• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Ik vind dat een artistieke school geen uniform nodig heeft. Maar wacht, je deed toch modellen werk? Hoe kan je daar een uniform dragen,' mompelt Taylor. 'Ik ging hier voor ook niet naar een artistieke school maar naar particuliere school,' leg ik uit. 'En dat modellenwerk deed ik na schooltijd of in het weekend,' voeg ik er aan toe. Ik zucht even als ik er aan denk hoe weinig vrije tijd ik toen had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    ‘U heeft compleet gelijk,’ Wat krijgen we nou? Die verdomde Elyon geeft gelijk toe? Wat een watje!
    ‘Maar ziet u, mijn voorbereidingen in het zanglokaal werden deze ochtend helaas onderbroken.’ Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat hij achteruit leunde in de stoel. Are. You. Fucking. Kidding. Me? Waag het eens op mij af te schuiven, mannetje! Ik weet nu al precies waar dit naartoe gaat…
    ‘Ik weet zeker dat u het op prijs stelt dat ik een arme, verwarde mede-studente eerst heb geholpen. Daarbij zijn er vandaag zoveel nieuwe leerlingen die me om hulp vroegen… I'm sure you'll understand, Mrs,’ Toen was hij stil, maar ik zag een glimlach op zijn gezicht geplakt en ik kijk gelijk met mijn mond open en vernauwde ogen naar hem. What the- ? ‘Dit meen je niet, he?’ mompelde ik naar hem, terwijl ik hem daarna beledigd aankeek. ‘Ik hoop toch echt niet dat je dit allemaal op mij –’
    ‘Nana, ik dacht toch echt dat ik in gesprek was met Amen Elyon, en niet jij,’ Sprak de directrice. ‘Ik heb je alleen binnen gelaten omdat ik je in de gaten wilde houden,’ Waarna ze terug naar Amen keek met een klein glimlachje. Waar komt die glimlach opeens vandaan? Kiest ze kanten?! Mijn mond viel letterlijk bijna open.
    ‘Natuurlijk Meneer Elyon, het is goed als je behulpzaam bent naar andere leerlingen, maar laat de volgende keer daarbij niet je opdracht erbij in schieten, goed?’
    Oke, nu kon je me echt neerslaan met een knuppel. Wat was er net gebeurd? Wat een retenlikker zeg, hij slijmt gewoon bij haar met zijn lieve woordjes! Ik krijg hem nog wel...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik knik, 'Ik begrijp het,' zeg ik dan. Het vast moeilijk moeten zijn geweest, voor haar dan. 'Dus vertel eens iets meer over jezelf.' zeg ik uiteindelijk. 'Ik wil wel weten met wie ik te maken heb,' grinnik ik even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liberty April Ramirez

    Ik had het hele gesprek gevolgd en mijn mond stond nu letterlijk open van verbazing. Ik kon wel kotsen hoe de directrice zo snel was omgepraat. 'Ben je serieus,' mompelde ik. Geen wonder dat ik naar de directrice moest inplaats van dat kind. Slijmbal. Ik zuchtte even en ging achterover zitten terwijl ik wat aan het neuriën was. Het meisje heette dus Nana en de jongen Amen. Hmm, notitie aan mezelf. Val nooit voor die charmante glimlach van Amen Elyon.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:08 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    'Ik begrijp het,' zegt hij. 'Dus vertel eens iets meer over jezelf, Ik wil wel weten met wie ik te maken heb,' grinnikt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Vertel maar wat je wilt weten,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    'No problem, Mrs,' zeg ik, met een knipoog richting Nana. Haar ogen zijn vernauwd, alsof ze verwachtte dat ik haar naam zou noemen. Ik ben gladjes, niet dom. Dit is nu eenmaal de showbusiness, met harde worden kom je maar zo ver, dat was bewezen.
    Ik kon gewoon zien in Nana's donkere ogen hoe ze over het geslijm dacht. Dat zal één van de eerste tips worden.
    'Now if you'll excuse me, ik wil de rest van de les niet missen mevrouw.'
    Ik stond op, gaf een glimlach aan Nana en liep het knatoortje uit.
    Het andere meisje zat op één van de stoeltjes.
    'Ah, ook op weg naar 'The wicked Witch'? vroeg ik zachtjes zodra de deur dicht was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    Toen het meisje en Alex weg waren ging ik achter de piano zitten. Ik koos een random lied uit en begon te spelen.

    I wanted you bad
    I’m so through with it
    Cuz’ honestly you turned out to be the best thing I never had
    You turned out to be the best thing I never had
    And I’m gon’ always be the best thing you never had
    I bet it sucks to be you right now


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Vertel maar wat je wil weten,' glimlacht ze naar me. Ik denk na en weet uiteindelijk wat ik wil weten, 'Het gene wat je kwijt wil over jezelf,' zeg ik en denk dan na. Ik zou zelf niet echt mijn diepste geheimen willen zeggen. Dat is gewoon vaag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [waar staat de school eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [New york ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [new york volgens mij]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liberty April Ramirez

    'Zo wicked klinkt ze anders niet,' zeg ik zacht en kijk hem aan, 'Je hebt je er goed uitgewerkt,' moest ik eerlijk toegeven en kijk naar het meisje die daar nog was. Slijmbal. Ik zucht en vraag me eerlijk gezegd af hoe ik het moet afhandelen? Ik zucht even en ga weer achterover zitten terwijl ik de jongen aan kijk, 'Liberty,' zeg ik uiteindelijk, 'Amen is 't niet?' Vraag ik en draai me zijn richting op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Kak..moet wat maken dus ik ben max. halfuurtje weg maar dus ik reageer zometeen ;cc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘No problem, Mrs,’ zei hij, met een knipoog richting mij. ‘Now if you'll excuse me, ik wil de rest van de les niet missen mevrouw.’
    Hij stond op, gaf als slag op de vuurpijl nog een glimlach aan mij en liep hiermee het kantoortje uit, waarna de deur dicht ging. Ik keek de directrice dodelijk aan, maar stak toen mijn vinger op als teken dat ze even moest wachten. ‘Even een seconde, hoor, ik ben zo terug.’
    Ik liep snel in de richting van de deur en hoorde de directrice duidelijk zuchten, blijkbaar liet ze me voor deze keer. ‘Elyon!’ Ik stond in de deuropening en ramde hem met mijn hand tegen de muur aan, waarna ik zijn shirt vastpakte. ‘Amen is het niet?’
    Toen ik zijn shirt vasthad, keek ik even naar het meisje om die er zat. ‘Even een seconde hoor, dan is deze slijmbal weer voor jou,’ Het kwam er ruw en geirriteerd uit, waarna ik me weer naar hem omdraaide.
    ‘Als je nog een keer zoiets flikt, dan ben je niet blij dat je me ontmoet hebt…’ siste ik liefjes uit mijn zachtroze mond, terwijl ik hem uitdagend aankeek vanonder mijn wimpers. ‘So, stop to suck up to everyone.’
    ‘Nana, je seconde is voorbij! Kom weer terug het kantoor in, anders mag je de middag doorbrengen in het straflokaal.’ Haar stem klonk ijselijk normaal, alsof ze toch wel wist dat ik terug ging naar binnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Eh, ik ben dus Leya en ik ben 17. Ik woon samen met mijn broer en moeder in Los Angeles dus ik ben nogal ver van huis maar daar heb ik geen problemen mee. Ik ben nogal een fan van chocoladekoekjes, nog een reden waarom model zijn niet bij mij past. Ehm, ik heb in L.A. mijn eigen auto. Wiskunde is echt verreweg mijn slechtste vak en eh, ik weet voor de rest niet echt,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered