• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Laat maar zien wat je kan dan."
    Ik leg mijn vinger op mijn lippen en schud met mijn hoofd.
    "Een echte piraat doet dat op een moment dat de rest het niet verwacht," grinnik ik. "Dus je zal nog even moeten wachten, mevrouw de kapitein."
    Ik geef haar een knipoog en ga op mijn rug liggen. Mijn armen kruis ik onder mijn hoofd en ik sluit mijn ogen. Vrijwel meteen komen de beelden van Benedict weer te voorschijn en het schuldgevoel groeit weer mee.
    "Gaat het trouwens wel weer?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Een echte piraat doet dat op een moment dat de rest het niet verwacht," grinnik ik. "Dus je zal nog even moeten wachten, mevrouw de kapitein. Gaat het trouwens wel weer?"
    Ik zucht en schud mijn hoofd als ze weer op haar rug gaat liggen. Ze heeft haar ogen gesloten en de gekwelde uitdrukking heeft zijn weg terug naar haar gezicht gevonden. Het is zo'n zonde.
    "Ja, het gaat wel," antwoord ik kalm. "Zoals ik al zei, het had erger gekund. Hij kreeg niet echt de kans om-" Ik slik de woorden terug in. Voorzichtig leg ik een verdwaalde lok van haar haren weer goed. "En gelukkig heb ik nu fijn gezelschap," geef ik blozend toe. "Gaat het met jou?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ja, het gaat wel. Zoals ik al zei, het had erger gekund. Hij kreeg niet echt de kans om-. En gelukkig heb ik nu fijn gezelschap."
    Ik knik zachtjes. Het schuldgevoel verdwijnt maar wat ervoor terug komt is misschien nog wel erger. Ik voel het bloed naar mijn wangen trekken. Mijn ogen houd ik nogsteeds gesloten.
    "Gaat het met jou?"
    "Ja," zeg ik zachtjes.
    "Hoezo zou het slecht moeten gaan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik bijt even op mijn onderlip om niet in giechelen uit te barsten als ik Mignon op haar beurt zie blozen.
    "Ja. Hoezo zou het slecht moeten gaan?"
    Ik haal mijn schouders op en leg mijn hand neer voor ik werkelijk met haar zachte haren ga spelen. Dat zou volgens mij op dit ogenblik geen slimme zet zijn.
    "Gewoon een vraag," zeg ik zacht.
    Ik ben blond, maar niet dom. Ik snap heus wel als ik een onderwerp moet laten vallen. Die klootzak moet boeten voor wat hij haar en waarschijnlijk nog heel wat andere meisjes heeft aangedaan. Ik bedenk wel wat.
    "Dus, wat doen jullie hier om plezier te maken?" zeg ik zo luchtig mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Dus, wat doen jullie hier om plezier te maken?"
    Ik open mijn ogen en kijk haar fronsend aan.
    "Is dit een serieuse vraag?" vraag ik met een klein lachje. "Want zo veel is hier niet te beleven."
    Ik lik even over mijn lippen om de vochtig te maken.
    "Meestal doen we helemaal niets. Wat roken, zwemmen, praten, niets."
    Ik haal mijn schouders op en staar naar het plafond.
    "Het is hier eigenlijk best saai."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oh, god I feel awful. i'm so sorry.
    Eerstd at gedoetje emt Amy en nu ben ik ziek als een hond :w Uhm, Elise, wat was je laatste post?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Is dit een serieuse vraag? Want zo veel is hier niet te beleven. Meestal doen we helemaal niets. Wat roken, zwemmen, praten, niets. Het is hier eigenlijk best saai."
    Ik zucht en rol met mijn ogen. Dat klinkt inderdaad behoorlijk saai. Ik ga rechtop zitten en hou mijn blik op Mignon gericht.
    "Echt? Ik had gedacht dat jij op z'n minst zou proberen het naar je zin te maken." Ik haal mijn schouders op, die indruk had ik van haar maar natuurlijk kan ik me ook vergissen in mensen. "Misschien heb ik je verkeerd ingeschat," voeg ik er met een kleine grijns aan toe.
    Ik kruip naar het hoofdeinde van haar bed, niet lettend op het deken rond mijn benen, en neem haar kussen vast. Ik draai me snel om en geef haar een speelse klap met het kussen.
    "Je kan natuurlijk proberen mijn ongelijk te bewijzen," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    [Oh, god I feel awful. i'm so sorry.
    Eerstd at gedoetje emt Amy en nu ben ik ziek als een hond :w Uhm, Elise, wat was je laatste post?]

    Hoe is het nu met Amy dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Don't fret, dear. Ik heb soms ook geen zin of tijd om te rpg'en. En ik voel me ook niet zo lekker nu, ik begrijp het wel. Veel beterschap, trouwens.]

