• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@TheRumIsGone, Alex kan zich voorstellen aan Leya (:?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oke ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    James

    Ik ging weer staan "Heey Chayenne" zei ik toen ik weer stond. Erna gaf ik antwoord op de vraag van Christian "Mijn vakantie ging wel mijn zusje zat weer is in de problemen en dat kon ik weer eens oplossen aangezien ze bij mij woont maar verder was het wel leuk"." Erna keek ik naar de mensen die ook erbij kwamen staan "Ik ben trouwens James" stelde ik me voor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexander

    Ik kijk op als iemand 'Hee' hoor roepen, en zich vervolgens voorsteld en vraagt wat voor richting we doen, 'Ik ben Alex, en doe Zang & Instrumentaal' Stel ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    Het werd nog duidelijk dat ze nieuw hier waren toen ze allebei schrokken om mijn vraag. Ik lachte naar hen.
    "Ik verdwaalde ook meteen op mijn eerste dag hier. Waar moeten jullie heen? Ik kan jullie wel de weg wijzen."
    Ik herrinnerde me mijn eerste dag nog. Chris had het te druk met zijn vrienden en had niet in de gaten dat ik hem kwijt was geraakt. Ik was blijkbaar het hok van de concierge ingelopen en toen de deur dichtviel, kreeg ik die niet meer open.. Het duurde uren voordat ik werd bevrijd. Ik had er een trauma aan overgehouden.


    Me so good.

    Hailey
    'waar moeten jullie heen?' vroeg hij. Dit wilde ik dus niet horen, als we iets zouden zeggen zal hij ons er waarschijnlijk heen brengen. En aangezien ik nooit op mn gemak ben bij veel mensen heb ik daar niet veel zin in. Ik keek naar Elianne, wachtend op wat zij zou zeggen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:58 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Mijn ouders hadden me meegesleurd naar Spanje' grinnik ik, en haal een hand door mijn haar. 'Ze hebben daar wel leuke clubs' zeg ik, en zet dan snel mijn haar in een staart. Daarna keek ik dan anderen weer aan. 'Klinkt leuk' zeg ik tegen Leya.


    El Diablo.

    [Ik ben op het moment bezig met de story aan te maken, de personages erin te zetten en daarna een plattegrond te maken :’D Als ik het klaar heb, waarschuw ik iedereen. :3]
    Nana Shizuko Rose
    ‘Dat is er een van dat pop/punk duo, toch?’ En alsof het niet erger kon worden, hoorde ik iets plagend in zijn stem. Vond hij dit leuk? Ik gromde even toen hij een hand door zijn haar haalde en me weer “schat” noemde.
    ‘Luister, ik heb je mijn naam genoemd en geloof me, dat is al meer informatie dan dat ik je wilde geven, dus noem me bij mijn naam in plaats van me telkens “schat” te noemen.’ Fijn, als hij zo door zou gaan zou ik al helemaal willen flippen, maar aangezien ik mijn droom hierdoor niet wil verpesten, perste ik een glimlach op mijn lippen en dwong mezelf hem enigszins “aardig” aan te kijken.
    Shallow.’ Zei ik alleen als antwoord op welke titel hij wilde weten, toen draaide ik me weer terug naar de microfoon en ademde rustig vanuit mijn onderbuik verder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    Ik wist dat James problemen had met zijn zusje die bij hem woonde.
    "Dat is vervelend. Ik hoop dat jullie toch allebei van jullie vakantie hebben kunnen genieten."
    Het meisje had zich voorgesteld als Leya.
    "Ik ben model en ik doe aan dans," antwoordd ik op haar vraag.
    Toen ik over mijn schouder keek, zag ik mijn broertje. Met twee meisjes. Dat had hij goed voor elkaar gekregen. Ik trok een wenkbrauw op toen Nev mijn blik ving. Verklaar u nader Nev.


    Me so good.

    Elianne

    Ik besloot te wachten tot Hailey wat zou zeggen, maar waarschijnlijk had ze het zelfde idee gehad, het was veel makkelijker om gewoon iemand anders te laten praten, vooral tegen iemand die ik niet kende, 'Ehm.. Ik zou het niet weten' Gaf ik beschamend toe, ik had het rooster nog niet doorgekeken en dat was ook niet echt handig geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    Een jongen met donker haar zegt tegen Chris hoe zijn vakantie ging en stelt zich vervolgens voor als James. 'Ik ben Alex, en doe Zang & Instrumentaal,' zegt een andere jongen met blond haar. 'Misschien zitten we dan wel in dezelfde groep,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Ik ben model en ik doe aan dans,' beantwoordt Chris mijn vraag nog waarna hij over zijn schouder kijkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nevil Hamilton
    "Ehm.. Ik zou het niet weten," zei het ene meisje.
    "Als je me je rooster laat zien dan kan ik het je uitleggen," zei ik. "Ik ben Nevil trouwens, maar jullie mogen me Nev noemen."
    Ik stak als beleefd gebaar mijn hand naar ze uit. Vanuit mijn ooghoekenzag ik Chris naar me kijken. Hij trok veelbetekenend zijn wenkbrauw op en wiebelde er toen mee. Ik kon die blik. Ik had heel wataan hem uit te leggen straks.


    Me so good.

    James

    "Dat is vervelend. Ik hoop dat jullie toch allebei van jullie vakantie hebben kunnen genieten." zei Christian. "Nadat alles opgelost was was het wel gezellig maar soms ben ik blij dat ik daar gewoon even weg kan" gaf ik eerlijk toe. "Gelukkig vergeet ik met muziek alles wat eraan de hand is dus dat is wel een voordeel" zei ik met een een glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amen Raphael Elyon
    Met een kleine grijns zette ik het nummer op. Daarna sprong ik van het podium, nam plaats in een van de stoeltjes en keek geamuseert toe.
    'en let ditmaal op je ademhaling en timing,' waarschuw ik nog. Zelf heb ik ademhaling technieken al geperfectioneerd. ik zat al twee jaar hier op school. het eerste jaar was het moeilijkst, mijn dans-jaar. Iedere stap moewst perfect zijn en ik was elk vrij moment ind e dansstudio te vinden. als ik Broadway opwilde hoorde daar ook het dansen bij. Veel routines van musicals zaten er sinds dit jaar gewoon ingeprogrameerd.
    De reden waarom dit jaar zo makkelijk voor me word is omdat ik halverwege mijn eerste jaar, begon te zingen ondr mijn dans oefeningen. Op Broadway zou ik beiden tegelijk moeten gaan doen, ik had mijn ademhalingstechnieken toen al hard geoefend. Dit jaar was meer een lui rust-jaar.
    Mijn gedachten werden onderbroken door Nana, die begon te zingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ich bin essen. Chris & Nev reageren even niet]


    Me so good.