• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Totzoo.]

    Riley Winchester

    Ik schrik op als ze de badkamer uit komt, ik bleef wachten naast de deur tot ze uit de badkamer kwam. Als ze ineens eruit komt, meld ze dat ze naar buiten gaat en vertrekt. Ik zucht zacht. Is het wel slim van haar om nu weg te gaan? Ik heb de neiging om achter haar aan te gaan, om haar te vragen wat er nu allemaal is, wat ik fout gedaan heb. Na een paar minuten besluit ik dat het misschien wel het beste is en loop ik ook naar buiten. Ik kijk om me heen en zie har een eindje verder op. Ik loop naar haar toe. "Aurelie..." Ik weet dat ze die naam niet mooi vind maar ik wel.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik maakte een vragend geluidje, en probeerde zo normaal over te komen. Van binnen brak ik, maar hield me groot; ik heb dit soort dingen vaker mee moeten maken, dus waarom deed ik nu zo vreemd? Ik trok mijn jas strakker tegen me aan tegen de wind, en liep verder zonder op of om te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik ga snel naast haar lopen. "Vertel me alsjeblieft wat ik fout gedaan." smeek ik haar.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem voor een momentje ongelovig aan. Dacht hij dat ik hem voor de lol kuste, ofzo? Ik zuchtte diep. ''Je wou weten waar ik aan dacht, nou, aan dat dus. Putain, denk je dat ik dat voor mijn lol doe?'' zei ik, een tikkeltje geërgerd, en liep wat sneller zodat ik een stukte voor hem liep.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik versnel mijn pas en kom naast haar te lopen. Ik pak haar arm vast zodat ze wel moet stoppen en ik kijk haar fronsend aan. "Had dat gewoon gezegd." zeg ik zacht. "Ik was bang dat... er iets anders was ofzo." mompel ik. Ik hou haar arm vast en trek haar iets dichter naar me toe.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik sloeg mijn ogen neer. ''Zoals wat?'' mompelde ik, en keek even naar mijn nagels. Het is toch logisch, iemand zoenen heeft toch maar één betekenis? Toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Om mij op de één of andere manier terug te betalen." antwoord ik. Ik klem mijn kaken op elkaar, is dat dan zo dom gedacht?


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schudde zwakjes mijn hoofd, maar zei verder niks. Had ik een grote fout gemaakt? ''Sorry.'' mompelde ik nog, bijna onhoorbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik laat Yarella los. Ik steek wat kaarsjes aan en zet een zacht muziekje op. Het klinkt misschien suf maar dit word waarschijnlijk mijn eerste keer en ik wil toch dat die speciaal is. Ik loop weer naar haar toe en kus haar zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Je hoeft geen sorry te zeggen." Ik zucht en kijk haar aan. Met mijn hand breng ik haar kin weer omhoog, maar dit keer zodat ik mijn lippen zacht op die van haar kan drukken. Een ingeving die ik spontaan uitvoer zonder erover na te denken.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik zuchtte zachtjes, en net toen ik iets wou zeggen tilde hij mijn kin omhoog, om vervolgens zijn lippen op de mijne te drukken. Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen. Dit is wel het láátste wat ik had verwacht.. Uiteindelijk sloot ik mijn ogen, en sloeg aarzelend mijn armen om zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Als ze haar armen om mijn nek slaat, leg ik mijn armen om haar middel. Ik trek haar iets dichter tegen me aan, vanwege de kou en omdat ik het gewoon wil. Na een tijdje mijn lippen op de hare gehouden te hebben, laat ik ze langzaam los en kijk ik haar aan met een lichte glimlach.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Na een tijdje verbrak hij de kus, en keek me aan met een klein glimlachje. Ik voelde me verlegen worden, maar wegkijken kon ik niet; ik keek hem aan in zijn mooie ogen, terwijl ik voor het eerst sinds jaren het gevoel weer voelde, wat ik zo had gemist; liefde.
    Ook bij mij speelde er een klein glimlachje rond mijn lippen, terwijl mijn armen nog steeds om zijn nek lagen.

    [Eigenlijk moeten we iets met Zac doen, vind je ook niet? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aargh ik verveel me! Space moet terug komen xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha aww :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''