had ik me maar ingehouden, dan zat ik nu hoogst waarschijnlijk aan de champagne. Te kletsen over de politiek en de economie met alle miljonairs. Mijn vader had geprobeerd me onder mijn straf uit te praten, maar de rechter vond dit wel 'fair'. Nu zit ik hier. Mijn kostbare tijd te verdoen.


    Me so good.

    Bethany Davis

    "Maria, aangenaam."
    Ik knik vriendelijk waarna ik me weer op de mensen om me heen richt. Ik geef ieder een glas Champagne en zorg dat ze het naar hun zin hebben. Ondertussen houd ik Maria goed in de gaten. Gewoon, voor de zekerheid. Ik vind het niet prettig als er nu iets gebeurd met deze mensen. Het dienblad zet ik op de bar en ik begeleid ze chique mensen naar hun tafels voor de lunch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    TheRumIsGone schreef:
    [Wie wil er met Alexandra praten? ze is op het dek van de 1ste & 2de klas..]


    [ik laat Nina is wel naar toe komen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [@TheRumIsGone Dorian is wel vrij om zich even onbeschoft tegen haar te gedragen? Trouwens, er is geen gezamelijk dek tussen 1 en 2, alle klassen worden grondig van mekaar afgescheiden. (nerd)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Roxanne Lémieux

    "Niet van hier." zeg ik alleen maar. Ik vraag verder ook niets ik ben helemaal geen prater. Ik kijk alleen voor me uit, naar de bevolkte kade. Verschillende bevolkingsgroepen op hun eigen kluitje bij elkaar gedrongen, maar er staat niemand voor mij.


    Your make-up is terrible

    Maria
    Lichtelijk geïrriteerd rol ik met mijn ogen als ik Bethany steeds naar mij zie kijken. Ze geeft me het gevoel alsof ze zoveel beter is en ik geen idee heb hoe ik deze mensen moet bedienen en dat terwijl ik haar alleen maar aan het helpen ben. Ik had namelijk vrij op dit moment, maar omdat ik toch even niks te doen had had ik besloten de rest te gaan helpen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:12 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [@PeyracO.. Dan is ze dus op het dek van de 1ste klas.. Srry XD.. Ga maar naar Alex toe dan xD

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Michael Christian wayland
    Beth verdwijnt weer, een ander meisje spreekt haar aan, maar ik verdwijn het keukentje in. snel deed ik mijn uniform aan, zorgde ik dat ik er fatsoenlijk uit zag en ging achter de bar staan. Drinkjes mixen en inschenken was iets dat ik op mijn vijftiende in Kettering al geleerd had. vrolijk fluitend begon ik orders weg te werken, de bar op te ruimen en te zorgen dat alles op rolletjes liep. De boot lag nog stil, maar ik kon niet wachten tot we op weg gingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.