• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Sorry, ik ben Taylor trouwens,' zegt een jongen met een licht getinte huid en donker haar. 'Hee Taylor,' zeg ik glimlachend waarna ik mijn hand naar hem uitsteek. 'Ik ben Leya,' stel ik mezelf voor. 'Ben je nieuw of zit je al een tijdje op deze school?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Mijn tanden zaten strak op elkaar en ik hoorde ze knarsetanden. In mijn ogen lag nog steeds de blik van woede, ze vlamde zelfs en toen hij me voorstelde, gromde ik en keek het meisje - Cheryl blijkbaar - aan. ‘Ja, Nana Rose, die stem is níet “cute” en al helemaal niet om mee te spotten.’ Snel keek ik Amen aan, als teken dat hij echt wel wist wat ik bedoelde, waarna ik terug naar het meisje keek.
    ‘Meer dan mijn naam zal je ook niet te weten komen, ik hoop dat je me de volgende keer in een betere bui tegenkomt.’ Nee, dat was allesbehalve een bedreiging.
    Toen liep ik boos naar de deur en ramde deze open, waarna ik toch terug keek naar Amen met een uitdagende maar vlammende blik in mijn ogen. ‘Of je het leuk vindt of niet, je gaat me maar trainen, zodat ik dichter bij mijn droom kan komen. Je kunt geen nee zeggen, want die accepteer ik niet.’
    Hij kon echter niet meer terug antwoorden, want ik was al verdwenen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    De weg vinden lukt verbazingwekkend goed. 'oke, dan moeten we die kant op.' zei Elianne, ondertussen wees ze naar een deur aan onze linkerkant. Ik maakte de deur open en we kwamen op de plek uit waar de ingang van de school was. 'Het lukte' zeg ik grijnzend tegen Elianne.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Jeej' Zeg ik grijnzend toen we bij de velden aankwamen, 'En nu hopen dat ik de kaart in mijn hooft krijg want ik ben niet vanplan dit hele jaar met een kaart voor mijn neus rond te lopen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik knik, 'Aangenaam,' en neem de hand aan. 'Ja ik ben nieuw, tenminste wel op deze school. Niet met mijn opleiding,' zeg ik dan en laat mijn hand weer zakken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hailey
    De velden waren prachtig. Ik lette even niet op wat Elianne zei. Sporten was echt mijn ding. Altijd als ik niets te doen had ging ik sporten. Ik was in elke sport ook wel goed, aangezien wij ook sportvelden bij ons huis hebben. 'Welke sport doe jij vooral?' vroeg ik aan Elianne.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    'Of je het leuk vindt of niet, je gaat me maar trainen, zodat ik dichter bij mijn droom kan komen. Je kunt geen nee zeggen, want die accepteer ik niet.’
    Rawr. Met opgetrokken wenkbrauwn keek ik toe hoe ze verdween.
    'Deal,' mompel ik tegen de dichte deur. Daarna draai ik me naar Cheryl.
    'Mooie naam, schat, ben je nieuw? Ik heb je niet eerder gezien, maar dat zegt weinig in een grote school als deze,' ik schenk haar automatisch een flirterige glimlach. Ze is knap, heeft een getinte huid, lichtbruin haar met krullen en highlights en donkerblauwe kijkers.
    'En welke richting volg je precies?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    'In de meeste sporten wel, maar hetgene wat ik het meest doe is Boogschieten' zeg ik grijnzend, ja een klein meisje dat op boogschieten zit, iets wat ik in mijn films nooit zou gebruiken, mischien als het een comedie was.. Maar in mijn geval was ik er best goed in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Aangenaam,' zegt Taylor en hij neemt mijn hand aan, 'Ja ik ben nieuw, tenminste wel op deze school. Niet met mijn opleiding,' voegt hij er aan toe waarna hij mijn hand weer loslaat. 'Ik ben met beide nieuw, nouja een soort van dan,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey
    'dat is nou net een van de weinige sporten die ik niet doe' zei ik. 'ooit leer je het me toch wel?' vraag ik. We lopen een beetje door de velden. Ik zie ook een voetbalveld, voetballen is een van de sporten die ik het liefst doe. En een golfbaan, golfen vind ik verschikkelijk, maar ik moest het perse van mijn ouders leren.

    [ben douchen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Wie durft er met Nana in haar boze bui te praten?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [She's scary but I like her, by the way. ^^ someone go talk to Nana!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    'Tuurlijk' Zeg ik grijnzend, ik keek om me heen in de hoop een boog te zien liggen, jammer.. dat werd hem dus niet.. Mischien konden we een keer samen bij mij thuis oefenen.. Of niet, ik had haar nog niets verteld over mijzelf eigelijk, afgezien van hoe ik hete.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Ja, Nana Rose, die stem is níet 'cute' en al helemaal niet om mee te spotten," Ik kijk even naar Nana. Is ze ongesteld of zo? "Meer dan mijn naam zal je ook niet te weten komen, ik hoop dat je me de volgende keer in een betere bui tegenkomt," Vervolgt ze. Ja, dat hoop ik ook. Anders kom ik je liever niet tegen.
    Nana loopt naar de deur, ramt hem open met haar vuist en voordat ze wegloopt zegt ze nog iets tegen Amen. "Of je het leuk vindt of niet, je gaat me maar trainen, zodat ik dichter bij mijn droom kan komen. Je kunt geen nee zeggen, want die accepteer ik niet," Daarna is ze verdwenen.
    "Deal," Mompelt Amen tegen de dichte deur. Hoe kan het ook anders.. Ik rol even onopgemerkt met mijn ogen. "Mooie naam, schat, ben je nieuw? Ik heb je niet eerder gezien, maar dat zegt weinig in een grote school als deze," Schat.. ik heb het niet zo op dat woord, maar ik laat het voor me.
    "Ja, ik ben nieuw," Zeg ik tegen hem. Als ik maar niet 'de nieuwe' wordt. Daar heb ik echte en gigantische hekel aan.
    "En welke richting volg je precies?" Vraagt hij. Ik weet niet of het geïnteresseerd bedoelt is of gewoon een onderwerp, omdat hij een gesprek wilt aankaarten.
    "Mode," Zeg ik, maar bedenkt me dan dat dat een grote sector is. "Vooral modeontwerper, stylen en zelf model staan," Vertel ik tegen hem en bekijk hem dan. Blanke huidskleur, lichter dan de mijne en blonde haren. Zijn houding bevalt me wel.

    {Alex gaat wel met Nana praaten XD Waar is ze?}


    Don't be like the rest of them, darling