• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Catherine Melrose Roux

    Ik zag in mijn ooghoeken dat er iemand naast me stond, en ik keek de persoon even aan. Het was een jongen, met wild, donker haar. Ik schatte hem rond 18, 19 jaar. Ik glimlachte zwakjes. Hij zag er gelukkig uit, en volgens mij was hij een derde klasser.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nina McCean
    'Inderdaad' zei ik glimlachend 'Trouwens, ik zou maar een beetje uitkijken als ik jou was hoor, ik ben er natuurlijk niet altijd om je te helpen en straks word je nog van de boot af gegooit...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Iemand Naar May toe die op het dek van de 1e en 2e klas staat?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [normaal zou ik michael aanbieden, maar ik kan hem moeilijk van zijn werk laten weglopen :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Ik kan zwemmen' Zij ik grijnzend terwijl ik mijn schouders op haalde, als ze me eraf zetten zou ik vast wel een weg kunnen vinden om naar Amerika te komen, het was een vrij land en ik kan doen wat ik wil.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Ik was weer neer geplofd op een stoel in de crewleden kamer en zat daar met een fles champagne die ik uit het restaurant had meegesmokkeld. Er kwam een meisje binnen die zich voorstelde als Maria McCean. Als een echte gentleman kuste ik haar hand.
    "Joseph Hamilton," sprak ik deftig.


    Me so good.

    Dorian Morlay

    En daar zag ik mijn kans alweer gaan. "Oh, maar toch vind ik dat u het uitzicht eens zou moeten komen bewonderen." en het beddenwerk voegde ik er in gedachten nog stilletjes achteraan voor ik in één keer de rest van mijn scotch leegdronk en een sigaar uit mijn zak haalde. Het vuur doofde snel, dat wist ik uit ervaring maar gelukkig was ik sneller dan dat en kreeg ik ze op tijd aan. Echt mijn best om de rook uit haar luchtwegen te houden deed ik niet maar toch genoeg om mijn hoofd bij het uitblazen lichtelijk afwendde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maria McArthur
    Lichtelijk onder de indruk keek ik Joseph aan. 'Zozo, hoor jij niet tussen de eersteklaspassagiers, inplaatsvan hier?' vroeg ik. Niet dat ze zelf de etiquette niet kende, maar hij deed wel heel erg netjes. Ik vroeg me zelfs af of hij het werk wel aan zou kunnen als die rijkeluis hem de hele tijd af zouden gaan snauwen.

    Nina McCean
    'Helemaal naar Amerika?' vroeg ik lachend 'Die oceaan is heel erg groot hoor, zo'n groot stuk kan je echt niet zwemmen' Ergens vond ik deze jongen wel leuk, aan zijn opmerkingen was namelijk te merken dat hij niet bang was straks het schip af gestuurd te worden.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Ik keek naar de vrolijke gezichten van de mensen langs de kade. Ze wuifden ons gedag en wensten ons een goede reis toe. Victoire trok mijn aandacht door te wijzen naar een jongetje op het dek van klasse 3.
    "Mag ik met hem spelen nana?"
    "Natuurlijk meisje, maar zorg dat je niet verdwaald!"
    Ik kwam misschien roekeloos over om mijn 5-jarige kleinkind alleen op het schip te laten bij onbekenden. Maar ik wist dat er niets ergs kon gebeuren. Er waren genoeg crewleden die haar de weg konden wijzen als ze verdwaald was. Ik liep weer terug naar de bar en bestelde dit keer een Whiskey.


    Me so good.

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    "Je zou wel kunnen zeggen ja, dat ik daar thuishoor," zei ik, misschien lichtelijk arrogant. "Maar door omstandigheden ben ik verplicht om als crewlid mijn tijd op titanic door te brengen."


    Me so good.

    Elizabeth Violetta

    'Ik zou wel een keer langs kunnen komen' Zeg ik glimlachend en keek toe hoe hij zijn glas in één keer leegdronk en toen vrijwel direct een sigaret aanstak, het was typisch gedrach voor een rijke en verwende kakker, denken dat vrouwen minder waren en ze in alles benadelen, en ik wouw dat ik mijn vorige woorden kon inslikken.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Gewoon stevig doorzwemmen' Zij ik grijnzend, ik twijfelde of het niet tijdwerd om weer terug te gaan naar het 3de klas dek toen één van de crew leden me weer geiriteerd aankeek, maar ik herinnerde dat het me helemaal niks kon schelen, als hun het leuk vonden stuurden ze me maar van het schip af.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michael Christian Wayland
    De oudere, chique mevrouw kwam nogmaals terug, ditmaal wilde ze een Whiskey. met een beleefde glimlach knikte ik en schonk ik eht in, zachtjes neuriënd.
    'alstublieft, ma'am,' zeg ik tegen maar. Antwoord verwacht ik niet echt, meer een knikje. zo waren de meeste eerste en tweede klassers. niet dat het me veel uitmaakte. ik kon gewoon niet wachten tot ik afgelost werd en ik naar het dek kon, zodra het schip zou varen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Ik sloeg de whiskey in een keer achterover. Ik mocht dan oud zijn, ik wist wel hoe ik moest drinken. Ik gaf een dankbaar knikje aan de barman en liep naar een tafeltje waar een paar bekenden zaten. Ik werd hartelijk begroet en de gesprekken gingen zoals gewoonlijk over geld, kleding, roddels, politek, geld, roddels, geld, roddels.. Opzich vond ik het wel grappig om al die roddels te horen. Ik was nou eenmaal nieuwsgierig en als er iets met iemand loos was, wilde ik dat maar al te graag weten.


    Me so good.

    Dorian Morlay

    "Goedzo juffrouw Violetta." Ik knikte even kort en liep dan weg. Genoeg conversatie, beleefdheid en hoffelijkheid voor één dag besloot ik. Met die gedachten in mijn hoofd beende ik terug naar mijn suite waar ik één de bediendes liet komen om mijn spullen uit te pakken. "En wees er wat voorzichtig mee," Snauwde ik bits. "Die dingen kosten per stuk meer dan jij verdient in je hele leven."


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maria McArthur
    'Oké' antwoordde ik glimlachend. Nou, voor hem was het misschien een nadeel, maar voor mij een voordeel. Zo zou ik namelijk, via hem, ook nog leuke rijke mensen kunnen leren kennen. 'Trouwens, weet je al waar je bent ingedeeld qua werk?' Waarschijnlijk ergens tussen de rijke mensen, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat hij juist voor straf alleen tussen de derde klas passagiers mocht werken.

    Nina McCean
    'Oké' antwoordde ik lachend 'Dan wens ik je succes' Niet dat hij ooit echt in de problemen zou komen, hij was waarschijnlijk het soort jongen dat zich daar wel uit zou kunnen praten of er in ieder geval ervoor zorgde dat de crew hem niet zag als hij zich op écht verboden plekken bevond.


    Keep your head up, keep your heart strong