    Cosette schreef:
    Sasha

    "Dus dat is een ja?" vraagt hij.
    Ik sluit mijn ogen, ril en zucht ongewild als ik zijn vingers over mijn onderbuik voel glijden. Heel even weet ik niet wat ik moet doen. Mijn hele lijf schreeuwt om zijn aanraking, hunkert naar de man die voor me staat. Mijn hersenen vertellen me constant dat het een riskant gedoe is. Net als altijd wint mijn lichaam het.
    Ik trek mijn t-shirt uit en druk mijn lichaam tegen het zijne uit.
    "Als je maar niet denkt dat je er zelf onderuit komt," fluister ik.
    Ik druk mijn lippen op die van hem terwijl mijn handen over zijn rug glijden, naar beneden tot ze op zijn kont rusten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Echt? Ik had gedacht dat jij op z'n minst zou proberen het naar je zin te maken. Misschien heb ik je verkeerd ingeschat. Je kan natuurlijk proberen mijn ongelijk te bewijzen."
    Ik schud met mijn hoofd. Haar deken is ondertussen van haar benen afgegleden en ligt op de grond.
    "En waarom zou ik dat oeten doen?" vraag ik lachend terwijl ik haar kussen van haar matras pluk. Speels sla ik haar ermee.
    "Voor dit?" vraag ik lachend.
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ik maak het mezelf wel naar mijn zin, letterlijk maar op een andere manier dan getollereerd wordt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Hoe is het nu met Amy dan?


    [beter.. ^^ en bedankt, Elise]

    Patrick Hathaway
    'Als je maar niet denkt dat je er zelf onderuit komt.' Sasha's lichaam drukt zich tegen het mijnen, maar ik weet gemakkelijk mijn shirt uit te krijgen. ik wil antwoord geven maar sasha's lippen glijden alweer voer de mijnen en zijn handen strelen over mijn rug en kont waardoor er een rilling door me heen gaat. Mijn eigen hand haal ik door zijn haar. Ik voel me zelfs een ebetje ademloos, zo dicht bij Sasha, in deze situatie. Het is riskant maar dat kan me weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "En waarom zou ik dat moeten doen?"
    Ik moet luidop lachen als ik zelf ook een mep van een kussen krijg. Ik probeer het nog af te weren met mijn armen, maar Mignon was net iets te snel.
    "Voor dit? Ik maak het mezelf wel naar mijn zin, letterlijk maar op een andere manier dan getollereerd wordt."
    Ik blaas een lok haar die voor mijn gezicht gevallen is weg en kijk Mignon lachend aan. Ik grinnik even en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    "En dan vroeg je net aan mij of je stoorde," zeg ik met een klein lachje.
    Ik besluit haar nog een keer met het kussen te slaan. Voorzichtig, dat wel.

    Sasha

    Een zucht verlaat mijn lippen als ik Patrick's blote borstkas tegen de mijne voel. De hand die hij door mijn haren haalt maakt me bijna gek van verlangen. Onbewust knijp ik even in zijn billen.
    Zachtjes maak ik mijn lippen los van de zijne om vervolgens diep adem te halen. Mijn hart gaat sneller dan volgens mij gezond kan zijn en ik voel me nogal licht in mijn hoofd. Met een brede glimlach op mijn gezicht kijk ik Patje aan om vervolgens speels even op zijn onderlip te bijten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "En dan vroeg je net aan mij of je stoorde."
    Ik haal mijn schouders op maar voordat ik verbaal kan reageren word ik weer, zachtjes, geslagen met een kussen. Lachend kijk ik haar aan.
    "Hierdoor wordt de muiterij alleen maar erger hoor," grijns ik en ik sla haar zacht terug. Ik haal mijn hand door mijn haren en ik ga op mijn knieën op het bed zitten. Het kussen leg ik voor me neer en met het elastiekje rond mijn pols met ik een klein paardestaartje in mijn bruine haren. Mijn pony valt er vrijwel meteen weer uit. Lachend blaas ik het uit mijn gezicht en ik kijk weer naar CJ.
    "En wat ga jij aan de saaiheid hier veranderen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Hierdoor wordt de muiterij alleen maar erger hoor," grijnst Mignon waarop ze me zelf ook nog een keer met een kussen slaat. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik ga in kleermakerszit zitten en hou het kussen dat ik vast heb tegen me aan. Ondertussen hou ik in de gaten hoe Mignon een staartje in haar haren maakt. Het ziet er schattig uit, door haar korte kapsel.
    "En wat ga jij aan de saaiheid hier veranderen?"
    Ik moet lachen en hou het kussen nog wat steviger tegen me aan.
    "Gewoon mijn stralende zelf zijn," lach ik.
    Gespeeld arrogant veeg ik met mijn hand mijn haren over mijn schouder. Aan de lach op mijn lippen is te zien dat ik het niet meen.
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ga doen, daarvoor heb ik nog te weinig van het kamp gezien en ik ben niet van plan snel nog een keer alleen op verkenningstocht te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Er lag een brede glimlach op Sasha's gezicht; ik voelde zijn tanden zachtjes tegen mijn onderlip, waardoor er electriciteit door me heen schoot. Zijn ogen twinkelde op de bekende manier. Mijn vingertoppen glijden over de zachte huid van zijn rug. Het puntjes van mijn tong streelde plagend over zijn bovenlip, terwijl mijn ahrt klopt als een bezetene.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.