• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    Ik besloot zijn hand te schudden, hij leek me wel aardig. 'Hailey' zei ik. Ik wilde mijn rooster niet laten zien, maar ik kon het moeilijk verstoppen aangezien ik het in mijn handen hield. 'Ehm, nou, hierzo' zei ik en gaf hem uiteindelijk mijn rooster. Ik trok snel een sorry blik naar Elianne, ik wist dat zij dit ook niet leuk vond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    'Ik hoop het' Zeg ik grijnzend tegen Leya, en kijk even naar de rest van de mensen om me heen, ergens was ik best alleen omdat iedereen met iemand stond te praten.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Ik hoop het,' zegt Alex grijnzend waarna hij even naar de rest kijkt. 'Zit je eigenlijk allang op deze school?' vraag ik aan Alex. 'En duurde het lang voordat je door kreeg hoe het gebouw in elkaar zit? Ik heb namelijk niet echt een heel goed richtingsgevoel,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik kijk nu ook even naar Nevil, die met twee meisjes loopt. Ik grinnik, en draai me weer om. Ik heb nog steeds mijn tas om mijn schouders, die breng ik straks wel naar mijn kamer. Ik zet mijn tas op de grond, en kijk de anderen aan.


    El Diablo.

    [Cheryl Dolores-Ann Mason meldt zich! Wie is waar, wie is bevriend met wie en wie praat met wie? (:]

    [Chayenne is volgens mij bevriend met iedereen die er al zat en wie ze is tegen gekomen..]


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    Hij zette met een kleine grijns het nummer op en sprong daarna van het podium, nam plaats in een van de stoeltjes en keek geamuseerd toe. ‘En let ditmaal op je ademhaling en timing,’ waarschuwde hij me nog, voordat ik begon met zingen.
    ‘Oh oooh oh… If I knew this was goodbye, would I’ve kissed you longer or punched you in the face? And if I knew you wouldn’t cry, would I saved it for a rainy day, so you couldn’t see my pain…’
    Het klonk eerst zacht en onzeker, maar daarna kreeg ik meer grip op mijn stem en voelde ik me zekerder worden. Mijn ogen had ik automatisch weer dichtgedaan en mijn slanke vingers lagen om de microfoon, ik voelde de koelte tegen mijn handen aan en ik begon me kalmer te voelen.
    ‘Pretty faces can be shallow… Oh ooohh ohh… Shallow… Ooh ooh.. A romance without the mystery, I gave my all and you killed the best of me. When you’re done with your fantasy, maybe you wake up and remember me…’ Het lied kwam bijna tot een eind.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je kan je bij Amen en Nana voegen? :Y) Nana is singing and amen is freaking out because he doesnt know anything.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Dit is nu ongeveer mijn 3de jaar' andwoord ik glimlachend 'Ik vond de lokaalen altijd best snel, en als je verdwaalt raakt help ik je wel' Zeg ik glimlachend. Toen ik hier voor het eerst kwam had ik de lokaalen altijd snel gevonden, dat was het probleem niet, ik kwam vaak gewoon te laat opdagen met als excus dat ik verdwaalt was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk toe. okay, beter. Har stem was eerst wat onzeker, timing is beter... Nu ergerde ik me alleen aan haar houding. Door haar donkere ogen gesloten te houden tijdens eht lied sloot ze zich af van het publiek. als eht voor een paar seconden was, was eht niet erg, maar dit...
    Ik bleef stil en leunde achteruit in het stoeltje. toegegeven, ze had een mooie stem.
    toch, ik wilde meer weten van haar. Ze maakte me nerveus, het was eng om zo weinig te weten. Dit beviel me niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    { Heb ik veel gemist? Moet zo wel naar feestje maar kan op mobiel! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    Dit was juist de reden waarom ik niet veel prate en me vaak alleen ergens verstopte, praten was niet één van mijn stere punten. Als ik dit ooit in een film moest gaan gebruiken was het kleine meisje snel achter het andere meisje gekropen of had snel weggerend, presies wat ik overweeg te gaan doen, snel wegrennen. maar dat leek me niet al te slim.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    Ik schudde Hailey's hand en bekeek haar rooster. -Geen idee waar ze heen moeten dus ik zeg maar wat-
    "Ah, je bent zangeres," zei ik tegen Hailey toen ik haar rooster bekeek. "Je kunt gaan oefenen in de muziekruimtes, die zijn die kant op."
    Ik wees een kant uit.
    "Als je wilt kan ik met je meelopen, maar ik wil het je ook wel uitleggen."


    Me so good.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Ik opende mijn ogen, het was misschien een irritante tic dat ik nerveus was of dat ik me wilde concentreren. In ieder geval, toen ik mijn donkere ogen op hem richtte, zag ik hem nog net achteruit leunen. ‘Het begin lukte niet echt, dat was… onzeker,’ Dat laatste mompelde ik meer dan dat ik überhaupt tegen hem sprak, maar toen liet ik de microfoon los en ging weer rustig op het podium zitten.
    ‘Toch heb ik het idee dat het deze keer beter was, of heb je nog kritiek?’ Ik kon het ervan af krijgen een lichte grijns op mijn lippen te laten, terwijl ik op zijn antwoord wachtte. Het was duidelijk, hij zou me trainen zodat ik beter zou worden. Ik wist het nu al, en het maakte me niet uit wat hij ervan vond, hij deed het maar gewoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.