• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {@Annemellark- Yeah ^^ is goed ;P
    @LikeAWeasley, is goed, naar wie? Elianne of Alex?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ @TheRumIsGone maak mij eigenlijk niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hailey
    Ik besloot terug naar mijn kamer te gaan, zoveel was er niet te doen in de aula. Natuurlijk verdwaalde ik weer, wat verwacht je dan in zo'n groot gebouw. In mijn eigen huis vind ik de weg soms nieteens. Na een paar minuten vond ik mijn kamer en liep naar binnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@LikeAWeasley, mij ook niet Xd.. Stuur maar naar Alex ^^ I like your username..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    Er was niemand waarmee ik kon en wilde praten dus ik besloot mijn kamer te zoeken, ik verdwaalde een paar keer maar onderkte daardoor wel een paar pleken waar ik ongesoord zou kunnen zitten en vond de kamer, toen ik de deur opendeed merkte ik ook dat er iemand anders in de kamer was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    De deur ging open en ik keek op. Er stond een meisje, het eerste wat me opviel waren haar ogen. Die hadden een blauwgroene kleur, het stond haar echt heel mooi. Ik stond op en liep naar haar toe. 'eh ik ben Hailey' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand uitstak.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 11:21 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James Andrew Night

    We waren aangekomen bij het bekende gebouw en snel stapte ik uit en pakte mijn koffers. Ik zei gedag tegen mijn broer en liep naar binnen. Algauw zag ik Alex staan en liep naar hem toe. "Hey lang niet gezien" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Ever Jhonson

    'Elianne' stelde ik mezelf voor terwijl ik haar hand aannam, Ze leek me aardig.

    Alexander Eduward McAlister

    'Hey lang niet gezien' Hoorde ik iemand zeggen, en ik zag algauw dat het James was 'Heey James' Zij ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'Elianne' hoorde ik haar zeggen. 'mooie naam!' zei ik ' Ben je nieuw hier of ga je al een tijdje naar Crescendo High?' Ik zal zeker een jaar bij haar op een kamer zitten, en ze leek me een lief meisje. Dan hoef ik niet zo verlegen te zijn.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 11:36 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Dankje, Ik ben nieuw' Andwoorde ik glimlachend terwijl ik mijn spullen op het bed neerlegde, ik wist nooit goed wat ik moest zeggen, en dat was ook nooit echt handig.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 11:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    James

    'Heey James' zei hij glimlachend toen die doorhad dat ik het was. "Maar hoe gaat het eigenlijk?" vroeg ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hailey
    Ze was nogal stil, lag het aan mij? Ik praatte toch niet teveel? 'Waarvoor zit je op deze school?' vroeg ik. Ik hoopte wel dat ze wat meer zou gaan praten. Toen ik naar deze school kwam had ik echt de gedachte dat ik nachten niet zou slapen doordat ik de hele tijd zou kletsen met mijn kamergenote. Zoals het er nu uitzag, zal dat in het begin niet gebeuren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    'Goed hoor, met jouw?' Vroeg ik terwijl ik een hand door mijn haar haalde.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik wil Senario schrijver worden' Legde ik uit, 'Waarvoor zit jij op deze school?' Vroeg ik toen aan haar, waarschijnlijk vond ze het nu al vervelend dat ik niet veel prate, maar ik heb altijd niet veel gepraat waarschijnlijk ook omdat er niet echt iemand was waarmee ik kon praten.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 11:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'Ik wil scenario schrijver worden, waarvoor zit jij op deze school?' zei Elianne. 'gaaf! Hoelang doe je dat al?' vroeg ik. Daarna beantwoordde ik haar vraag: 'ik zing, en daarbij begeleid ik mezelf op de piano. En ik wil denk ik ook een paar acteer lessen volgen'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Goed maar ik hoop nu ik hier ben dat het beter gaat" zei ik. Ik woonde samen met mijn zusje sinds twee jaar en dat zorgde soms nog wel is voor problemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer