• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein
    Tevreden liep ik met mijn wijn richting het dek. Ik sloeg mijn bontjas stevig om me heen en liep richting de reling. Vroeger, als klein meisje, durfde ik dat niet. Ik was bang geweest voor het water. Vooral voor de haaien. Maar dat alles veranderde toen ik mijn man ontmoette. Een knappe, jonge en rijke vent die maar al te graag met een boot het water op ging. Een beetje droevig staarde ik naar mijn glas. Nu was hij weg. Ik wist zeker dat hij een plekje daarboven had gekregen.
    "Nana!"
    Mijn jongste kleinkind, Victoire, kwam naar me toe rennen en samen zwaaide ik met haar naar alle mensen daar beneden op de kade.

    [ik ben eten]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:34 ]


    Me so good.

    Bethany Davis

    Ik glimlach en zie hoe Maria wegloopt. Met een vriendelijk gezicht loop ik naar een vrouw toe.
    "Wat kan ik u aanbieden?" vraag ik vriendelijk.
    "Een rode wijn," zegt de vrouw hooghartig.
    "Ik raad u de huiswijn a-," maar voordat ik mijn zin kan afmaken kijk de vrouw alweer weg. Oké. Ik loop naar de bar toe en pak de fles wijn. Nonchalant schenk ik een glas in en breng het naar de hooghartige vrouw toe.
    "Alstublieft," zeg ik vriendelijk en ik geef haar het glas wijn.
    Voordat de vrouw ook maar iets kan zeggen zorg ik dat ik weer weg ben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maria McArthur
    'Dankjewel' antwoordde ik glimlachend, waarna ik het dek op ging, waar ik gelijk een jongen zag staan waarvan ik zeker wist dat hij als derderangs was ingecheckt (Jhonathan Jhonson). 'Wat doen jullie hier?' vroeg ik ze geïrriteerd. Ik had namelijk helemaal geen zin in dit soort mensen.

    Nina McCean
    Toen ik een meisje van de crew geïrriteerd tegen een jongen hoorde praatte, merkte ik dat hij een derdeklasse passagier was en ze hem bijna weg wou sturen. 'Hij hoort bij mij' zei ik terwijl ik het meisje arrogant aan keek 'Dus misschien dat jij je beter ergens anders mee moet bemoeien?' Ik was er zeker van dat dat meisje hem nu met rust zou laten, ze hoordde namelijk respect tegen de eerste en tweede klasse te hebben.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alexandra Violetta

    'Darian Morlay, juffrouw, hoe maakt U het?' Stelde hij zich voor, hij zag er opzich best knap uit, presies het soort man dat mijn moeder leuk zou vinden. 'Alexandra Violetta, Goed hoor' Andwoorde ik glimlachend terwijl ik zag hoe hij mijn blik meed en me vroeg of ik niet liever naar de bar zou gaan, inplaats van hier te blijven, even overwoog ik om vel tegen hem in te gaan maar besloot toen met hem mee te gaan 'Graag' Zij ik toen.


    Don't be like the rest of them, darling

    --

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Plots hoor ik iemand van de crew geergerd vragen wat ik hier deed, en in een snelle vlaag was er nog iemand anders naast mij gaan staan en gezecht dat ik bij haar hoorde, ik keek geamuseerd naaar hoe het crew lit geiriteerd naar haar keek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dorian Morlay

    "Dat dacht ik al, tot slot zijn wij de betere klasse en je wilt toch niets te maken hebben met die vuile ratten? Ze zitten hier ook alleen maar omdat ze geld opbrengen." Ik snoof even kort en begon naar de bar te stappen, in de veronderstelling dat ze mij wel zou volgen. "whiskey, droog." zei ik kort tegen wie er ook achter de bar stond. "Wilt U iets te drinken, een watertje misschien?"


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Catherine Melrose Roux

    Toen ik éíndelijk klaar was met het uitpakken, zag ik dat Charles op een bed lag te slapen. Ik rolde met mijn ogen en zag mijn kans om even naar het dek te gaan en genieten van de zonnestralen. Ik stond op, klopte wat denkbeeldige stofjes van mijn jurkje en liep snel de suite uit.

    Na een tijdje kwam ik aan op het dek, en liet mijn handen langs de reling glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roxanne Lémieux

    Al snel gebeuren er dingen die ik helemaal niet wil zien of horen. Ik spring zacht van mijn plekje, helaas staan ze in mijn doorgang tot het lagere dek, waardoor ik over de het eerste klas dek sluip, alleen maar verder er op, om een uitgang te vinden. Het is niet heel druk, in ieder geval minder druk dan op de lagere dekken en volgens mij zitten de meesten nu binnen of in de restaurants en bars.


    Your make-up is terrible

    Michael Christian Wayland
    Vrolijk neuriënd bediende ik de gasten. De oudere mevrouw was weg gelopen met haar droge witte wijn, een andere man bestelde weer wat - Ik was nu al zeer druk bezig.
    Ik vond het niet erg. Ergens stond een raam op een kier, waardoor zilte zeelucht in mijn gezicht waaide.
    'Whiskey, droog. Wilt U iets te drinken, een watertje misschien?'
    ik wierp een blik naar de nieuwe klant.
    'Natuurlijk, meneer,' antwoord ik met een wijde glimlach. binnen een minuut staat de droge Whiskey voor zijn neus. ik had er wel plezier in eigenlijk. Ik draaide me naar de vrouw naast hem, gaf haar een glimlach.
    'En wat kan ik halen voor u?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maria McArthur
    Heel even dacht ik eraan tegen dit meisje in te gaan, wie dacht ze wel niet dat ze was? Maar toen ik mezelf eraan herringerde dat ze een tweede klasse passagier was en ik respect voor haar hoorde te hebben, buigde ik, waarna ik weg liep.

    Nina McCean
    Geamuseerd keek ik toen hoe het crewlid weer weg liep, waarna ik me op de jongen richtte. 'Heejj' zei ik glimlachend en stak mijn hand naar hem uit 'Ik ben Nina, Nina McCean' stelde ik mezelf voor. Het maakte me eigenlijk niet echt uit waarom hij hier was, het liet alleen maar zien dat hij lef had om op plekken waar hij niet mocht komen te komen. Iets wat nog wel leuk zou kunnen worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alexandra Violetta

    Ik had al direct gemerkt dat het hij hetsoort jongen was die helemaal in het verwende en geld wereldje thuishoorde, maar zoals normaal kon ik het niet opbrengen om iemand af te katten alleen om hun voorkeur en ik zou zoizo liever geen rusie hebben met iemand die ik deze hele reis tegen zou komen, ik volgde hem naar de bar terwijl Dorian vroeg of ik ook wat wouw drinken, 'Rode wijn graag' Zij ik tegen degene achter de bar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dorian Morlay

    Ik nam een slok van mijn whiskey als ik Alexandra "Rode wijn, graag." Hoorde zeggen. Hoofdschuddend draaide ik me wat om. Drank. Op die leeftijd. Wat een opvoeding had zij gehad? Voorzichtig legde ik mijn hand tegen die van haar als ik me tegen de barman richtte. "Ik denk dat een glas water ook zal gaan voor de dame." zei ik kortaf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bethany Davis

    Met een breede lach geef ik de man zijn Vodka. De man rookt een sigaar en trekt me bij hem opschoot. Aan zijn bewegingen te zien heeft hij behoorlijk diep in het glaasje gekeken.
    "Hup," lach hij met een dikke tong.
    "Jij moet ook ontspannen, neem een slokje."
    Ik schud mijn hoofd en kijk om me heen. De groep lacht en moedigt me aan.
    "Oke," lach ik en ik neem een slokje van zijn Vodka. De drank brandt in mijn keel. In drinken van dit soort dranken ben ik nooit goed geweest. Met een vriendelijk lachje sta ik weer op.
    "Prettige reis," wens ik de groep toe waarna ik mijn pas versnel richting de bar waar Michael sta. De mensen zitten over het algemeen allemaal aan tafels.
    "Hulp nodig?" vraag ik vriendelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Jhonathan, zeg maar Jhon' zij ik terwijl ik haar hand aannam, 'Bedankt trouwens' zij ik glimlachend, zonder haar zou ik mischien wel van boord werden gestuurd ofzo, en daar was ik haar best dankbaar voor.


    Don't be like the rest of them, darling