• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik lach kort, en kijk nog naar mijn spiegelbeeld. 'Ik zweer het je, ik moet minder eten' zeg ik, en trek het haltertopje omhoog. 'Serieus' zucht ik.


    El Diablo.

    Dwayne Renolds

    "Leuke naam." Complimenteerde ik haar. "Ik ben Dwayne...maar je mag me altijd tijger noemen."
    Een jongensachtige lach ontsnapte uit mijn mond terwijl ik lachend naar het water keek.
    "Ik maak maar een grapje...Dwayne is goed genoeg." grijnsde ik. "En zangeres hé? Als je beroemd bent kom ik zeker naar een optreden."
    Mijn ogen vonden de hare weer.
    "Als je dat goed vindt natuurlijk."


    Diana Grace Anderson

    "Het is mooi." Zei ik zacht. "Is het makkelijk om te leren?"
    Mijn ogen gleden over de toetsen van de piano en ik vroeg me af of het me wel zou lukken om ook maar iets juist te doen.
    Ik rechtte mijn rug en stak mijn kin ietsje de lucht in, wat typische trekjes waren als ik vastberaden was om iets te doen.
    "Zeg maar wat ik moet doen." Zei ik zelfzeker maar toch nog vriendelijk. "Ik ben er klaar voor, maar of het me zal lukken is wel iets anders."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Grace Harper
    'Hoi Cheryl,' glimlachte ik. 'Ik ben Grace Harper, ik wil scriptschrijver en het liefst ook regisseur worden. Bevalt het hier een beetje?' Zoals altijd liet ik even achterwege dat mijn eerste naam Elizabeth was, voornamelijk omdat ik een hekel aan die naam had.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexander

    'Eerst proberen, dan klagen' Grijns ik en wijs haar de eerste drie noten aan, 'Kun je muziek noten lezen?' Vraag ik glimlachend, ik was gewend aan mensen die het niet konden dus het was niet zo'n probleem maar het scheelde tijd als ze het al wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Actually, my baby Amen is Demisexual.
    But yeah, I love gay people too. *Wacht op Cheryl post*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jermaine

    "Nee Chay, je bent dun genoeg." Zucht ik. Chayenne was echt niet dik. "En trouwens, jongens houden niet van te dunne meisjes hea!" Zeg ik een beetje streng. Ik neem plaats op het krukje wat buiten de paskamers staat.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Sorry, ik was even op Polyvore een setje in elkaar aan het knutselen, wat is zijn laatste post? (:]

    Escritura schreef:
    [Actually, my baby Amen is Demisexual.
    But yeah, I love gay people too. *Wacht op Cheryl post*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    [Actually, my baby Amen is Demisexual.
    But yeah, I love gay people too. *Wacht op Cheryl post*]


    { Cheers for the gay people :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Diana Grace Anderson

    Langzaam schudde ik mijn hoofd.
    "Ik heb ooit eens viool proberen te spelen maar ik slaagde er maar niet in om de noten juist te lezen." Gaf ik toe met opgetrokken neus. "Maar ik denk dat ik niet echt de beste leraar had om me notenleer uit te leggen."
    Ik dacht terug aan de laatste keer dat ik mijn leraar had gezien, de man was woedend het huis uitgelopen omdat ik hem zei dat hij een slechte leraar was.
    Sindsdien had ik mijn viool aan mijn kleinste nichtje gegeven zonder dat mijn ouders er weet van hadden.
    "Ik wil het wel een kans geven." Lachte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Leuke naam.’ Dat klonk in ieder geval beter dan “cute”, verdomde Amen. ‘Ik ben Dwayne… maar je mag me altijd tijger noemen.’ Ik rolde mijn eigen als antwoord op wat hij zei, waarom hadden jongens nooit door als je het irritant vond?
    ‘Ik maak maar een grapje… Dwayne is goed genoeg.’
    ‘Mooi zo,’ zei ik gelijk terug, ‘want er is no chance in hell dat ik je zo ga noemen,’ Grinnik ik. Bij hem lijkt het wel veel gemakkelijker… Hij zegt ook dat het een grapje is, in plaats van er steeds over door te gaan. Bij hem kan ik dit gewoon handelen, ten minste, zo lijkt het… zo voelt het…
    ‘En zangeres, hé? Als je beroemd bent, kom ik zeker naar een optreden.’ Hij keek me weer aan en ik glimlachte abrupt, alsof iemand aan mijn mondhoeken trok of het vanzelfsprekend was dat ik dat hoorde te doen, anders zou ik dit namelijk nooit zo snel doen.
    ‘Als je het goed vind natuurlijk.’ Ik weet waardoor het komt! Vast doordat we het over muziek hebben, over mijn droom, dan kan ik natuurlijk glimlachen… want het gaat niet over hem! Ik glimlach groter en knik dan even. ‘Ja, for sure, dan mag je me komen aanmoedigen,’ Grinnikte ik, wat erg veel op een flirterige gegrinnik leek.
    Fuck hey, what the hell is happening to me?

    [Ik ben over 30 min terug]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    Er schoot me een idee binnen en ik liep gelijk terug naar Elianne die nog in de kantine zat. Ik wist niet hoe ik het deed maar ik liep recht op de kantine af. 'he Elianne ik heb echt een super idee!' zeg ik terwijl ik met een big smile naast haar ga zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Password schreef:
    [Sorry, ik was even op Polyvore een setje in elkaar aan het knutselen, wat is zijn laatste post? (:]


    Vorige pagina schat ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Hmm.. Hopelijk doe ik het beter, maar als mijn zusjes het kunnen kun jij het vast ook' Zeg ik grijnzend, 'Volgens mij.. zit er een boek in mijn tas' Zeg ik terwijl ik aan het bedenken ben waar ik mijn tas gelaten heb. 'Oke, liedjes kan ik onthouden.. Voor de rest is mijn geheugen net een seef' Geef ik grijnzend toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    'He Elianne ik heb echt een super idee!' Zij Hailey terwijl ze met een glimlach van oor tot oor naast me ging zitten, 'Wat dan?' Vraag ik nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling