• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Om dat ineens te doen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rossella.

    "Ik bedoelde dat het lang geleden is dat ik je optilde" Zegt hij dan lachend, terwijl we de salsa dansen. "Oh, ik dacht al" Mompel ik, waarna ik even naar hem glimlach. "Dat is inderdaad een tijdje geleden" Zeg ik dan en lach even.

    Sven.

    "Zo?" Vraagt Ashleigh als ze de bewegingen heeft nagedaan. Ik knik even. "En dan breng je je rechtervuist een stukje naar beneden, terwijl je een klein beetje door je knieën gaat" Zeg ik en doe het voor. Daarna doe ik hetzelfde met mijn linker en dat dan nog een keer. Uiteindelijk zit ik bijna op mijn hurken. "En als je dat dan hebt gedaan richt je je vuisten en hoofd omhoog." Zeg ik en doe het met een beetje gemak voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Had iemand nog iets tegen Marylinn gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nope, niet dat ik weet.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Okay, thanks ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    Ik prent de beweging die Sven maakt goed in mijn hoofd en doe ze weer na. 'Als ik iets fout doe dan moet je het zeggen,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik lachte en liet haar onder mijn arm gaan. "Ik mis het dansen in groep" zei ik toen eerlijk, "We kwamen hier als concurrenten en nu heeft bijna iedereen een vriendje of vriendin" legde ik uit.

    [Mijn voet lijkt op een olifantenvoet -- Dan noemen de personen die mij onderzoeken zich dokters terwijl ze niets eens zien dat ik een olifantenpoot heb, SERIEUS MENSEN]

    Sven.

    "Als ik iets fout doe dan moet je het zeggen," Zegt ze met een klein lachje. "Je doet het prima hoor" Zeg ik en glimlach dan even, waarna ik de volgende passen van de dans maak en haar dan even afwachtend aankijk.

    Rossella.

    Hij lacht even, waarna ik een rondje onder zijn arm door draai. "Ik wis het dansen in groep" Zegt hij dan, "We kwamen hier als concurrenten en nu heeft bijna iedereen een vriendje of vriendin" Legt hij dan uit. "Bijna ja" zeg ik met de nadruk op bijna. "En dat zeg jij" Zeg ik, waarna ik even met mijn vinger tegen zijn borstkas aandruk en een speelse grijns op mijn gezicht tover.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Waar heb je het over ?" vroeg ik niet-begrijpend. Ik wreef even beledigd over mijn borstkas aangezien ze écht hard kon duwen en keek haar dan vragend aan. Naar mijn weten had ik nog altijd geen vriendin.

    Ashleigh
    'Je doet het prima hoor,' glimlacht Sven waarna hij de volgende passen doet. Ik doe de passen weer na waarna hij weer de volgende laat zien. Het gaat een tijdje zo door. 'Ik denk dat ik hem wel onder de knie heb,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    "Ik denk dat ik hem wel onder de knie heb" Glimlacht ze, als we de dans zo ongeveer hebben afgerond. Ik knik even en kijk haar dan aan. "Doe maar" zeg ik dan met een speelse grijns op mijn gezicht.

    Rossella.

    "Waar heb je het over?" Vraagt hij dan en wrijft even beledigd over zijn borstkas. "Doe maar niet alsof je niet weet waar ik het over heb, schijnheilig jochie" Zeg ik en knijp even in zijn wang, waarna ik even lach. "Just Kidding," Zeg ik en glimlach dan even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Begrijpeloos stond ik daar maar. Soms is Ros echt zò vaag. "Bedoel je nu dat je een grapje maakte over het schijnheilig jochie, of over alles wat je zei na ik vriendje of vriendin zei ?" vroeg ik. Ik- Misschien- Of- Nee ik snapte haar niet.

    Rossella.

    "Bedoel je nu dat je een grapje maakte over het schijnheilig jochie, of over alles wat je zei na ik vriendje of vriendin zei?" Vraagt hij dan. Ik lach even. "Over schijnheilig jochie. Ik zie heus wel dat je meer in Ashleigh ziet, kijk dat jullie nog niet 'officieel' een stel zijn maakt voor mij niets uit hoor" Zeg ik, "Ik noem jullie toch wel een stel" vervolg ik en grijns even. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of hij het nou snapt of niet. Het is gewoon leuk om te zeggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    Ik rol met mijn ogen en prik hem tussen zijn ribben. 'Wat jij wilt Svennetje,' grinnik ik. Daarna ga ik weer in de beginpositie staan en doe ik alle pasjes achterelkaar .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered