• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "It couldn't please me more, Than to see you cling, To the pineapple I bring. oh it couldn't please me more," Zingt hij. Ik begin te lachen, mafkees.
    Plotseling stormt Nana binnen, ik verwacht dat ze Amen een uitbrander geeft, maar ze verdwijnt. De opgetrokken wenkbrauw, laat ik weer zakken tot in normale positie.
    Amen begeleidt me de kantine uit, richting een ander lokaal. Wanneer we in het lokaal komen kan ik mijn ogen niet geloven. Het is gewoon fantastisch, naaimachines, stoffen, tekentafels, knopen, alles hebben ze hier! Er komt een grijns op mijn gezicht die er zeker weten de rest van de dag niet meer af gaat.
    "En als dat het geval is, schat," Zegt Amen. "Hoop ik je inderdaad aan de top de zien," Zegt hij met een knipoog. Hij kan flirten zoveel hij wilt, maar ik word er niet warm of koud van.
    "Dus," Begint ik, loop het lokaal in en hang een meetlint om mijn nek. "Als ik mannenkleding ontwerp, wil jij er best in lopen?" Ik grinnik even bij de gedachte dat hij de hele dag in een clownspak loopt.

    { Moet even weg, ben er over een uurtje ongeveer weer! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'jij hebt echt een verslaving aan sjaaltjes' grinnik ik. Zodra mijn handen droog zijn sprint ik naar boven en pak mijn Chanel tasje. Daarna ren ik weer terug naar Jermaine. 'Klaar om te gaan' grijns ik, en zwaai met mijn 4 creditcards.


    El Diablo.

    Diana Grace Anderson

    "Ik doe dans." Zei ik opgewekt en nam plaats op een stoeltje omdat ik nog steeds moe was van het sleuren met de koffers. "Ballet om precies te zijn."
    Mijn ogen twinkelden eventjes blij toen ik over ballet sprak, het was iets wat ik altijd had omdat ik er zo van hield.
    Onbewust ging ik even met mijn hand door mijn haar en keek Alex weer aan.
    "En wat doe jij?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Iets met muziek?"
    Ik sloeg mijn benen over elkaar zodat ik wat beter zat en keek hem afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alexander

    'Ik doe Zang en Instrumentaal' Zij ik glimlachend, 'Maar dat had je vast al gemerkt' Voegde ik er aan toe, het liefst zou ik nog een liedje spelen en mijn vingers weer op de toetsen leggen, is wist genoeg liedjes om te spelen en te veel om allemaal op te noemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan schreef:
    [Dwayne wil wel? Hij is alleen op zijn kamer I'm afraid...Waar is Nana?]

    Nana Shizuko Rose
    Ik haalde een strandjurk uit mijn kast en deed deze aan, deed slippers aan en liep toen de kamer weer uit, waarna ik weer in de lift ging staan. Voor even keek ik naar beneden, de grond leek nu opeens heel interessant en mijn vingers die met elkaar frunnikten ook.
    De lift ging open met een ‘ting’ geluidje en haalde me eveneens uit mijn gedachten, terwijl ik door de gangen liep met mijn rug recht en mijn blik recht voor me, voelde ik me nog steeds onzeker. Iedereen liep van me weg, niemand wilde wat te maken met me hebben, misschien hadden ze nog gelijk ook.
    Ik was zo in gedachten geweest dat ik niet merkte dat ik alweer bij het zwembad stond en ik dwong mijzelf met een glimlach op mijn gezicht mijn slippers en jurk uit te doen en toen in het water te duiken. Het water was koel, maar goed genoeg voor mij op temperatuur, aangezien het vandaag best warm was.

    In het zwembad dus ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Le me is going, ben vanavond laat pas terug, denk ik xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Als jij me uit- en aankleed,' grijns ik. Er is een brede grijns op haar gezicht verschenen door het zien van de lokaal. Onbewust neurie ik de melody van Broadway Baby uit de musical Follies.
    De mode interesseert me weinig, ik raak alleen betrokken als het over Broadway costuums gaat. Broadway is nu eenmaal mijn passie.
    Het zien van Nana heeft het meeste van mijn energie weg genomen. Zo ben ik nu eenmaal. Het ene moment flirt ik er op los emt wie dan ook, het andere moment wil ik mezelf in de opname studio opsluiten met een microfoon.
    Het flirten was ook al iets dat ik vanaf mijn 11de levensjaar deed. De meesten mensen rond me waren er aan gewend. ik meende altijd maar de helft er van, ik vertrouwde mensen maar voor een deel tot ik ze kende, een emotionele band met ze had. Sucks being me.
    Broadway Baby, Learning how to sing and dance, Waiting for that one big chance, To be in a show. De songtekst galmde door mijn hoofd.
    'Wat vind je er van?'

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Heb ik niet, ik denk dat dat deels ook de reden is dat ik een breed genre heb qua regisseren. En jij dan? Jouw zangstijl?' zegt Taylor. 'Hmmm, eigenlijk ook van alles en nog wat maar liever van de wat zachtere liedjes zoals van Ed Sheeran en Jason Mraz,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diana Grace Anderson

    "Ik had een vermoeden." Lachte ik. "Speel nog eens wat."
    Ik popelde om meer te horen, omdat het een echte streling was voor mijn oren.
    "Laat eens zien wat je kan." Daagde ik hem grijnzend uit.
    In een snelle, elegante beweging, stond ik op en wandelde naar de piano die er stond zodat ik toe kon kijken op wat hij zou doen.
    Mijn handen plaatste ik ontspannen in mijn heupen zodat ik wel een tijdje recht kon staan.
    Mijn vader vertelde me vaak dat ik er zo erg vastberaden uitzag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik heb gewoon drie tabs open met Broadway stuff voor Amen. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Traag stond ik op van het bed en bekeek mezelf even in de grote spiegel aan de muur van mijn kamer.
    Ik had een doodnormale trainingsbroek aan en een bloot bovenlijf dat erg gespierd was.
    Het was noodzakelijk om een atletisch lichaam te hebben wilde je het maken in de modellenwereld.
    Nonchalant woelde ik met mijn hand in mijn haar waardoor het een rebels kantje had en glimlachte tevreden bij het zien van het resultaat.
    Omdat ik te lui was om me om te kleden, liep ik zo de deur uit en ging op mijn dooie gemakje naar beneden.
    In gedachten verzonken slenterde ik naar buiten en hoorde het geluid van spetterend water.
    Er moest vast iemand aan het zwemmen zijn.
    Nieuwsgierig liep ik naar het zwembad waar ik niet zo ver vandaan was en keek in het water.
    "Verfrissende duik aan het nemen zie ik?" Merkte ik lachend op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Als jij me uit- en aankleed," Zegt hij met eens grijns en begint een melodie te neuriën.
    "Daar zeg ik geen nee tegen!" Lach ik.
    Het is even stil en ik loop door het lokaal. Er is één ding dat ik zeker weet; Hier zal ik vaker te vinden zijn dan waar dan ook. Amen lijkt in gedachten verzonken en daar maak ik goed gebruik van. Ik loop naar een rek met verschillende mappen. In sierlijke letters staat er op geschreven; Ontwerpen. Voorzichtig blader ik door de ontwerpen heen. Er staan verschillende prachtige ontwerpen. Gelukkig staan er geen namen bij, behalve.. Er staat een tekening met in de hoek een krabbeltje. De tekening is best amateuristisch vergeleken bij hoe ik teken.
    "Wat vind je er van?" Ik kijk even verward aan.
    "Dit lokaal is helemaal fantastisch!" Roep ik enthousiast en bekijk de letters is de rechterhoek opnieuw. Volgens mij staat er echt Amen! Ik begin hard te lachen en sla snel een hand voor mijn mond.
    "Amen, volgens mij heb jij wat uit te leggen," Ik draai de map om, zijn richting in. "Is dit van jou?" Ik wijs op de tekening.

    [Oh, Nyssa, schat, zou je straks, als je tijd hebt, zo lief willen zijn om de RPG story in de begin post te zetten? ^^" *Te lui om het telkens op te zoeken in mijn abo's*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Ik heb gewoon drie tabs open met Broadway stuff voor Amen. (cat)

    [Hahaha, gaaf! Ik wilde dat liedje luisteren, maar mijn internet doet kut, ik hoor geen geluid of zo? Echt heel raar, want de speakers staan wel gewoon aan daarvoor..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.