• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    'Je hoeft ons niet te helpen we vinden het wel, maar bedankt' zei ik tegen Nev. Toen trok ik Elianne mee en ik wandelde snel weg. 'sorry maar ik had mijn rooster in mijn hand!' zei ik verontschuldigend tegen haar toen we de hoek om waren. 'shit, hij heeft mijn rooster nog' dacht ik hardop. En ik stond gelijk stil.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@TheRumIsGone, je moet het karakter en de biografie van Alexander nog invullen ^^ Het hoeft niet zo lang, maar dan kan ik het in de story zetten, snap je?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Je ogen,' verzuchte ik, met een licht arrogant toontje. 'Je sluit je af voor je publiek door ze gesloten te houden. Een paar seconden kan er mee door, maar je had ze dicht tijdens de gehele performance.' Ik schud even mijn hoofd. je uitstraling en gedrag op het podium was al net zo belangrijk.
    'Je stem was beter, schat, maar je meot aan die houding werken. Openstaan en bereikbaar zijn voor je publiek.'
    ik kijk haar even onderzoekend aan. Zelfs hoe ze nu staat lijkt ze me afgesloten, onbereikbaar. He irriteerd me nog steeds.
    'Waarom ben je zo afgesloten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    Ik kon het niet laten om met mijn ogen te rollen toen Hailey merkte dat de jongen haar rooster nog had, 'Ga hem halen dan' Zeg ik terwijl ik haar een duwtje geef, als ze haar rooster had kon ik hier ook weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ehmm.. Ja oke.. Geef me 3 min en het is klaar XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    Blijkbaar konden ze mijn hulp niet apprecieren. Ik liep de meisjes toch achterna, omdat ik het rooster nog in mijn hand had. Ik gaf het aan Hailey en zonder een woord te zeggen draaide ik me om en liep richting de grote groep waar ook mijn broer bij stond. Ik begroette James en Alexander kort en ging daarna bij Chayenne staan. Ik gaf haar een knuffel. Zij was een van de enige mensen die ik vertrouwde en waarmee ik ook een band had.

    [PSSSH. Nevil is echt een schatje :3]


    Me so good.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Met mijn converse schooltas over mijn ene schouder geslagen loop ik door de gang. Mijn hakken tikken melodieus op de grond. Uit een lokaal in de gang hoor ik gezang gekomen. Heel stilletjes open ik de deur en loop naar binnen. Er staat een meisje met 'n microfoon te zingen (Nana) en een jongen. Zijn blik ik kritisch. (Amen). Het meisje stopt met zingen.
    "Toch heb ik het idee dat het deze keer beter was, of heb je nog kritiek?" Vraagt ze. Ik blijf achter in het lokaal staan kijken. Als het gaat om zang, kan ik er niks van. Ik ben echt meer iemand van de mode. Als je mij in een jury zou zetten bij een talentenwedstrijd kijk ik alleen maar naar de kleding en ouftits.
    Ik glimlach en kijk van de jongen naar het meisje.
    "Je ogen," Zucht de jongen. "Je sluit je af voor je publiek door ze gesloten te houden. Een paar seconden kan er mee door, maar je had ze dicht tijdens de gehele performance," Ik heb niet het hele optreden gezien, maar een modeshow of photoshoot met gesloten ogen ziet er ook niet uit.
    "Je stem was beter, schat, maar je meot aan die houding werken. Openstaan en bereikbaar zijn voor je publiek," Vervolgt hij. Houding, dan moet je net mij hebben. Ik sta altijd rechtop. Dat is beter, vooral omdat je dan actiever lijkt.
    "Waarom ben je zo afgesloten?" Ik krijg een beetje het idee dat ik dit allemaal niet hoef te horen. Helaas wint mijn nieuwsgierigheid het en ik blijf staan.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:38 ]

    Brutus schreef:
    Nevil Hamilton
    Blijkbaar konden ze mijn hulp niet apprecieren. Ik liep de meisjes toch achterna, omdat ik het rooster nog in mijn hand had. Ik gaf het aan Hailey en zonder een woord te zeggen draaide ik me om en liep richting de grote groep waar ook mijn broer bij stond. Ik begroette James en Alexander kort en ging daarna bij Chayenne staan. Ik gaf haar een knuffel. Zij was een van de enige mensen die ik vertrouwde en waarmee ik ook een band had.

    [PSSSH. Nevil is echt een schatje :3]


    [Idd, op die foto is hij wel cute. ;D]

    Hailey
    'wacht hier dan oke?' zei ik. Wel flauw dat ze niet mee terug liep, maar het is ook mijn eigen schuld. Toen ik op weg was naar Nevil zag ik dat hij achter ons aan lliep, hij drukte het rooster in mijn handen en liep zonder iets te zeggen weg. Nee he, eerste dag, en er is gelijk al iemand boos. Ik wilde hem achterna lopen om sorry te zeggen maar zag dat hij al met een grote groep mensen zat te praten. Daar ging ik dus echt niet heen, ik kom hem nog wel een keer tegen. Ik begon weer terug te lopen naar Elianne. 'hij is boos op me.' zei ik met een zucht tegen haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    Ik geef Nevil ook snel een knuffel, en kijk hem aan. 'En hoe was jouw vakantie?' vraag ik aan hem. Mijn leren jasje heb ik ondertussen in mijn converse tas gepropt, en ik sta dus in mijn zebraprint haltertopje.


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    Ik kon het nog slikken dat hij me op mijn gesloten ogen wees, want ik wist dondersgoed dat dit niet goed was, maar ik moest het nog leren. Toch zou ik mijn droom niet zo snel opgeven, ik had het nodig… om te overleven.
    ‘Je stem was beter, schat, maar je meot aan die houding werken. Openstaan en bereikbaar zijn voor je publiek.’ Mijn gezicht leek opeens een hardere blik te hebben, niet omdat hij dit zei, maar omdat hij me alweer “schat” noemde. ‘Luister eens,’ begon ik op een humeurige en kattige toon, maar voordat ik ook maar verder kon praten, kwam hij er al tussendoor.
    ‘Waarom ben je zo afgesloten?’ Dat gaat hem niets aan. De kwade blik verdween van mijn gezicht en in plaats daarvan kwam er een dodelijke, ietwat met een verdrietige ergens diep binnenin. Echter wilde ik dit niet laten merken en ik voelde weer van alles op komen, ik stond op en schopte tegen de eerste het beste ding dat ik tegenkwam – dat een losse klapstoel was. Deze vloog tegen de muur en ik liep daarna snel door naar de deur, maar toen draaide ik me om en keek hem aan.
    ‘Moet ik echt alles drie keer zeggen bij jou? Ik had toch echt gezegd dat je niets meer te weten over mij zou komen.’
    Ik had het meisje die bij de deur stond al zien staan, maar ik lette niet op haar. Waar bemoeide hij eigenlijk mee? Wil ik echt dat hij me verder leert mijn stem te controleren en te verbeteren en verbeteren..? Ik wil heel graag mijn droom waarmaken, maar...

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -oh wacht, ik pas het aan-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    "Muziek is ook geweldig," zei ik lachend.
    Altijd als ik me rot voelde ging ik dansen. Ik hield ervan om nieuwemoves te bedenken en dat kon ik goed doen als ik boos was.
    "Eey, vrijdag zijn m'n ouders weg. Misschien geef ik wel een party. Onze feesten van vorig jaar waren altijd een succes!" zei ik tegen James.
    Ik zag dat Nevil zich bij ons had gevoegd.
    "Waar ging dat over met die twee meiden?" vroeg ik hem nieuwsgierig.


    Me so good.

    Leya Eden Barlow
    'Dit is nu ongeveer mijn 3de jaar. Ik vond de lokaalen altijd best snel, en als je verdwaalt raakt help ik je wel,' glimlacht Alex. 'Mijn persoonlijke TomTom,' grinnik ik. 'Ik ben meestal al blij als ik zonder te verdwalen de IKEA uitkom,' zeg ik lachend. 'Maar goed, dat ligt waarschijnlijk aan mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne Ever Jhonson

    'Valt vast wel mee' Zij ik terwijl ik bedacht waar ik heen wouw, er was buiten ook een sportveld toch? daar zouden we heen kunnen 'Je weet niet heeel toevallig de weg naar het sportveld?' vroeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling