• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    "Z-zal ik anders maar weggaan zodat jullie kunnen rusten?" vraagt Danny dan opeens zachtjes, en ik doe gelijk mijn ogen weer open en kijk hem aan.
    "Nee joh! Waarom zou je?," Hij dacht zeker dat hij ons lastig viel of zo. "Nee, we zijn alleen een beetje moe, let maar niet te veel op ons, liefje." Liefje, dat klonk erg lang geleden dat ik het had gezegd, al was het pas een dag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "Gewoon mijn stralende zelf zijn."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Met die attitude ga je het niet redden hoor," lach ik.
    Haar kussen leg ik achter mijn rug en ik leun tegen de muur. Mijn benen laat ik over de rand bungelen en ik kijk haar aan in haar mooie blauwe ogen. Ik moet moeite doen om ze niet over haar lichaam te laten glijden. Haar blote benen leiden me af. Onbewust bijt ik zachtjes op mijn onderlip en werp ik toch een kleine blik op haar blote benen. Snel richt ik me weer op haar gezichtje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Nee, we zijn alleen een beetje moe, let maar niet te veel op ons, liefje.' mijn armen lagen wat strakker rond aislyn heen. Liefje? Ik wierp Danny een blik. huh, zal wel. Zachtjes drukte ik een kusje tegen de huid van Aislyn's nek. Ze was alles wat ik had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    De vingers die over mijn rug glijden laten een brandend spoor na. Ik voel tintelingen over mijn hele ruggengraat die me deels lijken te verlammen, niet dat ik ergens naartoe wil. Als ik Patje's tong over mijn bovenlip voel gaan, open ik mijn mond een stukje. Ik sluit mijn ogen en leun wat dichter naar hem toe.
    Ieder ander had ik nu al de kleren van het lijf gerukt. En vreemd genoeg zou ik dat liefst van al bij hem doen nu, maar iets houdt me tegen. Dit moet gewoon juist gaan, perfect zijn. Ik laat mijn handen naar zijn rug glijden en trek hem mee terwijl ik neer ga liggen. De zenuwen gieren door mijn lijf.

    CJ

    "Met die attitude ga je het niet redden hoor," lacht Mignon.
    Ik haal lachend mijn schouders op. Zo'n attitude heb ik ook helemaal niet dus ik maak me geen zorgen. Zolang ik niet al teveel types als die rotzak van net tegenkom, red ik het wel.
    Ik kijk blozend naar het kussen en trek er enkele pluimpjes uit als ik merk dat Mignon naar mijn benen aan het staren is. Dat is waar ook, ik heb helemaal geen broek aan. Ik blijf maar zitten omdat het vreemd lijkt mocht ik nu opstaan om er toch eentje aan te trekken. Ik zit trouwens wel lekker, dus ik laat het maar zo. Die kop als een tomaat moet ik er maar bij nemen.
    "Pas maar op dat ze je niet in die isolatiecel steken," zeg ik zachtjes zonder haar aan te kijken. Voor de gedachten die ik nu heb, zou ik er zeker zelf in gestopt worden.


    [Ik ga slapen, goodnight dears ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Op het moment dat Cassia haar armen wat strakker rond mij heen legde, keek ik naar haar en merkte dat ze even naar Danny keek. Er gleed een kleine glimlach op mijn gezicht en ze drukte een zacht kusje in mijn nek.
    Ik had niet meer verwacht dat ik na Amora nog iemand zou kunnen vinden, niet iemand bij wie ik dit tintelende, goede gevoel zou vinden, maar diegene was er dus wel en dat was Cassia.
    'Wil je nog wat slapen, schat?' Mijn ogen keken haar liefdevol aan en ik liet mijn hand over haar wang gaan en daarna over haar haarlokken. Ik kon het niet laten ook een kusje in haar nek te drukken. De pijn van mijn rug werd steeds draaglijker, maar dat was alleen omdat ik bij Cassia was, al deed mijn rug eigenlijk dus nog steeds pijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Slaap zacht. Ik ga ook zo meteen.]

