• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "En hoe was jouw vakantie?" vroeg Chayenne.
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Chris heeft me van het ene, naar het andere feestje gesleurd. Nogal vermoeiend, maar ik heb interessante mensen ontmoet. Verder ben ik begonnen aan een gigantisch schilderij. Ik ben van plan het met graffiti te bespuiten. Hoe was jouw vakantie?"
    Ik hoorde Chris praten over een feest dat hij vrijdag zou gaan geven. Hij zag me en vroeg me naar de twee meiden.
    "Ik was gewoon aardig en wilde ze de weg wijzen, maar ze hadden geen zin in hulp ofzo?"
    Chris begon me meteen uit te lachen. Dat was weer typisch Chris.

    [Ben douchen, klaarmaken etc. Kan wel even duren voordat ik terug ben]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:47 ]


    Me so good.

    Alexander

    'Ik vind het al knap als ik levend uit de IKEA kom, het is gewoon de plek om te verdwalen' Zeg ik grijnzend, eigelijk had ik zin om weer eens één van de studio's op te zoeken en te zingen.


    Don't be like the rest of them, darling

    James

    "Dat is het zeker" zei ik lachend.
    Ik schreef mijn eigen nummers en eigenlijk vergeet je dan alles om je heen.
    "Dat moet je echt doen en dat waren ze zeker en dat worden ze dit jaar vast en zeker ook weer" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hailey
    'volgens mij is hij wel boos' zei ik, maar ik werd gelijk blij toen ik hoorde wat ze erna zei. 'oh ja leuk! Sport jij ook veel?' vroeg ik vrolijk. 'kom, dan halen we eerst de plattegrond om de sportvelden te vinden' zei ik en moest automatisch lachen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Vraagje, iets gemist? XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    "Chris heeft me van het ene, naar het andere feestje gesleurd. Nogal vermoeiend, maar ik heb interessante mensen ontmoet. Verder ben ik begonnen aan een gigantisch schilderij. Ik ben van plan het met graffiti te bespuiten. Hoe was jouw vakantie?" zegt hij. 'Klinkt interresant' glimlach ik. 'Even kijken, naar Spanje gesleurd door mijn ouders, veel feestjes gehad omdat ze natuurlijk beroemd zijn, de Harry Potter serie helemaal uitgelezen op het strand.' zeg ik. 'Saai hé?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Leya Eden Barlow
    'Ik vind het al knap als ik levend uit de IKEA kom, het is gewoon de plek om te verdwalen,' grijnst Alex. Ik lach even. 'Daar heb je helemaal gelijk in,' zeg ik lachend. Dan glimlach ik even naar de jongen die er bij is komen staan en iets tegen Chris zijn. 'Ik ben Leya,' zeg ik vriendelijk tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reactie verwijderd.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:56 ]

    IHeartMusicc schreef:
    [ Vraagje, iets gemist? XD ]


    [niet echt a. Taylor staat nog steeds bij de grote groep (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    Vervolgens flipte Nana even. Ze schopt een klapstoel tegen de muur aan en liep naar de deur, waar een tweede meisje stond.
    ‘Moet ik echt alles drie keer zeggen bij jou? Ik had toch echt gezegd dat je niets meer te weten over mij zou komen.’
    'A boy can try,' zong ik zachtjes. Ik had de verdrietige blik in haar ogen opgevangen en het maakte mijn nieuwsgierigheid alleen maar groter.
    'Je verbergt dingen, het is te zien in je ogen. Het is niet gezond om alles binnen te houden.'
    Ik liep weer naar de twee toe, na een snelle knipoog naar het nieuwe meisje. Daarna richte ik me op Nana.
    'Probeer in elk geval die houding van je te veranderen. Zing desnoods je gevoelens er uit. Maar zo komen we nergens met jou.' Ik haal mijn schouders op en bied mijn hand aan aan het meisje.
    'Amen R. Elyon,' zeg ik met een grijns. 'Dit is Nana Rose.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Thanks ]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ondertussen was mijn telefoon afgegaan en had ik een gesprek. 'Oke, ja doei,' zei ik nog licht pissig tegen Samantha. Ik zette mijn IPhone weg en keek de andere aan, 'Sorry, ik ben Taylor trouwens,' zei ik tegen ze. Chay was al met iemand in gesprek geraakt, even als de andere.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elianne Ever Jhonson

    Ik liep een stukje door de school heen, met Hailey naast me en we vonden gelukkig ergens in een pak tegen een muur een plattegrond van de school, iets waar ik blij mee was maar ik was niet echt vanplan om de heledag met een kaart voor mijn neus rond te lopen. 'Oke.. Dan moeten we die kant op' Zij ik terwijl ik naar een deur links van ons wees en de kaart in mijn zak stopte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Escritura; Ik verander wel als je sneller bent met een post. (:]

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Moet ik echt alles drie keer zeggen bij jou? Ik had toch echt gezegd dat je niets meer te weten over mij zou komen," Haar stem klinkt woedend. Ze loopt van voren richting de deur waar ik vlakbij sta, in haar weg trapt ze een klapstoel om ver. De woede verbaasd me. Waarom is ze zo boos? Ik weet niet wat er allemaal voor gevallen is, maar.. Hoewel, zelf kan ik ook niet helemaal super tegen kritiek.
    Het allerliefste krijg ik zelfs geen kritiek. Mijn moeder zegt dat ik het van haar heb. Als zij iemand opmaakt voor een modeshow of film en krijgt dan kritiek van de mensen die kijken of van de ontwerpers kan het ook wel eens fout aflopen.
    "A boy can try," De jongen zingt het zachtjes. Proberen mag en kan, maar je kan ook te ver gaan. "Je verbergt dingen, het is te zien in je ogen. Het is niet gezond om alles binnen te houden," Ik heb zin om mijn mond open te trekken. Als een meisje ergens mee zit, vertelt ze dat echt niet tegen de eerste beste jongen.
    De jongen knipoogt naar me en kijkt dan naar het meisje.
    "Probeer in elk geval die houding van je te veranderen. Zing desnoods je gevoelens er uit. Maar zo komen we nergens met jou," Even gaan zijn schouders omhoog en wendt zich daarna tot mij.
    "Amen R. Elyon," Hij steekt zijn hand uit, ik neem 'm aan en schud zijn hand. "Dit is Nana Rose,"
    "Cheryl Delores-Ann Mason, noem me maar Cheryl," Zeg ik tegen hem met een vriendelijke glimlach.