• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    'Ik had het vreemde idee dat ht niet slim was om hem te gaan slaan,' zeg ik. 'Dat vinden zowel hij als Ben waarschijnlijk niet leuk.'
    Ik volg haar blik en zie Liam dan zitten. 'Hij zit lonely,' zeg ik. 'Kom op.'
    Ik loop richting Liam en Rossella volgt me. 'Hé.'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Ik had het vreemde idee dat het niet slim was om hem te gaan slaan, dat vind zowel hij als Ben waarschijnlijk niet leuk" Zegt ze dan, waarna ze mijn blik naar Liam volgt. "Hij zit lonely" Zegt ze dan, "Kom op".
    Ze loopt richting Liam, terwijl ik haar stapvoets volg. "Hé" Begroet ze hem dan. "Hi," Begroet ik hem en glimlach even, waarna ik naast hem ga zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik begon te glimlachen als ik gezelschap krijg. Ik sloeg mijn armen om Ros heen. "IK WAS ZO ALLEEN" snikte ik tegen haar schouders aan. Ik ging weer rechtzitten, "En ik heb zin in een ijsje, maar je kent me, ik ben te lui en ik vertikt het om hier weg te gaan, He Eliza !".

    Eliza
    Ik lach om Liam. Gestooord. 'Hoi,' zeg ik. 'We hadden het er net over hoe gezellig dit feest is, echt en knalparty. Er zijn wel drie mensen, had je niet gedacht hé?'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "IK WAS ZO ALLEEN" Snikt Liam tegen mijn schouders aan, nadat hij zijn armen om me heen heeft geslagen. "En ik heb zin in een ijsje, maar je kent me, ik ben te lui en ik vertikt het om hier weg te gaan, He Eliza !" Zegt hij als hij weer recht is gaan zitten. "Ik heb jou ook gemist hoor" Zeg ik en druk even lachend een kusje op zijn wang. "Hoi, we hadden het er net over hoe gezellig dit feest is, echt en knalparty. Er zijn wel drie mensen, had je niet gedacht hé?" Zegt Eliza dan. "We zouden er misschien nog wel een leuk feestje van kunnen maken." Zeg ik twijfelend. "Heeft iemand muziek?" Zeg ik dan met een bigsmile.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. "My god" zei ik overdreven, "Dat is echt vetveel ! Wel drie mensen," ging ik onverstoord verder, "Dat is echt gewoon, wow". Ik lachte en stond op. Mijn iPod stak ik in mijn boxen en ik zette de muziek op. "Nu kan je spreken over een knalparty met 3 mensen" grijnsde ik. Het kusje van Ros voelde ik nog altijd op mijn wang, "Ros, je heeft natte kusjes" zuchtte ik. Ik begon te lachen en nam haar handen om haar weg te trekken, "Just kidding".

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:10 ]

    Eliza
    Ik wil mijn mobiel uit mijn broekzak halen wanneer ik me realiseer dat hij nog op mijn bed ligt omdat hij niet in mijn oorspronkelijke outfit paste. 'Sorry,' zeg ik. 'Op de slaapzaal.'
    Intussen heeft Liam muziek opgezet dus ik spring overeind en begin te dansen, hoewel ik geen problemen heb met hakken moet ik toegeven dat mijn gympen inderdaad makkelijker dansen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:12 ]


    Remember to be ridiculous.

    [@Saartje: Heb je al iets gehoord van de mensen die al een lange tijd niet gereageerd hebben?]

    Rossella.

    "My god" zegt Liam overdreven, "Dat is echt vetveel! Wel drie mensen, Dat is echt gewoon, wow". Hij lacht even en staat dan op om vervolgens zijn Ipod te pakken en muziek op te zetten. "Nu kan je spreken over een knalparty met 3 mensen" grijnst hij. Ik grinnik even en kijk hem aan. "Ros, je heeft natte kusjes" zucht hij, waarna ik even frons. hij begint te lachen en neemt dan mijn handen, waarna hij me weg trek. Ik probeer tegen te stribbelen, maar mijn hakken werken jammer genoeg niet echt mee. "Just kidding" Zegt hij dan nog steeds lachend. "Dat is je geraaien ook" Zeg ik, waarna ik dan vrolijk begin te dansen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    Ik grinnik ook. 'Is goed. Excuses aanvaard.' Glimlach ik. Ik geef hem een vriendschappelijke knuffel en een stootje tegen zijn schouder. 'Blij dat het weer goed is. Ik haat ruzie.'

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zachary

    'Is goed. Excuses aanvaard. Blij dat het weer goed is. Ik haat ruzie.'
    Ik knik en zucht een keer.
    "Echt, het spijt me."
    Ik staar even naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Password schreef:
    [@Saartje: Heb je al iets gehoord van de mensen die al een lange tijd niet gereageerd hebben?]


    [Nope, ik zal anders wel sturen dat ze eruit liggen ;$. Het zijn er trouwens twee. Cybele en Lemmiwinks]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    'Ik heb dorst,' zeg ik na een paar minuten dansen. 'Ik ga wat te drinken halen.'
    Zonder de rest een kans te geven om te reageren ga ik ervandoor, richting de bar.
    [moet weg]


    Remember to be ridiculous.

    xMirrorMan schreef:
    (...)

    [Nope, ik zal anders wel sturen dat ze eruit liggen ;$. Het zijn er trouwens twee. Cybele en Lemmiwinks]


    [Okey.]

    [Maar Cybele is volgens mij op vakantie (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.