    Mignon

    "Pas maar op dat ze je niet in die isolatiecel steken."
    Ik hef mijn hoofd op en kijk naar haar rode hoofd. Ik geef haar een klein lachje.
    "Zo spannend is dat allemaal niet hoor," grinnik ik zachtjes. "Het slaapt alleen niet zo lekker en het is nogal donker."
    Ik leun weer naar achteren en richt mezelf op mijn ringen zodat ik niet naar haar benen hoef te kijken. Één voor één draai ik er rondjes mee. Even bijt ik op mijn onderlip en laat ik mezelf toch weer door haar afleiden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Zo spannend is dat allemaal niet hoor. Het slaapt alleen niet zo lekker en het is nogal donker."
    Ik moet zachtjes lachen en als ik Mignon hoor verschuiven, kijk ik voorzichtig op. Ze speelt met haar ringen en plots glijden haar ogen weer naar mij toe. Ik slik even en leg het kussen op mijn benen. Dat zou toch al een stukje moeten helpen. Ik open mijn mond om een vraag te stellen en sluit hem dan weer omdat ik niet weet of ze het ongepast zou vinden. Ik denk even na en kom tot de conclusie dat ze zich daar volgens mij niet zoveel van aantrekt. Onbewust lik ik even over mijn lippen.
    "Wat vind je dan wel spannend?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Als ze het kussen over haar benen legt kijk ik snel weer weg. Ik richt mezelf weer op mijn ringen maar helemaal kan ik me er niet op focussen. Zachtjes zucht ik en ik ga verzitten omdat ik mijn benen voel verzuren.
    "Wat vind je dan wel spannend?" hoor ik haar zachtjes vragen.
    Ik hef mijn hoofd op en kijk haar recht aan. Alles wat ik nu zou zeggen zou ongepast of zelfs grof overkomen. Nadenkend bijt ik op mijn onderlip en ik overweeg elke kans. Met mijn ogen kijk ik naar mijn schoot. Het liefste laat ik deze vraag in het midden maar erover heen praten zegt meer dan er antwoord op geven. Ik bijt op mijn onderlip en kijk haar aan. Geen antwoord is het beste.
    "Waarom?" vraag ik terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Zonder dat ik het echt door hebt gaat Sasha op eht bureau liggen, waarmee hij mij met zich meetrekt. Ik denk nauwelijks na over wat ik doe, want alles gaat op instinct. mijn lippen geven zachte kusjes over de huid van zijn nek en één van mijn handen glijd over zijn borstkas. Hoe iemand me ooit heeft kunnen voertuigen dat dit slecht was, was mij een raadsel. Ik meot half de neiging odnerdrukken om de rest van zin kleren uit te trekken. Te riskant, maar toch, de verleiding is er.

    Cassia Sterling
    'Wil je nog wat slapen, schat?' Ik schud mijn hoofd en leg mijn oor tegen Aislyn aan. Haar hartslag is duidelijk te horen en het kalmeerd me. aislyn's ogen keken me leifdevol aan en een koud gevoel besloop me. Je verdient dit voor geen meter Cassia. Niet na alles wat je gedaan hebt.
    Ik voelde Aislyn's zachte lippen in mijn nek, waardoor er een rilling door me heen ging.
    'Nee, het gaat wel,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Mignon rukt haar hoofd omhoog en kijkt me in de ogen. Ik voel mijn adem even stokken. Ben ik te ver gegaan? Ik ril even maar wend mijn blik niet af. In plaats daarvan blijf ik haar vragend aankijken. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik toekijk hoe ze een antwoord probeert te bedenken. Zonder dat ik het doorheb, grijpen mijn handen onbewust het kussen in mijn schoot stevig vast.
    "Waarom?" vraagt ze dan.
    Ik frons mijn wenkbrauwen en haal even adem. Waarom? Ik open mijn mond en haal mijn schouders op. Waarom?
    "Nieuwsgierigheid," besluit ik luidop. "Interesse," voeg ik er haast onverstaanbaar aan toe.

    Sasha

    Ik haal een hand door Patje's haren en draai mijn hoofd wat opzij zodat hij beter bij mijn nek kan. Met mijn andere hand hou ik hem stevig tegen me aan. Ergens achteraan in mijn hoofd is een stemmetje aan het protesteren, maar mijn hart klopt zo luid dat ik maar moeilijk kan verstaan wat het precies zegt, waardoor het makkelijk te negeren valt.
    Het lijkt alsof de hand die over mijn borstkas glijdt, de lucht uit mijn longen duwt. Opgewonden hap ik even naar lucht. Zonder na te denken druk ik mijn kruis weer tegen het zijne aan.
    Ik draai mijn gezicht weer naar hem toe en geef hem een passionele kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Ik moet een kreun onderdrukken als Sasha zijn kruis tegen het mijnen drukt, en ik klaag dan ook niet als zijn lippen de mijnen weer vinden. Er kwam alleen een ademloze zucht uit mijn mond voor dat gebeurde. gelukkig maar, dit was al gevaarlijk genoeg. Dat hielp niet, dat maakte dit alles alleen maar spannender. Mijn huid leek in brand te staan, bij iedere aanraking word eht een stukje erger.

    [You can tell I haven't written gay smut in a long, long time. ._.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Nieuwsgierigheid. Interesse."
    Er komt een kleine grijns op mijn mond.
    "Interesse?" herhaal ik vragend. "En waar komt deze redelijk intieme interesse opeens vandaan? Het komt niet zomaar uit de lucht vallen."
    Grinnikend kijk ik haar aan terwijl ik mijn handen verstop in de buidel van mijn warme trui. Mijn benen kruis ik onder mijn kont en ik trek een wenkbrauw op.
    "Ik ben over het algemeen niet heel moeilijk maar sommige dingen blijven voor mezelf. Die moet je zelf maar uitvinden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [I'll help you practise (wbw)]

    Sasha

    Plots kan ik het stemmetje in mijn hoofd wel verstaan.
    Je hebt geen condooms op zak.
    Ik leg mijn handen op Patje's borstas, maar duw hem niet weg. Langzaam breek ik de kus af en kijk hem een beetje teleurgesteld in de ogen.
    "Wacht, stop," breng ik hees uit. Ik schud mijn hoofd even. "Ik heb niks bij me," fluister ik.
    Ik probeer de adem die ik tijdens het kussen verloren ben terug binnen te krijgen. Ik hoop dat hij begrijpt dat ik voor hem stop. Ik gebruik altijd een condoom, maar die dingen zijn niet altijd veilig. Soms komt er wel eens iemand af met van die flutrubbertjes. Ik laat me dan wel driemaandelijks testen, en bij de laatste test was ik volledig gezond, maar dat is dan ook alweer twee maanden geleden. Ik wil het risico niet nemen hem ergens mee op te zadelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ze schudde haar hoofd en legt haar oor tegen mij aan, waardoor ik zeker weet dat mijn hartslag duidelijk te horen is. ‘Nee, het gaat wel,’ fluisterde zij, waardoor ik automatisch ook terug begon te fluisteren, maar Danny helemaal vergeten was. ‘Wat wil je dan –…’ Ik stopte midden in mijn zin en beet pijnlijk op mijn lip, maar ik probeerde dit niet te laten merken.
    Het lukte echter niet echt, want ik voelde hoe mijn rug weer in brand leek te staan. Voorlopig had ik hier nog wel last van, maar ik moest het niet laten merken aan Cassia. Zij zou alleen maar denken dat het haar schuld was en bezorgd worden, dus het laten merken is geen optie voor mij. ‘Wil je –…’ Weer brandde mijn rug en ik kneep pijnlijk mijn ogen dicht. Verdomd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CJ

    Ik weet niet hoe ik me moet voelen bij de grijns die op Mignon's gezicht verschijnt, ergens maakt het me nog niewsgieriger, maar het maakt me ook een tikkeltje bang.
    "Interesse? En waar komt deze redelijk intieme interesse opeens vandaan? Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik ben over het algemeen niet heel moeilijk maar sommige dingen blijven voor mezelf. Die moet je zelf maar uitvinden."
    Ik laat ven een stilte vallen terwijl ik probeer te bedenken wat ze nou precies bedoelt en wat ik in godsnaam moet antwoorden. Haar repliek was namelijk nogal direct. Dat ik al benieuwd was naar haar toen ik haar in de cafetaria zag zitten, ga ik haar beslist niet vertellen. Daar ben ik zeker van.
    "Dus... ik moet proberen ontdekken wat je spannend vindt?" Mijn stem is niet meer dan zucht. Ik ga wat rechter zitten om te compenseren. Hierbij rolt helaas het kussen van mijn schoot af. Onbewust spiegel ik haar door ook mijn handen in de zakken van mijn trui te steken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.