• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Bored, somebody up there? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ kleine samenvatting? Was even bij mn oma die is net 80 geworden ;3 ]

    (ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is maar ze zijn allemaal aangekomen en sommige zijn al met iemand aan de praat geraakt.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Eensgelijk. Ik ben Matthew,' zegt de jongen. 'En waarom ben jij hier? Dans of iets anders?' vraagt hij dan. 'Eh, nou,' begin ik aarzelend, 'mijn moeder wil dat ik iets met modellen werk ga doen maar dat vind ik echt helemaal niks. Ik ga liever voor zang en dans. Het enige probleem is dat mijn moeder denkt dat ik me hier op dat modellengedoe ga richten wat ik dus niet ga doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    'Wat heb je er voor over?' vroeg ze zachtjes. Ze had mijn gezicht beet en stond vlak voor me. Uh, okay, persoonlijke ruimte? Knap was ze, zelfs van dichtbij, maar op het moment was ze alleen lichtjes interesant. Ze leek me een afstandelijk persoon.
    'Vast niet genoeg,' lach ik zachtjes. Het feit dat ze zo dicht staat doet me weinig, het is hoogstens wat raar.
    'Ik kan je ook gewoon schatje blijven noemen,' voeg ik toe met een knipoog van mijn blauwe ogen. 'Be-Believe me, baby, I ain't misbehaving,' zong ik er nog plagerig achteraan.
    Het was een raar momentals ik géén Broadway nummer in mijn hoofd had zitten. Als kind spaarde ik al mijn zakgeld op om kaartjes voor een show to kopen, hoe lang dat ook zou duren.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 9:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik gaap even en zoek meteen één van de muziekruimtes op. 'Waar ben je, waar ben je, waar ben je,' mompel ik dan. Als ik één voor één de lokalen af ga kom ik van alles tegen, fotostudio, danszaal, theaterzaal, leslokalen. Van alles en nog wat maar een simpele muziekstudio, ruimte of zo iets dergelijks niet. Uiteindelijk aan het einde van de gang vind ik een grote zaal. In het midden staat een grote vleugel. De zaal is aan het einde van de gang dus ik denk niet dat iemand me snel hoort. Als ik rustig en kalm achter de vleugel ga zitten haal ik even diep adem. Ik heb altijd al last gehad van podium angst, behalve als ik helemaal alleen was. Ik glimlach even en begin dan te spelen. De tonen beginnen zacht maar worden steeds harder naar mate ik speel. De tekst van shelter, het liedje van Birdy komt vloeiend uit mijn mond en vastberaden zing ik het liedje terwijl ik langzaam maar zeker opga in de muziek en mijn ogen sluit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Chayenne verveelt zich..]


    El Diablo.

    Matthew Drew Anderson

    Ik knik begrijpend. 'Hmm dat is moeilijk. Maar ik vind het wel dapper van je. Iedereen zou zijn of haar droom na moeten jagen. ' ik glimlach naar haar. 'Maar je zou ook een zingend en dansend model kunnen worden. ' grinnik ik en haar een hand door mijn haar.

    Hailey Robberts
    Nadat ik mijn spullen had uitgepakt begon ik wat rond te lopen in het gebouw. Het was zo groot! Ze hadden werkelijk alles. Ik vroeg me af hoe ik dit ooit allemaal moest onthouden. Uiteindelijk kwam ik uit in een soort van aula. Ik besloot om op een bankje te gaan zitten en zette ondertussen muziek op. Automatisch begon ik mee te neurien terwijl ik op mijn mobiel zat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    Er waren dit jaar niet heel veel leerlingen bij gekomen. Een paar mensen naast mijn reageerden heel erg overdreven kwaad toen ze hoorden dat we een andere opdracht gingen doen, als kenningsmakings les voor de gene die erbij zijn gekomen. Ik echter, vond het leuk. "Ik ben Chai, en ik geef jullie les in de praktijk." Stelde Chai zich voor aan de nieuwelingen. "De vrouw hier naast me is Xandra, die geeft de theorie." Zegt ze terwijl ze naar Xandra wijst. Het eerste blok praktijk, pauze en daarna theorie. Ze gaat nog een tijdje verder met de uitleg. Als ze klaar is geeft ze ons de opdracht om samen met een nieuw leerling het model gewoon basis op te maken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [O_o .. Kom erachter dat het topic al heel ver is.. Is er nog iets belangrijks gebeurt? & waar kunnen Alexander en Elianne heen ^^ (Elianne is nieuw Alexander niet.. ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Er is weinig gebeurt. Het is kennismakings dag. Lessen beginnen in de middag, iedereen is aan het aankomen bij de school etc. ^^ dus begin maar met een stukje dat ze aankomen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    Toen de auto van Jack het parkeerterein opreed keek in naar het grote gebouw, ik kon niet wachten om er rond te kijken maar was best zenuwachtig, ik was vast één van de kleinsten, ik gaf Jack een knuffel en haalde mijn spullen uit de kofferbak en liep naar binnen.

    Alexander Eduward McAlister

    Toen ik aankwam stapte ik al snel uit en haalde mijn spullen uit de kofferbak en nam afschijd van mijn moeder, toen ik naar binnen liep zag ik al een aantal mensen, ook een hoop nieuwe.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Iemand die met Alex(ander) of Elianne wil praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [@therumisgone misschien wil Elianne bij Hailey op de kamer? ;p ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ @TheRumIsGone James kan ik wel sturen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer