• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mensen, willen jullie serieus even gaan reageren op de mensen die een samenvatting nodig hebben, een vraag stellen om te meeten, etc? Want het irriteert mij - en andere die de vraag stellen vast ook - mateloos. Ik heb het namelijk al een paar keer gevraagd of jullie hierop willen letten.
    Dank u voor de medewerking.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Goddamn, ik heb bijna een heel topic gemist. Wat is er gebeurd kleine samenvatting? Oja, waar kan ik inspringen ]


    [Taylor staat nog bij Leya (: Laatste reactie staat op de 1e pagina]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    'ik weet het niet precies, lang in ieder geval.' zeg ik een beetje verlegen. 'mijn ouders zeggen altijd dat ik langer kan zingen dan praten.' grinnik ik erachteraan. Ze waren altijd heel trots op mijn talenten voordat ik zei dat ik naar deze school wilde, daarna vonden ze het maar niets dat ik goed kon zingen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    Ik lach, en haal daarna mijn schouders op. 'Nog niet' zucht ik, en kijk naar het scherm van zijn macbook. Ik speel even met een van mijn zwarte lokken, en kijk naar Jermaine. 'Maar geloof me, ik ben niet meer dan cutie, zoals hij me noemt' zucht ik.


    El Diablo.

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    'Heb ik niet, ik denk dat dat deels ook de reden is dat ik een breed genre heb qua regisseren. En jij dan? Jouw zangstijl?' zegt Taylor. 'Hmmm, eigenlijk ook van alles en nog wat maar liever van de wat zachtere liedjes zoals van Ed Sheeran en Jason Mraz,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jermaine

    "We nodigen hem uit op je sweet sixteen en je krijgt de avond van je leven met hem." Zucht ik dromerig. "En als we het toch over je sweet sixteen hebben, we moeten het thema nog beslissen." Zeg ik terwijl ik opsta om de balkon deuren open te gooien, het werd warm hier.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ Dankjewel ! ]

    Taylor

    'Hmmm, eigenlijk ook van alles en nog wat maar liever van de wat zachtere liedjes zoals van Ed Sheeran en Jason Mraz,' zegt ze met een glimlach. Ik kijk haar aan en knik, 'Mooi,' zeg ik eerlijk en kijk haar even aan.

    [ Kan ik ergens naar toe met Liberty? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Lizz, als niemand wilt meeten - wat ik trouwens erg irritant vind - dan kunnen we wel doen dat ze elkaar onderweg weer zien? 8D Het is nog geen drie kwartier later, maar goed.. Anders kunnen we wachten totdat we een ons wegen.
    En Nana moet nu toch naar de directrice.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@IHeartMusicc, kies maar Amen of Nana ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Laten we Amen, Nana en Liberty gewoon bij elkaar zetten? ^^
    Waar zit dat directice's kantoor?]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Ik kan Lib. ook wel naar de directie sturen. Komen ze haar daar tegen ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Hmm.. Zoiets zeiden mijn ouders ook altijd, ik was in iedergeval een grote plaag' Zeg ik grijnzend terwijl ik de tas over mijn schouder hang, ik was vroeger erg iritand geweest maar ik had vroeger ook veel oppassen die ik soms dood liet schrikken en de andere weer heel aardig deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aan het begin van de school, als je binnen loopt zeg maar. Ik ben het eigenlijk erbij te zetten (aa) Maar dat is tussen het grasveld en opnameruimte.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Mooi,' zegt Taylor. Ik glimlach even. 'Ik zou op zich ook wel meer rockliedjes kunnen zingen maar dat past niet echt bij mijn stem,' zeg ik nadenkend. 'Ik zing ze eigenlijk wel, maar ik verander het altijd in een ballad,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik snap iets niet in het begin post stukje staat wel en niet maar...ik snap 't niet XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.