• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Mijn hart bonkte als een bezetene vanaf het moment dat zijn hoofd dichter bij die van mij kwam. Ik had zó hard de neiging om mijn lippen op de zijne te drukken, hij moest eens weten.. Met een lichte aarzeling keek ik hem aan, in de hoop zijn gevoelens voor mij af te lezen in zijn gezicht; dat was natuurlijk onmogelijk, die had hij niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik trek weer een scheve grijns, ze laat niets los en ik kan haar hart hier horen. Ik laat haar kin los en trek mijn hoofd enkele centimeters terug. "Goed, ik ga je niet dwingen." Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar aan.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik kneep mijn ogen even samen, en wou hem het liefst tegen me aandrukken en hem nooit meer loslaten; hij zou me voor gek verklaren. Ik keek hem zwijgend aan, en automatisch weken mijn lippen iets van elkaar af. Op een gegeven moment keek ik weg, en mijn opgedroogde haren zwiepten mee.
    Waarom was ik dan ook zo verdomd onzeker? Het was gewoon allemaal de schuld van Zac..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik leun iets achteruit en kijk fronsend naar haar. Haar hele houding is veranderd en ze kijkt ineens weg. "Wat is er?" vraag ik zacht. "Vind je het erg dat ik doorvroeg?" vraag ik licht onzeker. Ik hoop niet dat ik iets verkeerds gedaan heb.


    Your make-up is terrible

    [Space al back?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem verbaasd aan, en schudde mijn hoofd. ''Nee, het ligt niet aan jou.'' glimlachte ik. ''Ik- Jij-'' ik fronste, alweer. Putain. ''Laat maar.'' bromde ik, geërgerd door mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kom wat dichterbij en kom op mijn knieën voor haar zitten. "Wat is er nou allemaal." mompel ik zacht. Ik leg mijn hand op haar hand en knijp er zacht in. "Wil je het alsjeblieft vertellen?"


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik beet zachtjes op mijn lip. Het was nu of nooit, toch? Ik boog een klein stukje voorover, en met een lichte aarzeling drukte ik mijn lippen kort, en vlinderlicht op de zijne.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Geschrokken trek ik mijn hoofd weg. Niet omdat ik het niet wil maar omdat ze me ermee overvalt en omdat ik me afvraag waarom ze dat ineens doet. "Ik eh, waarom deed je dat?" vraag ik onhandig en ik haal mijn hand weer snel door mijn haar om haar met mijn verbaasde en gekwelde gezicht aan te kijken. Ik ben zo bang dat ze het om de verkeerde redenen doet.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik sloeg mijn ogen neer, en durfde hem écht niet meer aan te kijken. Great, ik wíst dat ik het niet moest doen. ''Ik- Je wou toch weten w-'' ik zuchtte eventjes. ''Ben zo terug.'' mompelde ik schor, stond op, en sloot mezelf op in de badkamer. Ik bekeek mijn spiegelbeeld even, en zag dat mijn ogen traanden. Ik had mezelf voorgenomen om nooit meer iets met jongens te maken te hebben qua liefde, en moet je nu zien.. Ik plensde wat water in mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik sta ook op als ze weg loopt. Aarzelend blijf ik staan, maar ze heeft zichzelf al opgesloten in de badkamer. Ik loop erheen en luister aan de deur, waar ik water hoor. Zuchtend kijk ik snel om me heen en loop weer terug, waar ik me tegen de muur aan laat zakken en naar de deur blijf kijken. Met mijn vingers raak ik voorzichtig mijn lippen aan. Nog steeds vraag ik me af waarom.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik kon een zachte snik niet onderdrukken, en vervloekte mezelf. ''J'aurais dû le savoir.'' mompelde ik, en veegde een rollende traan weg. Waarom húílde ik nou weer? Ik zette een paar passen naar achteren, waardoor de wasmand omviel en alles lag verspreid. Het kon me écht even niks schelen, en liet me op de dichtgeklapte wc-bril vallen.

    ['J'aurais dû le savoir' betekent 'ik had het kunnen weten' :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik spring op als ik een klap hoor. Ik loop naar de deur toe en klop er zacht op. "Gaat alles goed?" vraag ik op een zachte toon, maar zo dat ze het nog wel hoort. Ik voel me schuldig, ik weet niet hoe ik had moeten reageren of waarom ze het deed.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schrok op toen ik ineens zijn stem hoorde. Ik maakte het echt alleen maar erger voor mezelf nu. ''Prima.'' zei ik zo normaal mogelijk, en plensde nog wat water in mijn gezicht in de hoop dat het rode rond mijn ogen wegging; teveel gewreven.
    Na een tijdje, toen het ergste weg was, trok ik een normale broek aan, opende ik de deur en liep gelijk door naar de jassen, om vervolgens de mijne aan te trekken. ''Ik ga even.. Een luchtje scheppen.'' zei ik, en liep de deur uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga even douchen, zo terugggg]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''